چطور می توان با صورتی زیبا از خواب بیدار شد ؟

مجموعه : آرایش صورت
چطور می توان با صورتی زیبا از خواب بیدار شد ؟

اکثر خانم ها هنگامی که صبح ها از خواب بیدار می شوند از ظاهر خودشان راضی نیستند .

اگر جزء این دسته از خانم ها هستید پس حتما ادامه مطالب را بخوانید در این مطلب شما با هشت روش آشنا خواهید شد که شما را زیباتر می کند .

چطور می توان با صورتی زیبا از خواب بیدار شد ؟

سعی کنید قبل از خواب چهره تان را تمیز کنید .
قبل از این که به رختخواب بروید ابتدا صورت خودتان را بشویید . اگر صورت شما چرب باشد و شما با این حالت به رختخواب بروید منافذ پوستی شما بسته می شوند و به راحتی نمی توانند تنفس کنند . می توانید از یک پاک کننده خوب نیز برای این کار استفاده نمایید . با این کار همه ی آلودگی های پوستی را از بین خواهید برد . اگر آرایش کرده اید توسط یک لوسیون آرایش تان را پاک کنید . این کار باعث می شود که منافذ پوستی تان کاملا باز شوند .

از مرطوب کننده ها استفاده کنید .
بهترین زمان برای استفاده از مرطوب کننده ها همان شب هنگام است . کافی است یک بار این کار را امتحان کنید و اثر آن را صبح هنگامی که از خواب بیدار می شوید خواهید دید . با این کار پوست صورت شما کاملا نرم و لطیف خواهد شد .

از مرطوب کننده های لب نیز استفاده نمایید . این کار باعث می شود که لب های نرمی داشته باشید . سعی کنید ازمحصولات ساده و طبیعی مرطوب کننده های لب استفاده نمایید .

مسواک بزنید و حتما از نخ دندان استفاده کنید .
حتما قبل از این که به رختخواب بروید مسواک بزنید و به اندازه کافی از نخ دندان استفاده کنید با این کار زمانی که از خواب بیدار می شوید کاملا اعتماد به نفس خواهید داشت .

قبل از خواب موهای تان را شانه کنید .
اگر با همان موهای گره خورده بخوابید ، صبح گره های موهای تان چندین برابر خواهد شد . با این کار موهای تان شکسته می شوند . توصیه می شود قبل از خواب موهای تان را شانه بزنید .

بعضی ها با همان موهای بسته می خوابند در حالی که نباید با موهای بسته به رختخواب بروید شب ها موهای تان را باز بگذارید تا موهای تان کمی استراحت کنند .

اگر می خواهید دچار چین و چروک پوست نشوید رو به پایین نخوابید چرا که در این حالت کل وزن بر روی پوست قرار می گیرد و این مسئله باعث می گردد که خطوط نازک روی پوست ظاهر شود .

در طول شبانه روز حداقل 8-10 ساعت را بخوابید .
یکی از رازهای زیبا شدن خواب خوب است . خواب تأثیرات بسیار زیادی بر روی زیبایی دارد . در خواب عضلات بدن شل می شوند و همین مسئله باعث می گردد که صبح پوست تازه باشد .