از برنامه سفر و قیمت تور ایتالیا و بالی و مالدیو بدانید..

مجموعه : نکات سفر
از برنامه سفر و قیمت تور ایتالیا و بالی و مالدیو بدانید..

انواع تورهای اتوبوسی در رم ایتالیا

در صورتیکه با تور ایتالیا به شهر رم سفر کنید در این شهر تورهای اتوبوسی وجود دارد که می‎توانید برای دیدن جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر از این وسیله‎ها استفاده کنید. همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این شهر سفر می‎کنند و از این نوع تورها بهره خواهند برد.

 

در ادامه به معرفی بهترین تورهای اتوبوسی موجود در این منطقه از ایتالیا خواهیم پرداخت که در سفرتان به این شهر می‎توانید از آنها استفاده کنید.

 

تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف

این شرکت یکی از بهترین شرکت‎هایی است که در رم تورهای اتوبوسی برگزار می‎کند و افراد زیاید همه ساله با استفاده از این تورها با مناطق گردشگری موجود در این شهر آشنا می‎شوند.

 

در صورتیکه با استفاده از تور ایتالیا و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید و از تورهایی که توسط این شرکت برگزار می‎شود استفاده کنید می‎توانید از خدماتی چون اینترنت بی‎سیم و فایل‎های صوتی کهبرای راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

 

این شرکت خدمات خود را به شکل 2ساعته، 24 ساعته و یا 72 ساعته در اختیار گردشگرانی که با قیمت تور ایتالیا و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کرده‎اند قرار می‎دهد.

 

در صورتیکه فکر می‎کنید نمی‎توانید تمامی زیبایی‎ها و جتذبه‎های موجود در این شهر را در یک روز مشاهده کنید بهتر است از تورهای چند روزه‎ای که توسط این نوع شرکت‎ها لرلئه می‎شود استفاده کنید. بلیط‎های این شرکت به شکل آنلاین نیز در اختیار گردشگران قرار داده می‎شود که می‎توان با صرف کمترین زمان اقدام به خرید آنها کرد.

 

اولین تور توسط اتوبوس‎های این شرکت از ساعت 9 صبح شروع می‎شود و آخرین آن در ساعت 5 بعد از ظهر به پایان خواهد رسید. در ماه‎های فصل تابستان این زمان به ساعت 7 بعد از ظهر تغییر خواهد کرد.

 

همه ساله افراد زیادی که با استفاده از تور ایتالیا و با بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این شهر سفر می‎کنند از این تورهای اتوبوسی بهره می‎برندو از طریق آنها در زمان کمی از چندین آثار گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل خواهند آورد.

 

در صورتیکه از اتوبوس‎های این شرکت برای گردش در شهر رم استفاده می‎کنید بهتر است بدانید که ایت اتوبوس‎ها هر 15 دقیقه به ایستگاه‎های مربوطه خواهند رسید.در صورتیکه بلیط الکترونیکی این تورها را تهیه کرده‎اید تناه کافی است که تصویر آن را در گوشی همراهتان به راننده نشان دهید و نیازی به چاپ کردن آن نیست. همانطور که پفته شد در این شرکت تورهای مختلفی ارائه می‎شود.

 

در صورتیکه به بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کردید با تهیه بلیط تورهای دو روزه این شرکت می‎توانید به صورت رایگان بلیط برخی از جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر را نیز بدست آورید و در هنگام سفر از آنها استفاده کنید.

 

در ادامه به بررسی خدماتی که این شرکت به مسافران ارائه می‎کند خواهیم پرداخت.

 

در صورت خرید بلیط 2 روزه از این شرکت راهنمای صوتی برای باسیلیکای سنت پیتر به صورت رایگان به شما داده می‎شود. گزینه دیگری که در صورت خرید بلیط 2 روزه برای شما وجود دارد ورود سریع به کلوسئوم و رومن فوروم خواهد بود. علاوه‎بر این با خرید این نوع بلیط می‎توانید موزه‎های واتیکان و کلیسای سیستین را نیز مشاهده کنید.

 

این شرکت بدلیل خدمات بسیار خوبی که ارائه می‎کند یکی از بهترین شرکت‎ها در این رابطه در شهر رم می‎باشد و همه ساله افراد زیادی با استفاده از خدمات این شرکت از جاذبه‎های موجود در شهر رم دیدن بعمل می‎آورند و از سفرشان لذت خواهند برد.

 

برنامه سفر 5 روزه به جزیره بالی

بالی زیباترین جزیره از 17 هزار جزیره موجود در اندونزی می‎باشد که افراد زیادی برای دیدن آن با تور بالی به این منطقه سفر می‎کنند. در ادامه به ارائه یک برنامه 5 روزه برای سفر به بالی خواهیم پرداخت که در صورت سفر به این منطقه با استفاده از بلیط خارجی می‎توانید از آن استفاده کنید.

از برنامه سفر و قیمت تور ایتالیا و بالی و مالدیو بدانید..

