صفحه اصلی  عضویت در سایت  |  مطالب ارسالی شما  |  درباره ما  |  تماس با ما   |  تعرفه تبلیغات
 

  مجله خبری  |   احادیث  |  تغذیه مناسب  | دکوراسیون   |   داستان   |  گردشگری  |   ضرب المثل   |   آموزش آشپزی  |   کاریکاتور   |  انقلاب اسلامی   |   اس ام اس مناسبتی

دانلود عکس ، جزوه ، نمونه سوال ، مقاله  
تصاویر دیدنی
وضعیت آب و هوا
بازی آنلاین
فال خافظ
تبلیغات در تکناز
تماس با ما
 
روغن مورچه

 
 
 
اس ام اس های خنده دار و بامزه (112) اس ام اس های خنده دار و بامزه (112) پبدا شدن ردپای واقعی دایناسورها در این مکان  + عکس پبدا شدن ردپای واقعی دایناسورها در این مکان + عکس افراد معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی (2) افراد معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی (2) کاهش وزن 130 کیلویی این زن و شوهر + عکس کاهش وزن 130 کیلویی این زن و شوهر + عکس لیتوانی و تصاویری از تپه ی صلیب در این مکان + عکس لیتوانی و تصاویری از تپه ی صلیب در این مکان + عکس تصاویری زیبا و جذاب از روباه وحشی نارنجی تصاویری زیبا و جذاب از روباه وحشی نارنجی آموزش درست کردن پوشش دیواری بلکا + عکس آموزش درست کردن پوشش دیواری بلکا + عکس تصاویر متحرک از جزر و مد سواحل بریتانیا تصاویر متحرک از جزر و مد سواحل بریتانیا دکوراسیونی جدید برای داشتن اتاقی پرانرژی + عکس دکوراسیونی جدید برای داشتن اتاقی پرانرژی + عکس بازخوانی تاریخی ترین مصاحبه ی علی کریمی بازخوانی تاریخی ترین مصاحبه ی علی کریمی طراحی کاناپه‌هایی به شکل بدنه عقب ماشین + عکس طراحی کاناپه‌هایی به شکل بدنه عقب ماشین + عکس تصاویر دیدنی از گُل ریزان کردن خارج از جو زمین تصاویر دیدنی از گُل ریزان کردن خارج از جو زمین درمان بیماری کبد چرب با استفاده از داروهای گیاهی درمان بیماری کبد چرب با استفاده از داروهای گیاهی تازه ترین خبرها از بارداری اولین مرد جهان + عکس تازه ترین خبرها از بارداری اولین مرد جهان + عکس تصاویری از عملیات نجات خرس 113 کیلویی تصاویری از عملیات نجات خرس 113 کیلویی سوره ای پرفضیلت برای اهل قبور سوره ای پرفضیلت برای اهل قبور تصاویری جذاب از تنها زن دره نورد ایرانی تصاویری جذاب از تنها زن دره نورد ایرانی جملات معنی داری که شاید زندگیتان را عوض کند جملات معنی داری که شاید زندگیتان را عوض کند تصاویری از برخورد یک هواپیما با ساختمان خالی + عکس تصاویری از برخورد یک هواپیما با ساختمان