صفحه اصلی  عضویت در سایت  |  مطالب ارسالی شما  |  درباره ما  |  تماس با ما   |  تعرفه تبلیغات

مجله خبری  |   احادیث  |  تغذیه مناسب  | دکوراسیون   |   داستان   |  گردشگری  |   ضرب المثل   |   آموزش آشپزی  |   کاریکاتور   |  انقلاب اسلامی   |   اس ام اس مناسبتی

دانلود عکس ، جزوه ، نمونه سوال ، مقاله
تصاویر دیدنی
وضعیت آب و هوا
بازی آنلاین
فال خافظ
تبلیغات در تکناز
تماس با ما

روغن مورچه

تصاویری از خلاقانه‌ترین مجسمه‌های ساخته شده ی جهان تصاویری از خلاقانه‌ترین مجسمه‌های ساخته شده ی جهان اقدام جنجالی این فرد برای گرفتن عکس سلفی + عکس اقدام جنجالی این فرد برای گرفتن عکس سلفی + عکس تصاویری از جشن نورافشانی برج ایفل تصاویری از جشن نورافشانی برج ایفل کشته شدن یک نفر به خاطر تصادف با شتر + عکس کشته شدن یک نفر به خاطر تصادف با شتر + عکس مدل لباس مردانه جدید به سبک خارجی مدل لباس مردانه جدید به سبک خارجی عکسهایی از نوشته های رمانتیک و عاشقانه جدید عکسهایی از نوشته های رمانتیک و عاشقانه جدید اسکیت بازی حرفه ای این خانم ایرانی + عکس اسکیت بازی حرفه ای این خانم ایرانی + عکس عکس هایی از  مراسم عجیب شلاق زنی عکس هایی از مراسم عجیب شلاق زنی این سگ مانع کتک زد این مادر به فرزندش می شود + عکس این سگ مانع کتک زد این مادر به فرزندش می شود + عکس تصاویر خنده دار از دعوا در وسط مسابقات موتور سواری تصاویر خنده دار از دعوا در وسط مسابقات موتور سواری احسان علیخانی و عکس زیبایش در کنار مادرش احسان علیخانی و عکس زیبایش در کنار مادرش راهی برای درمان پرخاشگری راهی برای درمان پرخاشگری دختر کوچولو و زیبایی که دماغ ندارد + عکس دختر کوچولو و زیبایی که دماغ ندارد + عکس مدل شلوار جین زنانه مدرن با برند zara مدل شلوار جین زنانه مدرن با برند zara ساعت های گرانقیمت زنانه با برندهای معتبر دنیا ساعت های گرانقیمت زنانه با برندهای معتبر دنیا با قطار به کدام کشورها می توان مسافرت کرد؟ + قیمت با قطار به کدام کشورها می توان مسافرت کرد؟ + قیمت آشنایی با تفریح افراد مشهور هالیوود + عکس آشنایی با تفریح افراد مشهور هالیوود + عکس آموزش گام به گام ساخت گوشواره + عکس آموزش گام به گام ساخت گوشواره + عکس  تفریح این خانم برایش دردسر ساز شد + عکس تفریح این خانم برایش دردسر ساز شد + عکس محبوب ترین بازیگر مرده جهان را بشناسید + عکس محبوب ترین بازیگر مرده جهان را بشناسید + عکس تصاویری از مکان دیدنی شش پیر شیراز تصاویری از مکان دیدنی شش پیر شیراز عکس های جالب و دیدنی از ساختمان نیلوفر آبی عکس های جالب و دیدنی از ساختمان نیلوفر آبی تصاویری از بزرگترین کوره خورشیدی دنیا تصاویری از بزرگترین کوره خورشیدی دنیا راهنمای تیپ مدرن و جذاب مختص دختران جوان راهنمای تیپ مدرن و جذاب مختص دختران جوان تصاویری از مراحل شکل گیری جنین در رحم مادر تصاویری از مراحل شکل گیری جنین در رحم مادر به آتش کشیدن سیگار و تنباکو توسط داعش + عکس به آتش کشیدن سیگار و تنباکو توسط داعش + عکس مضر بودن سوسیس برای کلیه های سنگ ساز مضر بودن سوسیس برای کلیه های سنگ ساز مسلمان شدن زن جوان اوکراینی + عکس مسلمان شدن زن جوان اوکراینی + عکس
عکسی زیبا از علیرضا حقیقی و خواهرشتصاویر دیده نشده از فردوسی پور در شب فینال جام جهانی افطاری رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید + عکسانتظار 21 ساله این عروس و داماد برای رسیدن به همتصاویری از قطعه هنرمندان در بهشت زهرا به دار آویختن این بزمجه در یکی از روستاهای اصفهاناز حقوق ماهانه یک تروریست داعشی با خبر هستید؟معرفی زنان قاتلی که اسم آنها در تاریخ ثبت شده + عکساین تصاویر دیده نشده و جالب شما حیرت زده میکنداحسان علیخانی و عکس زیبایش در کنار مادرشمدیر فیس بوک با مدل ماشین باورنکردنی اش + عکس این زن انگلیسی دو ماه با موتور ایرانگردی کرد + عکسازدواج جنجالی این شهردار با این تمساح وحشتناک + عکسآرنولد 66 ساله هنوز هم با همان استایل قدیمی است + عکسعکس های جالب از روستای خوش هیکل هااین دختر زیبا هفته ای 1کیلو وزن اضافه میکند + عکسزایمان جنجالی این زن هندی در هواپیمای در حال پروازاقدام جنجالی این فرد برای گرفتن عکس سلفی + عکساختراعاتی که در دنیا با شکست روبه رو شده اند + عکسربوده شدن ثروت نمرود توسط آمریکایی ‌ها + عکسدوست دارید بدانید چه شخصیتی دارید؟ عکس هایی از مراسم عجیب شلاق زنی مدرن ترین و جدیدترین مدرسه دردنیا + عکستصاویری از سمندر غول‌ پیکر در کنار جاده‌خوش گذرانی بازیکنان سایپا با این ماشین عجیب + عکسحرکت جنجالی هافبک سرخ ها همراه با کشیدن سیگاراشتباه نکن, یک جمله ی زیبا و خواندنیزشت ترین خودروهای موجود در جهان + عکس
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳    ساعت: ۱۹:۵۲
فید قیمت طلا سکه ارز
موضوعات
عکسهای گوناگون عکسهای گوناگون
تبلیغات

