پی اس ووچر چیست؟

مجموعه : مجله خبری
پی اس ووچر چیست؟

صرافی پرفکت فا مرجع خرید و فروش پی اس ووچر می باشد.پی اس ووچر یکی از انواع ووچر است که از یک کد حاوی حروف و اعداد تشکیل شده و دارای یک اعتبار پولی برای پرداخت های مختلف است.

پی اس ووچر چیست؟ سوالی است که در خصوص درگاه های پرداختی سیستم های مالی برای کاربران پیش می آید. کمتر کسی است که با سیستم های پرداختی بین المللی آشنا باشد ولی اطلاعاتی در خصوص پریمیوم و پی اس ووچر نداشته باشد. در ادامه می خواهیم با مفهوم ووچر و پی اس ووچر آشنا شویم. 

 

ووچر چیست؟

برای داشتن درک درستی از پی اس ووچر باید در خصوص ووچر توضیحاتی ارائه شود. ووچر به زبان انگلیسی به معنی بن خرید است. در حقیقت ووچر کارت شارژی است که می توان همه چیز را با این کارت خریداری کرد. لذا ووچر کد مخصوصی است که دارای اعتبار پولی برای پرداخت های مختلف است. در زمان استفاده از ووچر باید به این نکته توجه داشت که هر سایت و یا فروشنده ای ممکن است کارت شارژ ووچر را برای فروش قبول نکند. به هر حال برای پرداخت های سریع بین المللی می توان از این کارت شارژ های فوق العاده استفاده کرد. پریمیوم ووچر و پرفکت مانی ووچر و … از ووچر های معروف و محبوب در سراسر دنیا می باشند.

 

منظور از پی اس ووچر چیست؟

ووچر دارای انواع مختلفی است یکی از انواع ووچر پی اس ووچر می باشد. فوچرز و پریمیوم ووچر به عنوان ووچر پی اس نیز شناخته می شوند. پی اس از یک کد تشکیل شده است که شامل حروف و اعداد مختلف می باشد. هر رقم دلاری پرداختی توسط درگاه های پرداختی یک کد مختص به خود دارند. مثلا با وارد کردن کد رقم 50 دلاری دقیقا همان مبلغ از حساب ووچر شما کسر خواهد شد. کد پی اس ارسالی از طریق وب سایت پریمیوم فقط برای یک بار مورد استفاده قرار می گیرد. برای پرداخت های بعدی بایستی حساب ووچر خود را شارژ کرد.

 

پی اس ووچر چیست؟

کاربرد پی اس ووچر چیست؟

بسیاری از افراد پرداخت های بین المللی را از طریق ووچر انجام می دهند. در خصوص کاربرد پی اس ووچر باید گفت بسیاری از سایت های مختلف برای خرید کالا از سایت خود پی اس ووچر را از روش های پرداختی خود تعیین کرده اند. مثلا برای خرید یک اشتراک یا بازی و یا هر چیز دیگری از سایت های خارجی قیمت تعیین شده را 20 دلار زده است. فرد برای خرید باید از وبسایت پریمیوم ووچر درخواست کد 20 دلاری نماید. کد ارسالی فقط برای یک بار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

با وارد کردن کد در سایت فروشنده می توان محصول مد نظر خود را خریداری نمود. برای خرید های بعدی باید به اندازه پول مورد نیاز کد پی اس را درخواست کرد.

خرید نرم افزار، خرید بازی، خرید شماره مجازی، شارژ اکانت های مختلف سایت ها، پرداخت وجه و خرید خدمات و کالا و خرید اشتراک خدمات سایت های خارجی با استفاده از پی اس ووچر امکان پذیر هستند.

 

مزیت های خرید از پی اس ووچر

قابلیت پرداخت در تمام نقاط جهان بهترین مزیت ووچر و پی اس ووچر می باشد. اما استفاده از این ووچر بسیار ساده و آسان بوده و سرعت انجام تراکنش ها بسیار بالا می باشد. نیاز به افتتاح حساب کاربری برای استفاده از این نوع ووچر نیست.

 

همچنین مالک در زمان استفاده و خرید و فروش این مدل از ووچر ناشناس می ماند. به راحتی می توان این ووچر را نقد کرد و برای کاربرهای ایرانی بسیار مناسب است. زیرا به علت تحریم ها استفاده برخی از ووچر ها برای کاربر ایرانی ممنوع هستند. ممکن است افراد در زمان مطالعه این مقاله بپرسند که تفاوت ووچر و ارز دیجیتال چیست؟ ارز دیجیتال نیز همین کارایی را دارد. در ادامه این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

تفاوت ووچر پی اس با ارز های دیجیتال در چیست؟

مسلما پی اس ووچر با ارزهای دیجیتال کاملا تفاوت دارد. ارزهای دیجیتال هر روز دارای نوسانات قیمتی هستند. کاربران از ارزهای دیجیتال به عنوان یک سهام مالی استفاده می کنند. به تبع نرخ های سهام های مالی با نوسانات قیمتی بالا و پایین می شوند. در این صورت سهامداران یا دچار ضرر مالی می شوند و یا به سود مالی می رسند.

 

اما پی اس و یا هر نوع ووچر دیگر همان پول نقد شما است که به شکل کوپن یا بن خرید درآمده است. مانند پول نقدی که هر فردی در کارت های بانکی خود دارد. تنها تفاوت آن این است که افراد برای پرداخت های بین المللی باید شیوه پرداختی متفاوتی را استفاده کنند. در استفاده از ووچر هیچ ضرر و زیانی متوجه افراد نخواهد شد و پول آنها همان است که در کارت شارژ خود دارند.

 

سخن آخر

پی اس ووچر ارز دیجیتال نیست. اما برای داشتن اعتبار و امنیت باید در جایی آن را ذخیره کرد. پس بهترین راه برای حفظ و نگهداری آنها استفاده از کیف پول های مطمئن و امن می باشد. پس برای داشتن اعتبار و امنیت کدهای ووچر لازم است از کیف پول های الکترونیکی استفاده کرد. به هر حال پی اس ووچر یکی از درگاه های پرداختی آنلاین و سریع و امن برای پرداخت های بین المللی است.

منبع: perfectfa.com