خالی + عکس راز زیبایی پوست و مو زنان هندی را بدانید راز زیبایی پوست و مو زنان هندی را بدانید چپ شدن ماشین سنگین حمل خودرو  پورشه + عکس چپ شدن ماشین سنگین حمل خودرو پورشه + عکس عکس های سوزناک از ناله ی پدر عزادار فلسطینی عکس های سوزناک از ناله ی پدر عزادار فلسطینی داستان خواندنی ابزار گران شیطان داستان خواندنی ابزار گران شیطان به علامت های روی ظروف یکبار مصرف توجه کنید به علامت های روی ظروف یکبار مصرف توجه کنید عکس گرفتن خبرنگار مشهور ایرانی با قلب پادشاهان عکس گرفتن خبرنگار مشهور ایرانی با قلب پادشاهان جمله ی معنادار  پیله ات را بگشا... جمله ی معنادار پیله ات را بگشا... ربات درمانی مختص په های معلول + عکس ربات درمانی مختص په های معلول + عکس معرفی عجایب طبیعی آفریقای جنوبی + عکس معرفی عجایب طبیعی آفریقای جنوبی + عکس
احسان علیخانی و عکس زیبایش در کنار مادرشاین تصاویر دیده نشده و جالب شما حیرت زده میکنداقدام جنجالی این فرد برای گرفتن عکس سلفی + عکساین دختر زیبا هفته ای 1کیلو وزن اضافه میکند + عکسعکس هایی از مراسم عجیب شلاق زنیدوست دارید بدانید چه شخصیتی دارید؟ دختر کوچولو و زیبایی که دماغ ندارد + عکساین سگ مانع کتک زد این مادر به فرزندش می شود + عکسعکس های باحال از روش های گول زدن داور در فوتبالتصاویری از خلاقانه‌ترین مجسمه‌های ساخته شده ی جهان استقبال دخترها از والیبالیست های ایرانی + عکسعکسهایی از نوشته های رمانتیک و عاشقانه جدید تفریح این خانم برایش دردسر ساز شد + عکس سوپر مدل های هالیوودی با همسرانی معمولی + عکسراهنمای تیپ مدرن و جذاب مختص دختران جواناسکیت بازی حرفه ای این خانم ایرانی + عکسکشته شدن یک نفر به خاطر تصادف با شتر + عکسازدواج مداوم این مرد با دختران 18 ساله !+ عکسثبت دردناک لحظه به لحظه مرگ این جوان بی گناه + عکساین کچکار ایرانی دندان های عجیبی دارد !+ عکستصاویر خنده دار از دعوا در وسط مسابقات موتور سواریتصاویری از مراحل شکل گیری جنین در رحم مادرتصاویری از جشن نورافشانی برج ایفلمحبوب ترین بازیگر مرده جهان را بشناسید + عکسخیابان تهران در کره جنوبی چه میکند + عکسغافلگیری بهران رادان توسط خواهرش + عکساهدا جایزه به این کارگر بخاطر عکسهای زیبایش + عکسبه آتش کشیدن سیگار و تنباکو توسط داعش + عکس
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳    ساعت: ۱۴:۵۰
فید قیمت طلا سکه ارز
موضوعات
عکسهای گوناگون عکسهای گوناگون
تبلیغات
 
