کم کردن کالری غذا توسط این ماکروویو + عکس

مجموعه : علمی
کم کردن کالری غذا توسط این ماکروویو + عکس

به تازگی ماکروویو جدید روانه ی بازار شده است که این ماکروویو به تناسب اندام و زیبایی افراد کمک میکند اما پیش خود فکر می کنید که چگونه؟ این ماکروویو با سوزاندن چربی و کالری های اضافه به زیبایی و تناسب اندام کمک میکند شرکت جنرال الکتریک نسل جدیدی از دستگاه‌های مایکروویو را تولید نموده که با استفاده از فرکانس خاصی از امواج می‌تواند میزان کالری غذایی را که در داخل آن قرار داده شده آنالیز و شناسایی کند.

کم کردن کالری غذا توسط این ماکروویو + عکس

 گفتنی است، این دستگاه با فناوری منحصربه فرد خود می‌تواند میزان غذای مورد نیاز برای حفظتناسب اندام فرد را محاسبه نماید. بررسی‌‌ها نشان می‌دهند، این دستگاه علاوه بر پخت سریع و به موقع غذا می‌تواند کالری‌های آن را محاسبه نماید.به گزارش تکناز این دستگاه تنها با فشار یک دکمه و ارسال امواج تابشی گرمایی هر یک از اجزای غذا را به لحاظ کالری مورد بررسی و آنالیز قرار می‌دهد.

کم کردن کالری غذا توسط این ماکروویو + عکس

در حال حاضر نمونه اولیه این دستگاه ساخته شده و طراحان سازنده آن امیدوار هستند در آینده به عنوان یک وسیله‌ی ضروری مورد استفاده افراد در سراسر جهان قرار بگیرد.این دستگاه مواد غذایی را در رده‌های قند، کربوهیدرات، پروتئین، چربی و آب قرار می‌دهد و آنگاه آنالیز می‌کند که هر ماده غذایی از چه بخش‌هایی تشکیل شده است که این خیلی عالی است و این دانش و فناوری مختص خانم هایی است که به تناسب اندام و زیبایی خود اهمیت می دهد.