انواع ضدعفونی کننده‌های آنتی‌باکتریال

مجموعه : پزشکی و سلامت
انواع ضدعفونی کننده‌های آنتی‌باکتریال

یکی از شایع‌ترین راههای انتقال ویروس از یک فرد به فرد دیگر از طریق دست‌ها هستند.

با شیوع ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری و همه‌گیری‌ آن در دنیا سازمان بهداشت جهانی بهترین راه پیشگیری از این بیماری را ضد عفونی کردن دست‌ها و لوازم مورد استفاده اعلام کرد. به همین علت با افزایش استفاده از  محصولات ضد عفونی کننده و آنتی باکتریال ، عرضه این محصولات بامشکل روبرو شد. ازین رو فروشگاه اینترنتی مدیاژ اقدام به تهیه و در دسترس قرار دادن انواع ضد عفونی کننده‌های آنتی باکتریال کرده است تا متقاضیان بتوانند به راحتی و به صورت خرید آنلاین این محصولات را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.  

 

در این مقاله به معرفی ضد عفونی کننده‌های آنتی باکتریال موجود در فروشگاه اینترنتی مدیاژ می‌پردازیم

 

اسپری ضد عفونی کننده الکل ریکاردو  Ricardo

این اسپری ضد عفونی کننده حاوی 76 درصد الکل است و برای ضد عفونی دست و بدن مناسب است و احتمال ابتلا به بیماری کرونا را کاهش می‌دهد. این محصول قابلیت آنتی سپتیک و آنتی باکتریال دارد و ایجاد حساسسیت نمی‌کند. این محصول بدون بو و رنگ است و حاوی مواد نرم کننده بوده که باعث جلوگیری از خشکی و ترک پوست می‌شود. مواد تشکیل دهنده این ضد عفونی کننده اتیل الکل، گلیسیرین، کربومر، تری اتانول، پروبان بوتان و پنتانول است. این اسپری ضد عفونی کننده بعد از مصرف نیازی به شستشو ندارد.

 

الکل ضد عفونی کننده دست و سطوح Alcohol

یکی از بهترین ضد عفونی کننده‌های سطوح و دست‌ها، الکل با درصد بالا میباشد. از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی مدیاژ که به دلیل تقاضای بالا برای مدت محدودی شامل تخفیف می‌باشد الکل ضد عفونی کننده دست و سطوح Alcohol  می‌باشد. این محصول مناسب برای ضد عفونی دست و سطوح است که تمام باکتری‌ها و  ویروس‌ها را از بین می‌برد و قابلیت پاک کنندگی و جذب سریع دارد. بوی الکل گاهی اوقات آزار دهنده است و موجب تحریک ریه‌ها می‌شود و در برخی موارد استفاده بر روی دستها ایجاد حساسیت می‌کند، برای جلوگیری از اینگونه موارد این محصول که دارای الکل 70 درصد است رایحه مطبوعی دارد و برای محافظت از پوست دارای گلیسیرین است.

 

الکل ضدعفونی کننده دست و سطوح سپتی نایس Septinice

از محصولات ضد عفونی کننده و آنتی باکتریال موجود در فروشگاه اینترنتی مدیاژ که قدرت ضد عفونی کنندگی بالایی دارد و برای استفاده بر روی دست و سطوح مناسب است الکل ضد عفونی کننده سپتی نایس است که قدرت ضد عفونی کنندگی بالایی دارد و حاوی اتانول، پروپیلن گلایکول ، گلیسیرین و عصاره گیاهی است. پس از استفاده بر روی دست نیازی به آبکشی ندارد و تمامی باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برد و از پوست محافظت می‌کند همچنین سطوح را کاملا پاکسازی می‌کند.

 

دستمال مرطوب ساشه‌ای ضد عفونی کننده دست نازگل Nazgol

دستمال مرطوب نازگل یکی از محصولات آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده است که کارایی بالایی دارد و به راحتی قابل حمل و استفاده است. این محصول که دارای 50 عدد پد ساشه‌ای با رایحه‌ای مطبوع است است دست‌ها را به طور کامل ضد عفونی میکند و باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برد.

 

ژل ضد عفونی کننده بانوان بادام شیرین باباریا Babaria

این محصول علاوه براینکه دارای خاصیت ضد عفونی و شویندگی ملایم و مطلوب است، PH طبیعی پوست را حفظ کرده و برای مصارف روزانه مناسب است. ژل ضد عفونی باباریا دارای روغن بادام شیرین است و تاثیر زیادی در تقویت و تغذیه پوست حساس ناحیه واژینال بانوان دارد. این محصول ضد التهاب، پاک کننده، مرطوب کننده و آبرسان است.

 

ژل ضد عفونی کننده دست آلوئه‌ورا واشامی Washamih

اگر به دنبال یک ضد عفونی کننده قوی برای دست‌ها هستید که تا 99.9% از میکروب‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌های موجود بر روی پوست دست‌های شما را از بین ببرد پیشنهاد فروشگاه اینترنتی مدیاژ ژل ضد عفونی کننده دست ورا واشامی است. این ژل که در ترکیب خود دارای عصاره الوئه‌ورا است موجب نرمی و لطافت دست‌ها می‌شود. برای استفاده هر چه راحتتر محفظه این محصول به صورت پمپی طراحی شده است.

 

ژل ضدعفونی کننده دست بیوتی کلینیک  Beauty Clinic

از جمله ژل‌های ضد عفونی کننهد و آنتی باکتریال که تا 99 درصد از باکتری‎‌ها را از بین می‌برد ژل ضد عفونی کننده بیوتی کلینیک است. این ژل دارای رایحه‌ای دلنشین است و پس از مصرف نیازی به آبکشی دستها نیست و از پوست در مقابل ویروسها و باکتری‌ها محافظت می‌کند و خواص ضد التهابی دارد. ماندگاری بالا و جذب سریع از دیگر خواص این محصول است.

 

ژل ضد عفونی کننده دست دورو duru

ژل ضد عفونی کننده دورو درارای عصاره آلوئه‌وار و حاوی الکل است که از جمله ضد عفونی کننده‌های بسیار قوی موجود در فروشگاه اینترنتی مدیاژ است. این محصول ویروس‌ها و باکتری‌ها موجود بر روی دست را  کاملا پاکسازی می‌کند. این ژل دارای خواص ضد التهاب و حساسیت است و قابلیت مرطوب کنندگی دارد و دارای رایحه‌ای مطلوب و به راحتی قابل حمل است.

 

ژل ضد عفونی کننده دست کروسپت Corosept

بهترین راه برای تمیز کردن دست‌ها، شستن آن با آب و صابون است. اما در بسیاری از مواقع آب و صابون در دسترس نیستند. به همین علت توصیه می‌شود همیشه یک ژل ضد عفونی کننده همراه خود داشته باشید. این ژل همان تاثیر آب و صابون را روی دست شما دارد. قبل از خوردن و آشامیدن، قبل از لمس صورت خود، پس از رفتن به دستشویی و پس از دست زدن به حیوانات شستن یا ضد عفونی کردن دست‌ها امری ضروری است و از ابتلا به بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌کند. ژل ضد عفونی کننده دست کروسپت به صورت ژل است و پس از استفاده نیازی به آبکشی ندارد. آلودگی‌های دست را به طور کامل از بین می‌برد و برای استفاده روزانه و جلوگیری از ابتلا به بیماری مناسب است.

 

برای خرید آنلاین ضدعفونی کننده‌ها و محصولاتی که در این مطلب به معرفی آنها پرداختیم به فروشگاه اینترنتی مدیاژ مراجعه کنید.