دفع حشرات
 
نایسر دایسر 
 
آموزش های لازم برای قبل و بعد از ازدواج
 
 
جستجو در تکناز
 
 
 

انیشتن شدن

چگونه لاغر و خوش اندام شویم؟ (2)

چگونه لاغر و خوش اندام شویم؟ (2)

چگونه لاغر شویم

چگونه لاغر شویم-این مطلب که مینویسم برای افرادی است که از چربیهای اضافی رنج می برند ومیخواهند بدنی مناسب و خوش فرم داشته باشند .البته خواندن این مطلب رو به همه توصیه میکنم .شاید هر ماه مطالب بسیاری را در ارتباط با انواع روشهای كم كردن چربی بدن یا مبارزه با آن در مجلات و سایر منابع مربوط بخوانید. ولی چیزی كه مهم است،داشتن یك برنامه مناسب تغذیه ورزش توام با یكدیگر می باشد كه به شما امكان رسیدن به نتایج مفید در سلامتی و نیز داشتن عضلات ساخته شده و كارامد را می دهد.

 

در اینجا قصد داریم شما را از شیوه مذكور با خبر سازیم. با رعایت نكته به نكته موارد آن زودتر از آنچه فكر می كنید، بدنی سالم و ساخته شده را خواهید یافت. چنانچه برخی از موارد را فراموش كردید، نگران نباشید. تنها كار هر روزتان را به پایان برسانید در انجام موارد مذكور در این روش كه در اختیارتان گذاشته می شود، از خود پشتكار نشان دهید.

مطمئن باشید فردا نیز می توانید كوتاهی امروز را در مورد یك یادو نكته از موارد روش مذكور را تلافی بكنید. برنامه طرح شده شامل یك برنامه ریزی مشخص 24 ساعته مربوط به روش آب كردن چربی و داشتن سلامت می باشد.

 

7 صبح : پس از یك خواب نیرو بخش در سراسر شب، از جا برخیزید. صبح خود را با نوشیدن 12 اونس (هر 8 اونس یك لیوان) آب آغاز كنید.

نوشیدن آب در طول روز علاوه بر داشتن مزایای فوق العاده در بدن و حفظ سلامت آن، از بروز گرسنگی و به اصلاح ضعف رفتن دل در بین وعده های غذایی جلوگیری می كند. مصرف H2O  نیز موجب افزایش تمركز شما در فكر كردن و بهبود و روش عملكرد شما می شود. بنابراین زود

بلند شده و آب فراوان بنوشید.

 

7:15 صبح:برای مدت 30 دقیقه یك ورزش مناسب بدنسازی را انجام دهید. این انتخاب می تواند مربوط به یك وسیله تمرین در خانه یا دوچرخه سواری شاید بیرون از خانه و یا دویدن باشد. یك تحقیق در سوئیس نشان داده است كه چنانچه شما صبح زود قبل از خوردن صبحانه به ورزش بپردازید، چربی بیشتری آب می كنید تا اینكه قبل از آن بخواهید صبحانه بخورید. یك ورزش صبحگاهی قادر است متابولیسم بدن شما را برای تمام روز قوی نگه دارد.

 

8 صبح: صبحانه ای غنی از پروتئین سبك، كربوهیدرات های پیچیده و فیبر مصرف كنید. برای مثال املتی شامل 3 سفیده تخم مرغ و یك زرده، یك لیوان كوچك آب پرتقال و یك كاسه كشمش با سوپ جو (Oatmeal).

تحقیقات به وضوح نشان داده اند كسانی كه یك صبحانه سالم و متوازن در صبح ها مصرف می كنند، از دیدگاه علمی چربی كمتری در بدن خود پرورش می دهند. نیز مشخص شده است كه مواد خوراكی قندی یا شكر مثل: نان روغنی شیرین یا شیرینی های مختلف مخصوصاً دانماركی، تنها موجب بروز احساس خستگی و كسالت در شما در طول روز خواهند شد. مصرف دوز مناسبی از پروتئین موجب خواهد شد كه قند خون شما در طول صبح تا ظهر ثابت باقی مانده و بنابراین، هیچگونه احساس گرسنگی یا ضعف رفتن دل به شما دست نخواهد داد.

از مولتی ویتامین كه شامل آنتی اكسیدان هایی مانند: ویتامین C،ویتامین E و سلنیوم است،در مواردی كه تحت رژیم هستید، می توانید استفاده كنید.

اگر مایل باشید، می توانید از یك فنجان قهوه از صافی رد شده بدون شیر چربی دار استفاده كنید. ولی از یك دستگاه سازنده كاپوچینو یا پرس های مخصوص آن كه فرانسوی هستند، استفاده نكنید، چرا كه موجب خواهند شد، تركیبات روغن غنی از كلسترول از آن تراوش كرده و وارد بدن شما شوند، بهتر از آن مصرف یك فنجان چای سبز است. تحقیقات سوئیسی نشان داده است كه چای سبز دارای تركیبات كافئین و مواد شیمیایی به نام Catechin- Polyphenols (پلی فنل های كائچین) موجب یك تقویت سبك در متابولیسم بدن می شوند. در نتیجه، بدن شما كالری بیشتر و درصد بیشتری از چربی ها را می سوزاند. از طرف دیگر این مواد شیمیایی دارای تركیبات آنتی اكسیدان قوی هستند كه باعث به حداقل رسیدن مقدار رادیكال های آزاد صدمه زننده ای می شوند كه در اثر تمرینات ورزشی حاصل می شوند. از طرف دیگر، تركیبات كافئین چای سبز بسیار كمتر از همان مقدار قهوه می باشند . در هر صورت چه همراه با قهوه و چه همراه با چای، نوشیدن یك لیوان دیگر آب را فراموش نكنید.

