فردی که در مشهد به چند دختر اسپری فلقل پاشید

مجموعه : اخبار حوادث
فردی که در مشهد به چند دختر اسپری فلقل پاشید

 فردی که در مشهد به چند دختر اسپری فلقل پاشیده بود توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد. تکناز به نقل از روزنامه خراسان: چند روز قبل ۲ دختر دانشجو سوار بر یک دستگاه پراید در بزرگراه غرب مشهد در حال حرکت بودند که ناگهان راننده خودروی دیگری آنان را به بهانه واهی متوقف کرد و با جعل عنوان «بسیجی» به صورت آن ها اسپری فلفل پاشید.

 

دختران جوان که از اقدام راننده ۲۷ ساله خودرو مبهوت شده بودند و از سوزش چشم ها به خود می پیچیدند موفق شدند شماره خودرو را به خاطر بسپارند. در همین حال رهگذران با دیدن این صحنه بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ و نیروهای انتظامی تماس گرفتند که دقایقی بعد امدادگران اورژانس به یاری آنان شتافتند و عامل پاشیدن اسپری نیز تحت تعقیب قرار گرفت.

 

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، این پرونده به شعبه ۹۰۴ دادسرای انقلاب اسلامی مشهد ارجاع شد و «قاضی حیدری» دستورات ویژه ای را برای دستگیری متهم فراری صادر کرد.

 

مدتی بعد متهم این پرونده با توجه به مشخصاتی که قربانیان حادثه در اختیار پلیس گذاشته بودند در یک عملیات غافلگیرانه به دام افتاد و به مرجع قضایی معرفی شد.

 

این گزارش حاکی است: قاضی پرونده با توجه به گزارش مأموران اورژانس، محتویات پرونده و همچنین اقاریر صریح متهم، وی را در حالی با صدور قرار قانونی روانه زندان کرد که اتهام غصب عنوان بسیجی و ایجاد مزاحمت برای بانوان نیز به وی تفهیم شد.

 

بنابراین گزارش، بررسی سوابق این متهم نشان می دهد وی قبلاً نیز به اتهام خرید و فروش سلاح بازداشت شده بود.

 

 

منبع: khorasannews.com