پر فروش ترین مدل های میز ناهار خوری

پر فروش ترین مدل های میز ناهار خوری

از گذشته تاکنون همیشه سعی شده است تا خانواده ها در هنگام غذا خوردن به دور هم جمع شوند. طراحی میز ناهار خوری نه تنها برای جمع شدن خانواده ها به دور هم بلکه برای افرادی که از پا درد و کمر درد رنج می برند و نشستن روی زمین برای آنها کار دشواری می باشد، یکی از بهترین گزینه ها به شمار می آید.

 

 همچنین لازم به ذکر است، استفاده از میز ناهار خوری نه تنها کم نشده است، بلکه از گذشته تاکنون رو به افزایش رفته است.

 

میز ناهار خوری امروزه نقش بسیار پر رنگی را در منزل هر فردی اجرا می کند و در تلاش می باشد تا با تنوع زیاد نظر مردم را به سوی خود جلب کرده و آنها را ترغیب به خرید میز ناهار خوری کند.

 

مد امروزه یکی از مهم ترین مسائلی می باشد، که مردم قبل از خرید و انجام هر کاری آن را در نظر می گیرند. بنابراین خیلی قاطع می توان گفت، که میز ناهار خوری هم از این مسئله ی بسیار مهم جدا نمی باشد و اغلب مردم در خرید میز ناهار خوری اول از همه به رو به مد بودن آن توجه می کنند

 و این موضوع برای آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. به همین خاطر ما در این مقاله پر فروش ترین مدل های میز ناهار خوری را برای شما نام برده و ویژگی ها و قابلیت های آنها را برای شما ذکر کرده ایم.

 

پر فروش ترین مدل های میز ناهار خوری

مدل های میز ناهار خوری

در این بخش قرار است تا به چند مورد از پر فروش ترین مدل های میز ناهار خوری اشاره کنیم. هر کدام از این میز ها قابلیت های مخصوص خود را دارند، که می توانند برای شما بسیار کاربردی باشند.

 

میز ناهار خوری مدل E411

یکی از جدید ترین میز ناهار خوری 4 نفره که امروزه بسیار مورد خرید مردم واقع می شود، میز ناهار خوری E411 می باشد. این مدل از میز ناهار خوری معمولا به ابعاد 80 در 80 تولید می شود. میز ناهار خوری E411  به شکل دایره می باشد و همچنین از برای ساخت آن استفاده کرده اند، اما خب در روکش این مدل از میز ها به جای اغلب از وکیوم فشرده استفاده می کنند. در روکش این میز هیچ خبری از شیشه نمی باشد و همین می تواند یک پوئن مثبت برای شما به حساب آید.

 

 

میز ناهار خوری مدل سینا

کوچک بودن آشپزخانه همیشه از مسئله هایی به شمار می آید، که سبب شده مردم از خرید میز ناهار خوری صرف نظر کنند؛ خوشبختانه میز ناهار خوری سینا به دلیل جم و جور بودن این دغدغه ی مهم شما را به راحتی بر کنار کرده است؛ چرا که به راحتی تا می شود و شما می توانید آنها را در گوشه ای بگذارید. شاید فکر کنید، به دلیل این قابلیت این میز از مقاومت خوبی برخوردار نباشد، در حالی که مقاومت بسیار بالایی دارد و وزن های بالا را خیلی خوب تحمل می کند. ابعاد این میز مانند میز قبلی می شود و فقط ارتفاع آن 77 سانتی متر است.

 

میز ناهار خوری ناصر پلاستیک کد 823

یکی از پر فروش ترین میز هایی مربع شکل میز ناهار خوری ناصر پلاستیک می باشد. ابعاد این میز دقیقا مانند میز ناهار خوری مدل سینا می باشد. همان گونه که از نام این میز ناهار خوری پر فروش مشخص می باشد، در ساخت این میز از پلاستیک استفاده کرده اند. پایه های این میز قابلیت جدا شدن را نیز دارند. در میز ناهار خوری ناصر پلاستیک هم در رویه آن اصلا از شیشه استفاده نکرده اند. صفحه میز ناهار خوری ناصر پلاستیک همچون پایه های این میز می توانند، جدا شوند.

 

پر فروش ترین مدل های میز ناهار خوری

میز ناهار خوری مدل یاس

یکی از مزیت های میز ناهار خوری کم جا مدل یاس که سبب شده بسیار مورد توجه مردم قرار گیرد، این می باشد که این میز ها هم به عنوان میز دو نفره و هم به عنوان میز چهار نفره مورد استفاده قرار می گیرند. تاشو بودن تنها یک نمونه ی کوچک از قابلیت های این میز به شمار می آید، که به شما کمک می کند تا هر وقت که دوست دارید از آنها استفاده کرده و در صورت عدم نیاز آنها را تا کنید. در بدنه ی این میز از پروفیل کار شده است و در رویه آن می توان ملامینه ضد خش را نیز با چشم مشاهده کرد.

 

میز ناهار خوری گنجینه کد DT17

این مدل از میز ناهار خوری نه تنها در آشپزخانه بلکه در سالن پذیرایی شما هم می تواند مورد استفاده واقع شود. جنس رویه میز ناهار خوری گنجینه از MDF می باشد، که به وسیله ی میخ های چوبه به پایه های میز نیز متصل شده اند. نحوه ی اتصال این مدل از میز ناهار خوری سبب شده است تا بH گذشت زمان میز های شما به خمیدگی و انحنا دچار نمی شوند. بر خلاف میز های قبلی ارتفاع این میز 75 سانتی متر می باشد؛ یعنی دو سانتی متر کمتر از میز ناهار خوری های قبلی.

 

میز ناهار خوری کد 100

در مقایسه با میز ناهار خوری های قبلی این میز ناهار خوری سوای بقیه می باشند؛ زیرا برای ساخت این مدل از میز ناهار خوری در صفحه ی آن از چوب مرغوب و در پایه آن از فلز محکم و سخت و همچنین لوله نیز استفاده کرده اند. ابعاد این نوع از میز ناهار خوری مثل میز های دیگر می باشد، که یکی از مهم ترین مزیت های ابعاد آن به قابل استفاده بودن آن در منازل آپارتمانی و کوچک نیز خلاصه می شود. صفحه این میز به پایه های آن کاملا متصل می باشد و آنها از یکدیگر جدا نمی باشند.

 

میز ناهار خوری سپهر یاس مدل 1150

این میز از نوع میز های ناهار خوری تاشو می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های میز ناهار خوری سپهر یاس، این می باشد که از قیمت مناسبی برخوردار بوده و شما را به سختی نمی اندازد. جنس میز ناهار خوری تاشو از MDF  می باشد و در پایه های آن از پروفیل کار کرده اند.