 

10 صبح: زمان استراحت و نوشیدن قهوه. مخصوصاً اگر شغل شما پشت میز نشینی است، در اطراف قدم زده و حركات كششی انجام دهید. یكذ سیب به همراه كمی كره پسته شام یا بادام كاملاً طبیعی بخورید و تا به عنوان یك خوراك كم كالری و مقوی به همراه مصرف سایر مواد فیبری و پروتئین دار بدن شما را تقویت كند. این وعده سبك و كم كالری موجب خواهد شد تا زمان ناهار سطح انرژی و قند خون بدن شما درصد نرمال باقی بماند. نیز عمل متابولیسم را از كند وآهسته شدن محافظت می كند كه موجب كم شدن مستمر چربی خواهد شد. فنجان دیگری چای سبز تركیبات كافئین سلامت كننده بدن را تقویت می كند.

 

12:30بعد از ظهر: برای غذا خوردن اقدام كنید. غذای خود را با یك سوپ سبك (بدون خامه یا چربی زیاد) آغاز كنید كه یك ماده غذایی پرحجم بوده موجب خواهد شد، اكثر افراد احساس كامل خوردن و تكمیل بودن بكنند.

در مطالعه ای كه در دانشگاه Penn state انجام شد، نشان داده شد كه افرادی كه غذای خود را با سوپ برنج و مرغ آغاز می كنند 100 كالری كمتری از  آنهایی كه سایر پیش غذاها را مصرف می كنند، دریافت می كنند.

یك وعده ناهاری مناسب و عالی می تواند سوپ به همراه مرغ، لوبیا، سبزیجات و پنیر كم چربی باشد. لوبیا یك منبع غذایی كاهش دهنده تقریبی وزن می باشد. آنها از جذب چربی جلوگیری كرده، كلسترول خون را كاهش داده و احساس سیر شدن و كامل بودن غذا را بوجود می آورند. همچنین شامل آنتی اكسیدان ها انواع ویتامین B و مواد معدنی می باشند. جداْ از مصرف چیپس های سرخ شده مضر كه معمولاً كنار غذا و همراه با آن مصرف می كنند، پرهیز كنید.

 

3 بعداز ظهر: طبیعی است كه ممكن است در هنگام بعد از ظهر كاهش سطوح انرژی در بدن پدید آید. ولی باید دانست كه مصرف یك وعده نشاسته دار، آن را بدتر خواهد كرد.

به جای آن می توان از یك اونس دانه های روغنی (گردو و فندوق بادام و..) بدون نمك استفاده كرد این دانه ها سرشار از پروتئین هستند و نیز چربی سالم را دارا هستند.

نیز به شما كمك می كنند، بدون احساس خواب آلودگی كار را دنبال كنید. مطالعه انجام شده در دانشگاه Purdue نشان داد كه خوردن دانه های روغنی مخصوصاً بادام زمینی به مردم كمك می كند تا احساس سیری را همراه داشته باشند و بهد علاوه ماهیچه های عضلانی بهتری نسبت به دیگران كسب كنید.

 

5:25 بعداز ظهر: تنفس عمیق كرده و با نوشیدن یك نوشیدنی ورزش غنی از نظر تركیبات هیدرات كربن بدن خود را تقویت كنید.