دفع حشرات

نایسر دایسر

آموزش های لازم برای قبل و بعد از ازدواج

جستجو در تکناز

انیشتن شدن

سردترین و گرم‌ ترین سیاره‌ها را بشناسید !+ عکس

ستاره شناسان یک ردیف سیاره هایی را یافته اند که ویژگهای شگفت انگیزی دارند و بی تردید ارزش ذکرشدن در نسخه بین کهکشانی کتاب رکوردهای جهانی گینس را دارد.

برای مثال، SWEEPS-10 سریع ترین کهکشانی است که با فاصله بیش از یک میلیون کیلومتری به دور خورشید خود می چرخد، فاصله ای که سه برابر فاصله ماه از زمین است، به این معنا که یک سال در این سیاره 10 ساعت به طول می انجامد.

سردترین و گرم‌ ترین سیاره‌ها را بشناسید !+ عکس

سیاره SWEEPS-10 با چنان سرعتی به دور ستاره اصلی خود می چرخد که یک سال در این سیاره برابر با 10 ساعت است

بزرگترین سیاره ای که تاکنون شناخته شده سیاره TrES-4 است که اندازه آن 1.7 برابر مشتری منظومه شمسی ما است.

این سیاره ممکن است بتواند نامزد انتخاب بزرگترین سیاره باشد، چرا که بسیار روشن است و کنار آن شکلی شبیه ستاره دنبال دار وجود دارد که از اتمسفر این سیاره تشکیل شده است.

جئورجی مندوشو از مرکز رسد لوول در آریزونا اظهار داشت: جرم این سیاره 0.2 گرم در هر سانتیمتر مربع یا حدود چگالی چوب درخت بالسا است.

سردترین و گرم‌ ترین سیاره‌ها را بشناسید !+ عکس

TrES-4 با فاصله 1400 سال نوری از زمین سیاره بزرگ پف آلودی است که جرم بسیار کمی دارد

فهرست سیاره های عجیب که از سوی سایت اسپیس منتشر شده برخی از ویژگیهای عجیب این جهان را نشان می دهد که در درک ما از فیزیک تأثیرگذار خواهد بود.