روز سوم- دیدن کردن از دلفینها

در این سفر 5 روزه به بالی در روز سوم سفر می‎توانید به دیدن دلفین‎هایی بروید که در سواحل شمالی لاوینا قرار دارند بروید. این منطقه یکی از مناطق گردشگری موجود در بالی می‎باشد که افراد زیادی برای دیدن آن با تور بالی و با خرید بلیط هواپیما به این جزیره سفر خواهند کرد.

 

در صورتیکه در این سفر قصد رفتن به این منطقه را دارید بهتر است یک دست لباس اضافه نیز به همراه داشته باشید.

 

برای اینکه به منظور دیدن دلفین‎ها به این منطقه می‎روید باید برنامه‎ریزی دقیقی داشته باشید و حدودا ساعت سه صبح از هتلتان به سمت ساحت لاوینا حرکت کنید و با استفاده از قایق به منطقه مورد نظر بروید.

 

دیدن دلفین‎ها در این منطقه بسیار جالب توجه بوده و بیشتر افرادیکه با قیمت تور بالی و با خرید بلیط هواپیما به این جزیره زیبا سفر می‎کنند حتما زمانی را برای انجام اینکار اختصاص می‎دهند.

 

بعد از اینکه موفق به دیدن دلفین‎ها در این منطقه شدید می‎توانید به سمت چشمه‎های آب گرمی که در منطقه بانجار قرار گرفته است حرکت کنید.

 

افراد محلی و بومی از این چشمه‎های آب گرم استفاده می‎کنند و علاوه‎بر آنها گردشگرانی که با تور بالی و با خرید بلیط خارجی نیز به بالی سفر کرده‎اند می‎توانند از آب این نوع چشمه‎ها بهره‎مند شوند و از خاصیت درمانی آنها استفاده کنند.

 

بعد از دیدن این چشمه‎ها می‎توانید به دیدن آبشار گیت گیت بروید که در نزدیکی همین منطقه قرار گرفته است. در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر کردید می‎توانید ناهار روز سوم خود را در رستوران‎هایی که در اطراف این آبشار قرار گرفته است صرف کنید.

 

در هنگام صف ناهار می‎توانید از هوای خنک و دلپذیر و مناطق زیبای اطراف آبشار لذت ببرید. پس از اینکه در این منطقه ناهارتان را میل کردید وقت آن است که به سوی عبادتگاه دانو براتان حرکت کنید.

 

این معبد یکی از جاذبه‎های گردشگری زیبا در این منطقه از بالی می‎باشد که افراد زیادی که با تور بالی به این جزیره زیبا سفر کرده‎اند از آن دیدن می‎کنند. در نزدیکی این عبادتگاه یک دریاچه زیبا وجود دارد که از آبی زلال و شفاف بهره می‎برد. در هنگام رسیدن به معبد می‎توانید از این دریاچه نیز دیدن کنید و لحظاتی منحصر بفرد را در کنار آن سپری کنید.

 

در صورت سفر از طریق خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این جزیره می‎توانید در کنار دیدن کردن از معبد دانو براتان در روز سوم سفر از مناظر طبیعی اطراف این معبد نیز استفاده کنید. همانطور که گفته شد در نزدیکی این معبد دریاچه‎ای وجود دارد که می‎توانید بعد از بازدید از معبد به سراغ آن بروید و باقی زمانتان را در کنار آن سپری کنید.

 

زیبایی این دریاچه بقدری است که بسیاری از افرادی که با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این دیدن آن می‎روندگاها ساعت‎ها در کنار این دریاچه می‎نشینند و به نظاره طبیعت اطراف آن می‎پردازند.

 

بعد از دیدن کردن از این مناطق و با نزدیک شدن به غروب آفتاب بهتر است که گردشگر در روز سوم را پایان دهید و کم کم به سمت محل اقامتتان راهی شوید تا با سپری کردن زمانی مناسب برای استراحت خود را برای روز چهارم این سفر آماده کنید.

 

جاذبه های گردشگری شهر ماله در تور مالدیو

ماله به عنوان بزرگ‌ترین شهر مالدیو، پایتخت این کشور بوده و در جزیره ماله واقع شده است. این شهر با کشور سریلانکا دارای مرز مشترک آبی بوده و بزرگ‌ترین مرکز تجاری کشور مالدیو محسوب می‌شود. علاوه بر این، شهر ماله دارای فرودگاهی مجهز و مدرن است که هر ساله پرواز خارجی تعداد زیادی از گردشگران تور مالدیو، در این فرودگاه می‌نشیند.

از برنامه سفر و قیمت تور ایتالیا و بالی و مالدیو بدانید..