پس از كار، به یك باشگاه ورزشی برای انجام یك جلسه Weighlifting مراجعه كنید.

این ورزش موجب مصرف كالری ها،افزایش متابولیسم بدن و كمك به ماهیچه ها در جذب كالری های اضافی برای هر چه حجیم تر شدن و قوی تر شدن می شود. تنها 30 تا 40 دقیقه

ورزش مذكور برای 3 بار در هفته در ابتدا برای شما كفایت می كند تا بدنتان به شكل مناسب و مطلوب شما در آید و چنانچه ورزش نمی كنید و مراجعه به باشگاه ندارید، تنها همان ورزش منظم مربوط به كم كردن وزن خود را پیگیری كنید.

تا البته نه به اندازه ورزش باشگاهی ولی به حد نیاز شما موجب تحریك متابولیسم بدنتان شده و به رشد ماهیچه ها و عضلات كمك كند حجم فراوان و مناسبی آب بنوشید. نیز بعد از گذشت نیم ساعت از ورزش خود، یك وعده سرشار از پروتئین و هیدرات كربن مصرف كنید تا انرژی لازم راتامین كند. این كار كمكی برای بدن شما در مصرف مواد غذایی مورد نیاز و جذب ماكزیمم آنها می باشد كه موجب می شود بتوانید در كنار ورزش و سلامت، عضلات خوبی را نیز پرورش دهید.

 

7:30 عصر: برای شام، 200 تا 250 گرم ماهی سرخ شده، یك غذای سرشار از مواد پروتئینی با كیفیت بالا و اسیدهای چرب را به كار ببرید كه به قلب شما و جلوگیری از التهابات و انسداد در رگ ها كمك فراوانی می كند. وعده مناسب و حجیمی از سبزیجات را در كنار سالاد با تركیبات كم چرب و شامل كلم بروكلی، و نصف سیب زمینی شیرین و سایر تركیبات مصرف كنید، تا به این وسیله فیبرهای مورد نیاز بدنتان را از طریق سبزیجات جذب كنید. نان و Pasta مصرف كنید همچنین، تا زمانی كه حس سیری كامل نداشتید، از غذا دست بكشید.بعنی به محض احساس كامل شدن فراموش كنید كه مادرتان در مورد پاك كردن بشقاب غذا چه چیزهایی گفته است.

 

10  شب: اگر از جمله كسانی هستید كه قبل از خواب دوست دارند چیزی بخورند، یك فنجان شیر بدون چربی یا ماست كم شكر مصرف كنید. حقه «شیرگرم» برای خواباندن بسیاری از مردم، كارایی دارد. چرا كه پروتئین و كلسیم هر دو طبق تحقیقات به عنوان عامل «خواب آور» شناخته شده اند. تحقیقات مواد غذایی در دانشگاه Tennesses نشان داد كه مردانی كه مواد غذایی سرشار از كلسیم مصرف می كنند. بسیار كمتر از مردان دیگر در معرض چاق شدن مفرط قرار دارند. چرا كه مواد معدنی موجب كم شدن مقدار سطوح هورمون های كاهش دهنده شكست چربی می شوند. پس چربی ها راحت تر در فقدان هورمون ها شكسته شده و چاقی كمتر ایجاد خواهد شد.

 

10:30 شب: برای داشتن یك خواب خوب دیگر به رختخواب بروید.

چرا كه سیستم endorcine هورمون های تنظیم كننده چربی را در طول خواب تولید كرده و موجب رشد بیشتر عضلات و تحت كنترل داشتن وزن بدن می شود. راحت و آسوده بخوابید تا در مورد سلامت هر چه بیشتر، عضلات قوی تر و بدن زیباتر خواب ببینید و از آن لذت ببرید.

 

تعداد بازدید ۴۲۱۷۶ بار

عضویت در سایت

ارسال این مطلب به ایمیل دوستان :

 

قوانین