برای مثال آشنایی با سیاره Methusela ( یا نام اصلی PSR B1620-26 b) خالی از لطف نیست، این سیاره قدیمی ترین سیاره کشف شده است و یکی از اجداد کیهان به شمار می رود که 12.7 میلیارد سال پیش تشکیل شده است، این سیاره 8 میلیارد سال پیرتر از زمین است.

سیاره Methusela دو میلیون سال پس از بیگ بنگ یا انفجار بزرگ تشکیل شد، کشفی که در سال 1993 درک ما را از شکل گیری سیاره تغییر داد و به طور ضمنی این مفهوم را القا می کند که سیاره های بسیار مسن تری هستند که هنوز کشف نشده اند.

این سیاره نیز در دوران زندگی خود دچار تحولاتی شده و درحالی که مهارتهای رصدی ما رشد می کند این سیاره به موضوع جالبی برای مطالعه تبدیل شده است.

دانشمندان ناسا همچنین اعتقاد دارند که سیاره Methusela ممکن است اطراف یک ستاره دیگر تشکیل شده باشد اما پیش از آنکه توسط یک ستاره غیرفعال تسخیر شده باشد خود را از بین برده است.

از سوی دیگر، سیاره ای وجود دارد که هنوز نامی برایش انتخاب نشده است، این سیاره با سنی کمتر از یک میلیون سال دور ستاره Coku Tau با فاصله حدود 420 سال نوری می چرخد.

سردترین و گرم‌ ترین سیاره‌ها را بشناسید !+ عکس

سیاره باستانی Methusela ( نام پیرترین انسان در انجیل) 12.7 میلیارد سال سن دارد و مسن ترین سیاره ای است که تاکنون کشف شده است

سردترین و گرم‌ ترین سیاره‌ها را بشناسید !+ عکس

این سیاره ، کم سن ترین سیاره ای است که دور ستاره Coku Tau می چرخد و شاید کمتر از یک میلیون سال سن داشته باشد

داغ ترین سیاره ای که تاکنون کشف شده WASP-12b است، سیاره از بخار که گرمای آن به 2200 درجه سانتیگراد می رسد. این سیاره همچنین داعیه دار عنوان یکی از بزرگترین سیاره ها نیز است چرا که اندازه آن دو برابر مشتری تخمین زده شده است.

سردترین سیاره شناخته شده OGLE-BLG-390L است که حجم آن پنج برابر زمین است و گفته شده است که سطحی صخره مانند داشته و با فاصله 28 هزار سال نوری یکی از دورترین سیاره های است که تاکنون بشر شناخته است.

دمای منفی 220 درجه سانتیگراداین سیاره پایین تر از نقطه جوش نیتروژن مایع و نزدیک به صفر مطلق است.

سردترین و گرم‌ ترین سیاره‌ها را بشناسید !+ عکس

سیاره جوشان WASP-12b دمایی بالای 2200 درجه سانتیگراد دارد و داغترین سیاره شناخته شده است

در آن سوی دنیا سیاره (OGLE-2005-BLG-390L(b سردترین سیاره محسوب می شود

سیاره (Epsilon Eridani (b ممکن است از چنان ویژگیهای خاصی برخوردار نباشد که بتوان آن را در این مجموعه جای داد اما این سیاره با 10.5 سال نوری نزدیکترین سیاره به زمین تلقی می شود.

این درحالی است که فاصله زیاد این سیاره از خورشید آن ، احتمال یافتن زندگی در آن به صفر می رسد و ممکن است اقیانوسهای این سیاره و سیاره سیاره ها در همین منظومه شمسی یخ زده باشند.

سردترین و گرم‌ ترین سیاره‌ها را بشناسید !+ عکس

سیاره  (Epsilon Eridani (b تنها 10.5 سال نوری با زمین ما فاصله دارد و ممکن است که به زودی بتوانیم آن را از طریق تلسکوپ مشاهده کنیم

آخرین مورد از این مجموعه کوچکترین سیاره یک منظومه غیر خورشیدی است.

سیاره Kepler-10b تنها 1.4 برابر زمین است و با زمین حدود 560 سال نوری فاصله دارد و کشف آن در ژانویه 2011 اعلام شد.

این سیاره خارج از منطقه گلدیلاکس 'Goldilocks' قرار دارد و به قدر کافی به خورشید خود نزدیک است که آب در این سیاره یخ نزند.

سردترین و گرم‌ ترین سیاره‌ها را بشناسید !+ عکس