صفحه اصلی      |  عضویت در سایت  |   مطالب ارسالی شما |      درباره ما        |      فروشگاه سایت     |     گالری عکس   |       تعرفه تبلیغات  
موضوعات

توصیه های اخلاقی
----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱    ساعت: ۲۳:۱۷
گالری عکس
گزارشی تصویری از دوقلوهای دختر بهم چسبیده ! + تصاویر گزارشی تصویری از دوقلوهای دختر بهم چسبیده ! + تصاویر
به گزارش تک ناز به نقل از جذاب نیوز - دو خواهر 11 ساله دوقلو و بهم چسبیده در مکزیک زندگی...
[ ادامه مطلب ... ]
با دیدن این خانه متعجب خواهید شد ! + تصاویر با دیدن این خانه متعجب خواهید شد ! + تصاویر
این ساختمان در شهر ترفنس اتریش ساخته شده است.به گزارش تک ناز برای جذب گردشگران این خانه و ...
[ ادامه مطلب ... ]
عجیب ترین رکورد گینس توسط این خانم ! + تصاویر عجیب ترین رکورد گینس توسط این خانم  ! + تصاویر
عکس هایی از بلندترین ناخن های جهان مربوط به یک خانم تقریبا بیکار ! این رکورد در کتاب ر...
[ ادامه مطلب ... ]
جستجوی مطالب
 

قهوه، راز طول عمر

قهوه، راز طول عمر
تحقیقات نشان می‌دهد كه نوشیدن یك فنجان قهوه در روز، انرژی فوق‌العاده‌ای را برای بالا بردن سطح سلامت بدن فراهم می‌سازد.

به گزارش ایسنا، این نوشیدنی با برطرف كردن خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، طول عمر افراد را افزایش می‌دهد.

محققان دانشگاه آتن با انجام این پژوهش دریافته‌اند كه نوشیدن یك فنجان قهوه داغ در روز، میزان انعطاف پذیری و كشسانی سرخرگ‌های خونی را بهبود می‌بخشد كه این امر می‌تواند خطر بروز بیماری‌های قلبی را برطرف سازد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، این محققان پژوهش اخیر را بر اساس تجزیه و تحلیل روی 485 فرد مبتلا به فشار خون بالا انجام داده‌اند.

شركت كنندگان در این پژوهش بین 65 تا 100 سال سن داشتند و مدت طولانی ساكن جزیره ایكاریا در یونان بوده‌اند.

گفتنی است، این جزیره به عنوان «سرزمین طول عمر» شناخته شده و یك سوم از ساكنان آن به سن 90 سالگی می‌رسند.

دكتر كریستینا كری سوهو كه سرپرستی این تحقیق را عهده دار بوده می‌گوید: محققان پیش از این در مورد تاثیر قهوه بر سلامت قلب تردید داشته‌اند و برخی از آنها حتی تصور می‌كردند كه قهوه فشار خون را تشدید می‌كند، اما پژوهش جدید تاكید كرد محتویات قهوه شامل كافئین و آنتی اكسیدان‌ها، عملكرد عروق را بهبود می‌بخشند و برای قلب مفید هستند.

این یافته‌ها در كنگره كاردیولوژی انجمن اروپایی در استكهلم ارائه شده است.
 
تعداد بازدید ۷۰۹ بار

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به فرند فید

ارسال این مطلب به دوستان :

© کلیه حقوق برای سایت تکنار محفوظ است.

تمامی مطالب این پایگاه تحت نظارت و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.