فرودگاه بین‌المللی ماله در شمال شرقی ماله و در جزیره کوچکی به نام هول‌هوله ساخته شده است که به عنوان یک فرودگاه مجهز می‌توان از رستوران‌، کافه، سرویس بهداشتی و دوش مجانی در بیرون از سالن ترمینال آن بهره برد. بسیاری از گردشگران این پرواز خارجی با بکار‌گیری ترفندهایی موفق به خرید بلیط ارزان هواپیما می‌شوند و از سفر به این جزیره رویایی لذت می‌برند.

 

در واقع نام ماله از کلمه ماهالای که در زبان سانسکریت به معنای خانه بزرگ است، گرفته شده است. مرکز تمام فعالیت‌های تجاری این کشور شهر ماله است که متشکل از چهار بخش مختلف ماچانگولی، مافانو، هنویرو و گالولهو می‌باشد.

 

روفیا واحد پول کشور مالدیو است که ارزش آن تقریبا معادل با یک دهم دلار است. به عنوان یک گردشگر تور مالدیو باید بدانید که شهر ماله به قدری کوچک است که می‌توان مسیرهایش را پیاده طی کرد و از مناظر شگفت‌انگیز آن لذت برد.

 

این شهر با مساحتی نزدیک به ۲۹۸ کیلومتر مربع در حدود ۳۰۱.۰۰۰ نفر جمعیت دارد. به دلیل پرطرفدار بودن قیمت تور مالدیو و وجود مهاجران و گردشگران زیاد در شهر ماله، تنوع غذایی در این شهر بسیار بالا بوده و رستوران‌هایی با ملیت‌های مختلف به پخت غذاهای متفاوتی می‌پردازند که برای امتحان کردن همه آن‌ها زمان بسیار زیادی لازم است و با یکبار پرواز خارجی به این کشور نمی‌توان این تجربه را بدست آورد.

 

شما می‌توانید با مطالعه مقاله‌های مربوط به خرید بلیط ارزان هواپیما، تجربه بارها سفر کردن به جزایر رویایی مالدیو را از آن خود کنید.

 

آب و هوای ماله

شرایط آب و هوایی برای بسیاری از مسافران پرواز خارجی حائز اهمیت است از این رو بهتر است قبل از خرید تور مالدیو و سفر به شهر ماله از آب و هوای آن آگاه باشید. در این شهر دمای هوا در روز و شب در نزدیکی ۳۰ درجه سانتی‌گراد قرار دارد.

به طور کلی می‌توان گفت که ماله دارای دو نوع آب و هوای گرم خشک و یا گرم و مرطوب است. شما می‌توانید در تمام طول سال برای خرید بلیط ارزان هواپیما تلاش کنید زیرا این شهر در هیچ زمانی از سال سرد نمی‌شود.

دمای هوای ماله در پایین‌ترین درجه خود یعنی در طول زمستان به پانزده درجه سانتی‌گراد در شب می‌رسد. پس با خیالی آسوده بلیط این پرواز خارجی را خریداری کنید.

 

گردشگری ماله

سالانه تعداد زیادی از گردشگران با خرید تور مالدیو، به تماشای شهر ماله آمده و در این شهر اوقات خوشی را می‌گذرانند. اگر بتوانید بلیط ارزان هواپیما به مقصد ماله را تهیه کنید واقعا برد کرده‌اید و می‌توانید از جاذبه‌هایی که در ادامه خواهیم گفت دیدن کنید.

 

پارک سلطان

این پارک که تنها بخشی از کاخ سلطان مالدیو به حساب می‌آید، بزرگ‌ترین پارک تفریحی کشور مالدیو می‌باشد. در داخل این پارک موزه ملی مالدیو که مجموعه‌ای از دیدنی‌های تاریخی این کشور است، قرار دارد.

 

مرکز اسلامی

در این محله که گردهمایی مسلمانان کشور مالدیو در آنجا صورت می‌گیرد، مسجد جمعه بزرگ این کشور با سه گنبد طلایی قرار گرفته است و به عنوان جاذبه مشهور شهر ماله، تمامی مراسم‌های مذهبی و اعیاد مسلمانان در آن برگزار می‌شود.

 

قصر رنگارنگ مولیاژ

این قصر برای سکونت پادشاه ساخته شده بود اما قبل از آن پادشاه از سلطنت برکنار شد و نتوانست در این قصر زندگی کند. در گذشته قصر مولیاژ ساختمانی دولتی بود و در حال حاضر دفتر ریاست جمهوری کشور مالدیو در این مکان قرار دارد.

شما میتوانید از راهنمای سفر به تور ایتالیا بالی و مالدیو نیز ایتفاده کنید.

 

بازار محلی ماله

این بازار محلی در شمال جزیره و در نزدیکی مرکز اسلامی واقع شده است. شما می‌توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما از نزدیک از این بازار محبوب دیدن کنید و اجناس مناسبی را به عنوان سوغاتی بخرید.

 

بازار ماهی فروش‌ها

در این بازار که پاتوق ماهی‌گیرهای مالدیو است می‌توانید علاوه بر ماهی‌های خوراکی، از دیدن انواع ماهی‌های تزئینی و آکواریومی لذت ببرید.