پردرآمدترین بازیگر دنیا + عکس

پردرآمدترین بازیگر دنیا + عکس

هر ساله فیلم های بی نظیر و پرطرفدار زیادی منتشر می شود که حاصل آن فروش زیاد و کسب درآمد عالی برای بازیگران آن است.

 

رابرت داونی جونیور بازیگر سری فیلم های “آیرون من” و “انتقامجویان” با دریافت ۸۰ میلیون دلار دستمزد، به طور مشترک با تیلور سوئیفت خواننده در فهرست “۱۰۰ چهره مشهور پردرآمدترین سوپراستارهای ۲۰۱۵ جهان” مجله فوربس در رده هشتم می باشد.

 

رابرت داونی جونیور در این فهرست که تازه منتشر شده است بالاتر از هر بازیگر دیگری قرار دارد.

پردرآمدترین بازیگر دنیا + عکس

فوربس فهرست سالانه خود را با محاسبه درآمد قدرتمندترین چهره های معروف دنیای ورزش، سینما، تلویزیون، موسیقی و کتاب در فاصله ۱ ژوئن ۲۰۱۴ تا ۱ ژوئن ۲۰۱۵ جمع آوری کرده است. هزینه مدیریت، کارگزار و وکیل کسر نشده است.

 

جنیفر لارنس بازیگر فیلم های “عطش مبارزه” با ۵۲ میلیون دلار در رده سی و چهارم قرار دارد. لارنس و اسکارلت جوهانسن که با ۳۵٫۵ میلیون دلار در رتبه شصت و پنجم است، تنها بازیگران زن حاضر در فهرست فوربس هستند. در مقابل ۱۴ بازیگر مرد در این فهرست حضور دارند. یکی از آن ها وین دیزل است که به لطف موفقیت “خشمگین ۷” با ۴۷ میلیون دلار در رده چهل و سوم می باشد.

 

فلوید می ودر مشت زن آمریکایی و مانی پاکیائو مشت زن فیلیپینی به ترتیب در رده های اول و دوم فهرست قرار دارند. می ودر که ماه مه پیش در یک مبارزه نفس گیر پاکیائو را شکست داد، در ۱۲ ماه گذشته ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است. پاکیائو در این مدت ۱۶۰ میلیون دلار به دست آورده است.

پردرآمدترین بازیگر دنیا + عکس

کتی پری خواننده با ۱۳۵ میلیون دلار در رده سوم است. گروه موسیقی پسرانه وان دایرکشن با ۱۳۰ میلیون دلار و هوارد استرن مجری تلویزیون و رادیو با ۹۵ میلیون دلار رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده اند. گارث بروکس ستاره موسیقی کانتری با ۹۰ میلیون دلار نفر ششم می باشد.

 

کیم کارداشیان چهره تلویزیونی که در فهرست قبلی ۲۸ میلیون دلار درآمد داشته است، برابر با فهرست جدید ۵۲٫۵ میلیون دلار درآمد داشته است. گوردون رمسی آشپز معروف بریتانیایی با ۶۰ میلیون دلار نفر بیست و یکم می باشد.

 

فهرست فوربس شامل ۳۸ موزیسین و ۲۹ ورزشکار می باشد.