چگونه بدون واسطه هاست بخرم؟

مجموعه : دنیای آنلاین
چگونه بدون واسطه هاست بخرم؟

افرادی که قصد دارند تا اقدام به انتخاب بهترین هاست دانلود کرده و یا برای وب سایت های خود بهترین هاست برای وردپرس را انتخاب کنند، یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره مطرح می کنند این است که به منظور انتخاب هاست لازم است تا چه کارهایی انجام دهیم و چگونه می توانیم بدون واسطه هاست بخریم؟

به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم در این مطلب قصد داریم تا شما را با مفهوم هاست آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه می توان بدون واسطه اقدام به خرید هاست کرد. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مسئله بسیار مهم با شما صحبت کنیم.

 

هاست چیست

پیش از آن که بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که از کجا هاست بخریم و چگونه بدون واسطه می توان اقدام به خرید هاست کرد، بهتر است تا در رابطه با مفهوم هاست و هاستینگ اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. به منظور پاسخ به این سوال که هاست چیست باید گفت که برای ایجاد یک وب سایت و قرار دادن آن در فضای اینترنت شما نیاز به یک میزبان یا هاست دارید.

 

در واقع هاست به شما کمک می کند تا بتوانید اطلاعات، فایل ها و موارد این چنینی که تمامی وب سایت شما را شامل می شوند در فضای اینترنت قرار داده و این امکان را به وجود بیاورید تا افراد از سراسر نقاط دنیا تنها با اتصال به اینترنت بتوانند به سراغ وب سایت شما رفته و از این طریق وارد وب سایت شما شوند.

 

به منظور­ معرفی هاست باید گفت که هر وب سایت دارای اطلاعات مختلفی است که تمامی این اطلاعات در قالب یک هاست بر روی سرور ذخیره شده است و همین دلیل شما به منظور ایجاد یک وب سایت موظف هستید تا تمامی اطلاعات خود را بر روی این هاست بارگذاری کنید. هاست به شما این امکان را میدهد تا بتوانید اطلاعاتی که قصد نمایش آن را دارید بر روی یک سرور ذخیره کرده و هر زمانی که یک کاربر به سراغ وب سایت شما آمده و قصد بازدید از آن را دارد، اطلاعات را از روی هاست خوانده و به کاربر نمایش داده شود.

 

در واقع اگر شما اقدام به خرید هاست مناسب برای وب سایت خود نکرده و به سراغ بهترین شرکت هاستینگ ایرانی نروید، فرایند ایجاد وب سایت برای شما سخت و چالش برانگیز خواهد شد و این مسئله می تواند شما را با مشکلات مختلفی مواجه کند. (منبع)

 

خرید هاست بدون واسطه

اگر در فضای اینترنت جستجو کنید، می توانید شرکت های بسیار زیادی را مشاهده کنید که در حوزه هاستینگ فعال هستند و اقدام به ارائه خدمات می کنند. این شرکت ها با ارائه هاست های مختلف تلاش کرده اند تا این امکان را برای شما به وجود بیاورند تا بتوانید میزبانی وب سایت خود را از طریق این هاست ها انجام دهید. به شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات هاست، شرکت های ارائه دهنده میزبانی وب یا هاستینگ می گویند. افرادی که قصد انتخاب هاست را دارند، یکی از سوالات مهمی که همواره مطرح می کنند این است که چگونه بدون واسطه هاست بخریم و به سراغ کدام یک از شرکت های فعال در این حوزه برویم؟

 

اگر بخواهیم به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم بهتر است تا به بررسی مفهوم هاست بپردازیم و بیان کنید که چگونه می توانید اقدام به ایجاد یک هاست کنید و بدون واسطه از آن هاست استفاده کرد. به این منظور پاسخ به این سوال باید گفت که هاست یک سرور کامپیوتری است که سرعت بالایی داشته و به صورت ۲۴ ساعته به اینترنت متصل است. در واقع زمانی که شما اقدام به انتخاب هاست برای وب سایت خود می کنید، اطلاعات سایت شما روی این سرور قرار گرفته و کاربران می توانند به وب سایت شما از طریق اینترنت دسترسی پیدا کنند.

