خرید شال و روسری از «بانوکده»

مجموعه : مجله خبری
خرید شال و روسری از «بانوکده»

بانوان ایرانی در انتخاب هایشان بسیار دقت می کنند، شال و روسری از جمله اکسسوری های مهم برای خانم ها به حساب می آید و خانم های شیک پوش در خرید آن دقت زیادی به خرج میدهند؛ و سعی می کنند تا با انتخاب شال و روسری های متناسب با سلیقه خود، شیک پوش و خاص تر از قبل به حساب بیایند.

 

بانوان خوش سلیقه خریدهای خود را با ریزبینی و جوانب سنجی انجام میدهند، خصوصا اگر خریدی که انجام میدهند مستقیما با تیپ و ظاهر آنا ها مربوط باشد. برای خرید شال و روسری نکاتی که در ادامه گفته می شود از مهم ترین آن ها به حساب می آید:

 

سلامت شال و روسری ها و ضمانت بازگشت در صورت آسیب دیدگی

کیفیت و مرغوبیت جنس پارچه و نخ

تنوع و تعدد طرح و رنگ برای انواع سلیقه ها

قیمت در عین حفظ کیفیت آن ها

مورد اعتماد بودن فروشگاه مورد نظر

 

خرید شال و روسری از بانوکده کیفیت، قیمت و تنوع طرح، حرف اول را می‌زنند. فروشگاه های زیادی هستند که شال و روسری به فروش می‌رسانند. مثل مغازه ها و فروشگاه های فیزیکی. اما مزیتی که فروشگاه های اینترنتی به ویژه بانوکده دارند این است که تنوع و امکان مقایسه قیمت بالایی دارند و می‌توانید با خیال راحت روی مبل نشسته و در میان انبوهی از مدل ها، شال یا روسری خود را  انتخاب کنید.

 

فروشگاه اینترنتی بانوکده فروشگاهی است که به صورت تخصصی در حوزه اکسسوری های زنانه به خصوص خرید شال و روسری فعالیت گسترده ای دارد. بانوکده پر از مدل های جذاب و خوشرنگ از شال و روسری است، که در ادامه با هم دیگر این فروشگاه متعهد و شال و روسری های موجود در آن را بررسی می‌کنیم.

 

مدل های خاص و ویژه شال و روسری در بانوکده

برای خریدن شال و روسری تنوع طرح و زیبایی محصولات بسیار مهم است. بانوکده نیز از این قاعده مستثنا نیست و در این زمینه خیلی خوب و قوی عمل کرده است. از رنگ های سرد و گرم گرفته تا طرح و اشکال خاص!!

 

بانوکده سعی کرده تا برای تمام سلیقه ها طرح های جذابی پیشنهاد دهد. و واقعاً هم در این زمینه حرف برای گفتن دارد. اگر شما مدل های رسمی تر می‌پسندید، گزینه های دیدنی و خوش طرح زیادی در بانوکده در پیش دارید. سایزهای متفاوتی را که پوشش داده است نیز باعث شده شما متناسب با اندازه و سایز خود شال و روسری هایتان را انتخاب کنید.

 

این فروشگاه اینترنتی برای خانم های خاص پوش نیز پیشنهادهای خیلی خوبی آماده کرده است؛ طرح های سنتی، گل و برگ، میوه و یلدا، پرنده و مدل های متفاوت دیگر از پیشنهاد هایی است که می‌تواند به خوبی سلیقه خانم های خاص پوش و متفاوت را پوشش دهد. چنین مدل هایی واقعاً ظاهر شما را متفاوت تر نشان می‌دهد.

 

کیفیت شال و روسری ها

بانوان به کیفیت خیلی اهمیت می‌دهند و بسیار حساس هستند در این مورد. بانو کده در کنار ارائه کیفیت عالی به دلیل اینکه خود مستقیماً شال و روسری هایش را تولید می‌کند، از نخ و پارچه های مرغوب و با کیفیت در تولید استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید برندهای با کیفیت شال و روسری همچون hps و… را در بانوکده مشاهده کنید. به همین دلیل هم است که سایت banookadeh.com ضمانت اصالت کالاهای خود را کرده است.

 

بخش کاربر پسند و جالب موجود در صفحه ویژگی های هر یک از شال و روسری ها، راهنمایی جهت نگه داری و شست و شوی مخصوص به آن ها است؛ تا پس از استفاده همچنان کیفیت خودشان را حفظ کنند و این نشان دهنده این است که بانوکده همچنان به فکر مشتری ها پس از خرید نیز است.

 

قیمت های شال و روسری

علاوه بر کیفیت، قیمت های خوب نیز باعث می‌شود تا از خرید خود حس بهتری را تجربه کنید. مارکت های اینترنتی باید به بودجه خریداران به توجه ویژه ای کنند؛ فروشگاه بانوکده کیفیت را فدای قیمت نکرده است و قیمت هایی که برای شال و روسری در نظر گرفته است، یک قیمت مناسب و منطقی است؛ اما این باعث نمی‌شود که از تخفیف های جذاب و وسوسه انگیز آن چشم پوشی کنیم.

به همین جهت در فروشگاه بانو کده می‌توانید تا 48 درصد تخفیف هیجان انگیز روی شال و روسری ها بگیرید.

 

مزیت های فروشگاه اینترنتی banookadeh.com

خوشبختانه این سایت خریداران و مشتری ها را در اولویت خود قرار داده و تمام سعی خود را می‌کند تا کاربران با نهایت رضایت خرید کنند. ضمانت اصل بودن و بازپس گیری کالا از برتری های مهم این فروشگاه است. همچنین می‌توانید در بانوکده تا 3 روز محصول خود را در صورت نارضایتی یا عدم سالم بودن محصول (البته محصولات قبل از ارسال بازرسی سلامت می‌شوند اما ممکن است 1 درصد در طی ارسال آسیبی ببینند) پس فرستاده و یا آن را با محصولی دیگر جایگزین نمایید که در کمتر فروشگاهی چنین گزینه هایی برای خریداران قرار می‌دهند.

 

امنیت در خرید از فاکتورهای مهم فروشگاه های اینترنتی است؛ که با گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی، خریدی امن تر و آسودگی بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. و ارسال محصولات نیز به سراسر کشور صورت می‌گیرد. برای خرید شال و روسری و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با بانوکده در ارتباط باشید:

 

آدرس سایت: https://banookadeh.com

تلفن تماس: 09911264701

آدرس: ایران، استان مازندران، شهرستان قائمشهر

ایمیل: info@banookadeh.com