چگونه سگ خود را در بهار ایمن نگه دارید

چگونه سگ خود را در بهار ایمن نگه دارید

به عنوان والدین حیوان خانگی، وظیفه ما این است که دوستان چهار پا و پشمالو خود را ایمن نگه داریم. و با نزدیک شدن هر فصل، خطراتی که در آن فصل به وجود می آید را به شما گوشزد کنیم. انیمال کده که طرفدار حقوق حیوانات است میخواهد شما به خطراتی که این فصل می‌تواند برای بچه‌های ما داشته باشند، توجه داشته باشید.

 

بنابراین، بیایید نگاهی به برخی از خطرات سگ سانان بیندازیم که با شروع رشد علف ها و بهبود آب و هوا باید از آنها آگاه باشید.

چگونه سگ خود را در بهار ایمن نگه دارید

ایمن نگه داشتن حیوان خانگی خود در بهار بسیار ساده است اگر نمی دانید در چه مواردی باید احتیاط کنید، بنابراین بیایید مستقیماً به آن بپردازیم.

 

باغ خود را رشد دهید:

گل ها شکوفه می دهند، علف ها در حال رشد هستند و خورشید شروع به درخشیدن می کند و بهار را به فرصتی عالی برای تلاش برای زیبا جلوه دادن باغ خود تبدیل می کند.

 

با این حال، ما مطمئن هستیم که همه والدین حیوانات خانگی می‌دانند که رویای یک باغ بکر، زمانی که شما یک سگ دارید، چیزی بیش از یک رویا نیست. سگ ها موفق می شوند علف های ما را خراب کنند، گیاهان زیبای ما را کنده و باغ های ما را کاملاً ویران کنند. حتی اگر این سرگرمی بسیار خوبی به نظر برسد، در واقع می تواند منجر به مشکلات جدی برای سگ شما شود.

 

به عنوان مثال، گیاهان زیادی وجود دارند که در صورت مصرف برای سگ ها سمی هستند، مانند خانواده سوسن. همچنین پیازهای نرگس که گل‌های آن نماد آفتابی و درخشان بهار هستند، در صورت بلعیده شدن می‌توانند باعث ناراحتی‌های گوارشی و حتی سمیت شوند. بنابراین، امیدواریم سگ شما حفار نباشد!

 

ایمن نگه داشتن سگ خود در بهار

اما این فقط سگ‌های ما نیستند که می‌کوشند گلهای ما را خراب کنند، آفات باغی مانند حلزون‌ها و راب‌ها اغلب در بهار بیرون می‌آیند، و بیرون گذاشتن مواد شیمیایی برای از بین بردن حضور آنها در حیاط خانه‌تان می‌تواند وسوسه انگیز باشد. با این حال، این ها می توانند حاوی ماده ای به نام متالدئید باشند که برای سگ ها بسیار خطرناک است، بنابراین قبل از قرار دادن هر محصول جدید در باغ، حتما برچسب ها را بررسی کنید.

همین امر در مورد کود علف نیز صدق می‌کند، همیشه بررسی کنید که از محصولات حیوان‌پسند استفاده می‌کنید تا از مسموم شدن سگ خود جلوگیری کنید.

 

نظافت بهاره

هر بار که بهار می‌رسد، بسیاری از ما گردگیر پر را برمی‌داریم، برای تمیز کردن به کمد لباس‌هایمان می‌رویم و کمی تمیز کردن بهار را آغاز می‌کنیم تا خانه را شیک به نظر برسانیم.

اما تمیز کردن بهاره محصولات تمیز کننده زیادی را به ارمغان می آورد، محصولاتی که می توانند حاوی مواد شیمیایی بالقوه مضری باشند که اگر سگ شما تصمیم به خوردن داشته باشد، می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. همیشه برچسب محصولات خود را بررسی کنید، مطمئن شوید که آنها برچسب دوستدار حیوانات خانگی هستند و همیشه دور از دسترس هستند.

همچنین، هنگامی که شروع به تمیز کردن همه وسایل خود می کنید، مراقب سگ کنجکاو خود باشید که مخفیانه به سمت بالا می رود و چیزی را پاره می گیرد، همه ما می دانیم که اکثر جوراب ها در صورت عدم مراقبت، حتما توسط سگها پاره می شوند بنابراین مطمئن شوید که همیشه مراقب دزدهای پشمالو کوچک باشید.

 

آلرژی

سگ‌ها نیز مانند انسان‌ها می‌توانند از آلرژی رنج ببرند. برخی از سگ ها به اندازه کافی بدبخت هستند که از خارش پوست، درماتیت و موارد مداوم عطسه در تمام طول سال رنج می برند، در حالی که برخی از سگ های سگ ما فقط در زمان های خاصی از سال آلرژی را تجربه می کنند. این بسیار شبیه زمانی است که ما انسان ها تب یونجه را تجربه می کنیم.

 

انگل های مزاحم و نیش حشرات

انگل‌ها چیزی هستند که والدین بچه‌دار باید در تمام طول سال به آن توجه داشته باشند، اما انگل‌هایی مانند کک و کنه اغلب زمانی که هوا شروع به گرم‌تر شدن می‌کند، با قدرت کامل بیرون می‌آیند. به همین ترتیب، خزنده‌هایی مانند زنبورها شروع به ظهور می‌کنند و آماده هستند تا با توجه به فرصت، نیش بزرگی روی بینی سگ شما وارد کنند.

به طور مرتب پشم سگ خود را برای وجود هرگونه کک یا کنه در کمین بررسی کنید و با داروهای پیشگیری کننده از انگل آنها به روز باشید تا توله سگ شما بتواند بدون نگرانی در مورد آفات به لذت بردن از پیاده روی و گذراندن بیرون از خانه ادامه دهد.

چگونه سگ خود را در بهار ایمن نگه دارید

وقتی صحبت از زنبورها به میان می‌آید، واقعاً نمی‌توانید از تماس سگ خود با آنها جلوگیری کنید، سگ‌های ما دوست دارند بینی خود را تقریباً به هر چیزی بچسبانند. با این حال، ما یک پست کامل داریم در مورد اینکه اگر سگ شما نیش زد چه کاری باید انجام دهید، به این معنی که می توانید در کمترین زمان آنها را مرتب کنید و بدون نیش زدن.