آگهی‌ هایی عجیب از دنیای پس از مرگ + عکس

آگهی‌ هایی عجیب از دنیای پس از مرگ + عکس
همه ما به دنیای پس از مرگ اعتقاد داریم.
 
راه‌اندازی یك كمپین توسط آژانس تبلیغاتی Publicis هلند به نام “من در حال حاضر مرده‌ام” برای مشتری خود یعنی بنیاد بیماری ای ال اس هلند، سطح آگاهی افراد را تا مرز 90% بالا برده و كمك‌های مردمی را دو برابر كرده است.

به گزارش تکناز اكنون زمان آن فرا رسیده تا این رویكرد مقابله‌ای یك گام به جلو پیش برود. در این راستا، یك گروه از بیماران پیام‌هایی را در این كمپین ضبط كرده‌اند كه پس از مرگشان پخش می‌شود. طرح درخواست‌های شخصی، تبلیغ برای امور خیریه و اعطای كمك‌های مالی، اموات را شبیه به فرشتگانی با ماموریت تبلیغاتی كرده است.

 
آگهی‌ هایی عجیب از دنیای پس از مرگ + عکس

آگهی‌ هایی عجیب از دنیای پس از مرگ + عکس

آگهی‌ هایی عجیب از دنیای پس از مرگ + عکس

آگهی‌ هایی عجیب از دنیای پس از مرگ + عکس