 

سرورها دارای سیستم عامل هستند و به منظور ایجاد آن ها لازم است تا فرایند های خاصی بر روی آن ها انجام شود و به همین دلیل نیاز به مدیریت خاصی دارند. با این حال اگر شما بخواهید شخصا اقدام به خرید هاست کرده و بدون واسطه این فرایند را انجام دهید، لازم است تا یک سرور خریداری کرده و فرآیند مدیریت و کنترل آن را به صورت صفر تا صد بر عهده بگیرید. از آن جایی که مدیریت سرور کار سختی است، این مسئله می تواند چالش های بسیار زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

 

به همین دلیل است ک امروزه همه افراد به منظور ایجاد وب سایت خود به سراغ بهترین شرکت هاستینگ ایرانی رفته و تلاش می کنند تا از این شرکت ها کمک بگیرند. در واقع موضوع لازم به ذکر آن است که شرکت های هاستینگ تمامی فرآیندهای مدیریت هاست شما را بر عهده می گیرند و شما با پرداخت هزینه مشخصی به این شرکت ها می توانید با خیال آسوده از هاست های آن ها استفاده کنید.

 

هاست وردپرس چیست؟

برای این که بتوانید وبسایت ورد پرسی خود را به بهترین نحو بهینه سازی کنید، باید هاست وردپرس برای آن بخرید. هاست وردپرس در واقع نوعی هاست پیشرفته است که مختص استفاده در وبسایت‌های وردپرسی طراحی شده و سیستمی متفاوت با هاست معمولی دارد. در واقع می‌توان گفت هاست وردپرسی جوری تنظیم شده تا افراد بتوانند آن را در وبسایت وردپرسی خود نصب کرده و وبسایت خود را بهتر از همیشه مدیریت کنند. زیرا این هاست امنیت و سرعت کارکرد بسیار بالایی دارد و یکی از پیشرفته‌ترین هاست‌های موجود در بازار است. (ادامه مطلب)

 

در همین راستا پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا سریعاً اقدام به ایجاد وب سایت کرده و بدون هیچ چالش خاصی وب سایت خود را مدیریت و کنترل کنید، به سراغ شرکت های مشهوری بروید که در حوزه هاستینگ فعالیت می کنند. چرا که این شرکت ها می توانند تمامی فرآیندهای مدیریت هاست را انجام داده و خیال شما را از این نظر راحت کنند. این در حالی است که اگر شما بخواهید بدون واسطه اقدام به خرید یک سرور کرده و هاست خود را بر روی آن سرور ایجاد کنید، نیاز به مدیریت و پشتیبانی ۲۴ ساعته، انجام فرآیندهای کنترلی مختلف، توجه به امنیت هاست و… دارید که انجام این موارد می تواند وقت بسیار زیادی از شما بگیرد.

 

هاست دانلود چیست؟

قطعا وبسایت‌هایی را مشاهده کرده‌اید که برخی فایل‌ها در صفحات خود قرار داده‌اند و کاربران می‌توانند این فایل‌ها را دانلود و ذخیره کنند. برای این نوع وبسایت‌ها، هاست دانلود نیاز است تا فرد بتواند فایل‌هایی را در وبسایت خود قرار دهد تا کاربران این وبسایت این فایل‌ها را دانلود کنند. در مواردی مانند وبسایت فعال در حوزه فیلم و آهنگ، فرد باید هاست دانلود برای وبسایت بخرد؛ زیرا فعالیت در این حوزه، نیازمند امکان آپلود و دانلود برخی فایل‌ها در صفحات وبسایت است که عموما هاست‌های معمولی این قابلیت را ندارند. (منبع)