در حال حاضر چهرهها در هر عرصهای با ممنوعیت شرکت در تبلیغات مواجه هستند. این در حالی است که در خیابانهای شهر با تصاویر تبلیغاتی بازیگران هالیوودی مواجه میشویم.
به گزارش آخرین نیوز به نقل از برنا، دنیای مد، مدلینگ و صنعت تبلیغات جذابیت های زیادی دارد. البته جذابیت های شغلی و شهرت در کنار عامل دیگری مثل درآمد و انگیزه های مالی رنگ می بازند. کم نیستند هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون، ورزشکاران و هنرمندانی که چهره، شهرت و سابقهشان را در اختیار شرکت یاعلامتی تجاری می گذارند و …
ایرج نوذری برای یکی از شرکتهای بافت فرش، جمشید مشایخی برای لوازم خانگی، پژمان بازغی برای شرکت تولید کننده چای و دستمال کاغذی، مهران مدیری برای شرکت تولید کننده چای،بهرام رادان برای لوازم صوتی و تصویری و البته یکی از شرکت های ارتباطی،محمدرضا گلزار برای یکی از برندهای معتبر در عرصه تولید کت و شلوار، محمدرضا شریفی نیا برای یکی از تولید کنندگان دوربین، حمید گودرزی برای یکی از شرکت های تولید کننده محصولات چرمی و پوریا پور سرخ برای یکی از تولیدکنندگان پوشاک به تبلیغ پرداختند.
در حال حاضر چهره ها در هر عرصهای با ممنوعیت شرکت در تبلیغات مواجه هستند. چهرههای ایرانی دل خوشی از این ماجرا ندارند و هر بار گلایه های تازه ای مطرح می کنند.این در حالی است که در هر روز در خیابانهای شهر با تصاویر تبلیغاتی بازیگران خارجی و هالیوودی روبرو می شویم. آیا بهتر نیست به جای استفاده از تصویر چهره دیوید بکام،جرج کلونی، آنتونیو باندارس،برد پیت، مالدینی، دل پیه رو و جانی دپ از تصاویر چهره هنرمندان و بازیگران وطنی در تبلیغ محصولات استفاده کرد؟
و تصاویر بازیگران به مانند چهرههای ممنوع در سطح شهر نباشند که تنها در فضای مجازی و اینترنت برای تبلیغ کالاها به کار بروند و در مقابل چهره های خارجی در فروشگاه ها و پاساژها میان دیدگان مردم قرار بگیرند.