کلینیک زیبایی چیست؟

کلینیک زیبایی چیست؟

حتما تا به حال برای انجام مشاوره و درمان‌های زیبایی به دنبال انتخاب یک پزشک و کلینیک معتبر بوده‌اید. انتخاب زمانی سخت می‌شود که متوجه خواهید شد کلینیک‌های مختلف و زیادی در شهرهای بزرگ در حوزه زیبایی فعال هستند.

 

کلینیک زیبایی چیست؟

کلینیک‌های زیبایی با پزشکان مختلفی مانند متخصصین پوست و مو، پزشکان عمومی، جراحان پلاستیک در حوزه زیبایی، جراحان گوش و حلق و بینی، جراحان عمومی برای درمان‌های لاغری، متخصصین زنان در حوزه زیبایی و کارشناسان تغذیه و … در ارتباط بوده و در داخل کلینیک در وقت‌های معینی حضور دارند. بنابراین شما به راحتی می‌توانید از این مراکز به صورت تخصصی در حوزه دلخواهتان مشاوره دریافت کرده و در صورت تمایل درمان خود را نیز در همان‌جا انجام دهید.

 

اعتبار یک کلینیک زیبایی علاوه بر پزشکانش، به تجهیزات خریداری شده توسط آن مرکز و تعداد بیماران راضی از مرکز بستگی دارد. شما می‌توانید اطلاعات پزشکان شاغل، خدمات و تجهیزات به کار رفته در هر کلینیک را در بخش جستجوی پزشک و کلینیک سایت آی‌نبض مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با جستجوی شهر خود در سایت آی‌نبض با تمام کلینیک‌ها و پزشکان حوزه زیبایی معتبر شهر خود آشنا شوید. یکی از اهداف آی‌نبض این است که انتخاب هر مرکز برای متقاضیان کارهای زیبایی به راحتی صورت گیرد.

 

همواره به این نکته توجه داشته باشید که کلینیک‌های پوست و مو که با نام کلینیک‌های تخصصی پوست و مو و یا درمانگاه‌های پوست و مو معرفی می‌شوند، مراکز مهمی برای انجام خدمات زیبایی پوست، تناسب اندام و هرگونه جراحی دیگری که در حوزه زیبایی باشد، هستند.

 

نکته مهمی که باید حتما به آن دقت کنید این است که همه مراکز موجود که با نام کلینیک‌های زیبایی تبلیغات انجام می‌دهند، درمانگاه معتبر نیستند و فقط تعدادی از مراکز که موفق به گرفتن مجوز از سازمان نظام پزشکی استان خود شده‌اند و مسئولیت فنی مرکز را یک پزشک متخصص به عهده گرفته، کلینیک‌های تخصصی زیبایی معتبر می‌باشند.

 

کلینیک‌ها و پزشکان معتبر فعال در حوزه زیبایی، قبل از هر اقدامی ابتدا سلامت شما را از طریق آزمایش‌های لازم ارزیابی کرده و در صورت وجود بیماری به شما اطلاع می‌دهند تا تحت معالجه و درمان قرار گیرید و سپس در صورت عدم وجود خطر برای سلامتی شما، عمل زیبایی را انجام می‌دهند.

کلینیک زیبایی چیست؟

به کلینیک زیبایی برویم یا مطب پزشک متخصص؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر فرد متقاضی در حوزه زیبایی وجود داشته باشد این است که آیا به کلینیک زیبایی برای درمان خود برود یا به مطب پزشک متخصص؟ باید بدانید مراجعه و درمان از نظر کیفی در مطب پزشک تفاوت زیادی با کلینیک‌های زیبایی ندارد، ولی باید به این موضوع دقت داشت که کلینیک‌های زیبایی خدمات زیبایی گسترده‌تر، تجهیزات و تعداد متخصصین بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

کلینیک زیبایی چیست؟

مراکز زیبایی چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟

تقریبا می‌توان گفت که اکثر کلینیک‌های زیبایی تمامی خدمات زیبایی از قبیل لیزرهای حذف موهای زائد، انواع تزریقات ژل، بوتاکس و مزوتراپی، انواع خدمات پاکسازی پوست و جوانسازی (مانند لیزر، آر اف فاکشنال، لیفت نخ)، کاشت مو و کاشت ابرو، خدمات لاغری و تناسب اندام (کویتیشن، ال پی جی، کرایو یا سرما درمانی)، انواع جراحی‌های زیبایی (مانند پروتز سینه، پروتز باسن، جراحی لاغری، جراحی پلک و جراحی بینی) و … را انجام می‌دهند.

 
چگونه کلینیک‌های زیبایی شهر خود را بیابید؟

از یک طرف با گسترش استفاده روز افزون مردم از فضای مجازی، کلینیک‌ها و پزشکان به معرفی و تبلیغ کار خود در اینترنت روی آورده‌اند و از طرفی دیگر همواره پیدا کردن یک کلینیک یا پزشک معتبر برای بیماران و خانواده‌هایشان اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از بهترین سایت‌های فعال در این حوزه، سایت پزشکی زیبایی آی‌نبض می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از جستجوگر این سایت، پزشکان و کلینیک‌های فعال در حوزه زیبایی در شهر خود را جستجو کنید و اطلاعاتی از قبیل شماره تماس، آدرس، ساعات کاری کلینیک، خدمات، نمونه کارها و … آن‌ها را به راحتی مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه کنید.

 

در این جستجوگر همچنین به راحتی با دانستن نام پزشک یا کلینیک می‌توانید اطلاعات تماس، ساعات کاری، خدمات، تحصیلات و گواهی‌ها، تصاویر نمونه کارهایش و … را ببینید.

 

سایت پزشکی زیبایی آی‌نبض علاوه بر پیدا کردن پزشک یا کلینیک زیبایی شهر شما، قسمتی به نام مجله زیبایی نیز دارد که در این قسمت شما می‌توانید تمامی مشکلات زیبایی و روش‌های درمان آن‌ها را با توجه به متدهای روز دنیا بیابید.