به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سعید شریفی، مدیر طرح آمبولانس IT در جزیره كیش با اشاره به این كه این طرح توسط بخش خصوصی و در محل برج IT كیش به اجرا درآمده است، هدف از اجرای این طرح را خدمات رسانی هر چه بیشتر در زمینه سخت افزار، نرم افزار، شبكه، وب، اینترنت و … ذكر كرد.
وی با ابراز تأسف از این كه سیستم جامعی در خصوص خدمات رسانی صحیح و علمی در زمینه كامپیوتری در جزیره كیش وجود ندارد گفت: یكی از دلایل راهاندازی این طرح، بالا بودن سرانه دارندگان كامپیوتر در جزیره كیش و معرفی این جزیره مرجانی به عنوان یك شهر اینترنتی است.
مدیر طرح آمبولانس IT همچنین خاطرنشان كرد: با اجرای این طرح دارندگان كامپیوتر برای رفع نقص سیستم خود نیازی به مراجعه به مراكز تعمیر و یا ارسال سیستمهای خود به دیگر شهرستانها نخواهند داشت.
شریفی تصریح كرد: در این طرح، ساكنان جزیره و دارندگان سیستمهای كامپیوتری پس از تماس با این شركت خدمات رسانی، آمبولانس IT به منزل یا محل كار آنان اعزام شده و چنانچه در محل مورد اشاره سیستم مذكور رفع نقص نشد دستگاه و سیستم كامپیوتری برای رفع نقص و عیب یابی به شركت برده میشود و طی مدت زمانی كه مشتریان فاقد كامپیوتر هستند، در صورت نیاز یك دستگاه كامپیوتر و یا لب تاپ به طور امانت در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
وی گفت: تمام علاقمندان حوزه IT جهت اطلاعات بیشتر میتوانند به نشانی Info@Solarissos.com مراجعه كنند و یا با شماره 1-4455140- برج IT كیش تماس حاصل نمایند.