لاچین سیر
بنر موفقیت
register
اس ام اس های طنز و جدید تصاویر دیدنی و جالب آرایش و زیبایی زنان پیش بینی وضعیت آب و هوا طالع بینی
مشاوره

مشاوره

روغن مورچه
زبان نصرت
بنر آشپزی

15 راه برای خوش هیکل شدن – 2

تعداد بازدید : 221
15 راه برای خوش هیکل شدن – 2

این مطلب از هفته نامه سلامت، شما را با 15 تمرین ورزشی آشنا می ‌كند كه انجام روزانه ی آن ها می ‌تواند شما را به همین معنا خوش ‌هیكل‌ تر كند.

1- روی یك صندلی دسته‌ دار بنشینید.
ساعد دست ‌های تان را روی دسته صندلی بگذارید. ران ‌های ‌تان را به هم بچسبانید و سعی كنید پاهای ‌تان را حداقل 6 سانتی‌ متر از سطح زمین بالاتر بیاورید.
10 ثانیه در این وضعیت بمانید و دوباره به حالت اول برگردید.
شما باید این حركت را از 5 مرتبه در روز شروع كنید و كم‌ كم به 20 مرتبه در روز برسانید.

2- روی یك بالش به پشت دراز بكشید.
دستان خود را در امتداد بدن‌ تان قرار دهید و پاهای ‌تان را به هم بچسبانید. حالا سعی كنید كه بدون استفاده از دست، پاهای تان را 15 تا 20 سانتی ‌متر بالا بیاورید و حداقل 5 ثانیه در این وضعیت بمانید. این حركت هم می ‌تواند از 5 مرتبه در روز شروع ‌شود و به 20 تا 25 مرتبه هم برسد.

3- وقتی پیاده‌ روی می ‌كنید، هنگام راه رفتن بدن خودتان را به سمت چپ و راست متمایل كنید.
با این كار، هم شكم‌ تان آب می ‌شود و هم پهلوهای‌ تان.

4- از حلقه‌ های ورزشی برای كوچك شدن شكم ‌تان استفاده كنید.
شما می ‌توانید در ابتدای كار، تنها روزی 2 دقیقه یا 50 بار حلقه بزنید و به مرور زمان حلقه زدن را تا 30 دقیقه هم ادامه دهید.

5- دراز و نشست یكی از موثرترین و ساده ‌ترین ورزش‌ هایی است كه می ‌تواند شكم را كوچك كند.
پس به پشت روی زمین دراز بكشید. دست‌ های‌ تان را پشت گردن خود گره بزنید و هر چند بار كه می‌ توانید حركت دراز و نشست را تكرار كنید و در روزهای بعد، دفعات تكرار حركت را افزایش دهید.

6- هنگام پیاده ‌روی، ضربه‌ های سبك و آرامی را با انگشتان دست به شكم ‌تان وارد كنید.
این جوری تحرك ماهیچه‌ های شكم خود را افزایش می ‌دهید و باعث می ‌شوید كه آن ها چربی بیشتری بسوزانند.

7- به پشت دراز بكشید.
یك بالش كوچك زیر پاشنه پاهای‌ تان قرار دهید و دست‌ های‌ تان را در راستای پهلو‌های ‌تان روی زمین بگذارید. دو دمبل نیم تا دو كیلویی در دست بگیرید و سپس دست‌ های تان را به صورت صاف 10 سانتی ‌متر از سطح زمین بالا بیاورید. 10 ثانیه در این حالت بمانید، 5 ثانیه استراحت كنید و این حركت را حداقل 7 بار در روز انجام دهید.

8- همان‌ طور كه نشسته ‌اید و مشغول كارهای روزمره ‌تان(مثلا تماشای تلویزیون) هستید، با كف دست خیلی آهسته به شكم خود ضربه بزنید.

9 – طناب زدن هم برای كوچك كردن شكم بسیار مفید است، به شرطی كه شما حداقل روزی 50 مرتبه طناب بزنید.

10- زیاد یك جا ننشینید. نشستن طولانی ‌مدت باعث چاق شدن افراد می ‌شود و این چاقی ‌ها هم بیشتر در ناحیه ران پا و شكم رخ می ‌دهد. شاید به همین خاطر باشد كه بیشتر رانندگان شكم بزرگی دارند.

11- سر پا بایستید. دو دمبل نیم تا دو كیلویی دست ‌تان بگیرید و دست ‌های‌ تان را به حالت عمود با بدن ‌تان قرار دهید. حدود 20 ثانیه در این حالت بمانید و بعد از 10 ثانیه استراحت این حركت را دوباره انجام دهید. برای هر چه زودتر آب شدن شكم‌ تان باید این حركت را حداقل روزی 15 مرتبه انجام دهید و به مرور آن را به 30 مرتبه در روز هم برسانید.

12- در طول روز شكم‌ بندهای سفت و محكم را دور شكم خود ببندید.

13- سر پا بایستید. دست ‌های‌ تان را كاملا از هم باز كنید و یك پای ‌تان را از روی زمین بردارید و بدن ‌تان را به سمت جلو و پای بلند شده ‌تان را به سمت عقب متمایل كنید. چند ثانیه در این وضعیت بمانید و در هر مرتبه تكرار، پای بلند شده‌ تان را جا به‌ جا كنید.

14- به پشت دراز بكشید.
دستان خود را پشت سرتان قلاب كنید و كمی سر و شانه‌ های ‌تان را به سمت جلو متمایل كنید.
این حركات را در حالی انجام دهید كه پاهای ‌تان به صورت عمود با بدن‌ تان قرار دارند.

15- به پشت دراز بكشید.
زانوهای ‌تان را كمی خم كنید.
دست‌ های‌ تان را پشت گردن ‌تان قلاب كنید و سر و شانه‌ های‌ تان را تا وسط كمر به سمت جلو متمایل كنید.

 

گردآوری : پایگاه اینترنتی تکناز

آموزش آشپزی
کسب درآمد
بنر زبان نصرت
گردشگری
عضویت در گروه
250 کارتون برتر
پربیننده های تکناز
پربیننده ترین ماه
ترسناک
بافتنی
تقویت حافظه
طنز ریوندی
ویژه بانوان
ازدواج و مسایل زناشویی