تبلیغات

تبلیغات

حاج قاسم سلیمانی

هتلی هزار ستاره و بدون حریم خصوصی

هتلی هزار ستاره و بدون حریم خصوصی

از زمانی که وارد فیسبوک شدم تا به الان، معتقدم این شبکه به هیچ وجه حریم خصوصی را رعایت نکرده و نمی کند، برای همین اوایل اصلا نمی توانستم با آن ارتباط برقرار کنم اما با تفکر بیشتر روی آن فهمیدم فیس بوک چیز جدیدی است با یکسری روابط کاملا جدید که لازمه ی آن نداشتن حریم خصوصی یا کم بود حریم خصوصی است.

اصلا فکر کنید فیسبوک حریم خصوصی را رعایت کند دیگر چه چیزی برایش باقی می ماند؟

هتلی هزار ستاره و بدون حریم خصوصی

اما با دیدن این هتل پی می بریم که فیس بوک چقدر بیشتر حریم خصوصی را رعایت می کند! شاید ده سال دیگر داشتن حریم خصوصی مسخره باشد نه؟

غالبا هر چه ستاره ی هتل بیشتر، کیفیتش بالاتر. مثلا هتل های ۵ ستاره خیلی خوب و جذابند و هتل های ۷ ستاره بیشتر شبیه رویا هستند. مانند هتل قصر امارات یا اینجا. اما هتل امروز ما بیشتر از همه ی هتل ها ستاره دارد.

مونیکا فریت ۴۲ ساله اهل Kissingen کشور آلمان توانسته با ایده ی هتل های باز هزاران گردشگر را به هتلش جذب کند. او با نصب تختی با لحاف یونجه، کندن سوراخ در زمین برای دستشسویی و  یک کپسول گاز مایع برای آشپزخانه، توانسته شهرتی جهانی کسب کند.

باور کنید یا نه این هتل با قیمت هر اتاق بین ۳ تا ۷ یورو فقط ۴۰۰ نفر را برای هفته ی آینده در لیست انتظار دارد. مسافران این هتل می توانند از هوای کاملا طبیعی ، محیطی بکر و هزاران ستاره در آسمانی پاک و بدون دود لذت ببرند.

هتلی هزار ستاره و بدون حریم خصوصی

هتلی هزار ستاره و بدون حریم خصوصی
 

هتلی هزار ستاره و بدون حریم خصوصی
 

هتلی هزار ستاره و بدون حریم خصوصی
 

هتلی هزار ستاره و بدون حریم خصوصی

 

گردآوری : پایگاه اینترنتی تکناز

تبلیغات