مقایسه سه یخچال ساید بای ساید برتر در بازار ایران

مجموعه : مجله خبری
مقایسه سه یخچال ساید بای ساید برتر در بازار ایران

خرید یخچال از بانه و یا هر جای دیگری که بتواند خرید ارزانی را به ارمغان آورد طرفداران فراوانی دارد و شمار بسیاری از افراد در پی این هستند تا راهی برای خریدی مطمئن از این شهر ایران داشته باشند. اینکه قیمت یخچال فریزر بانه چقدر است و خرید مطمئن از این شهر چگونه است، موضوع مقاله‌ای است که اکنون خواندن آن را انتخاب کرده‌اید.

 

پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانیم به مقایسه دقیقی بین یخچال ساید بای ساید هیتاچی ، یخچال ساید بای ساید ال جی و البته قیمت یخچال فریزر سامسونگ در بانه بپردازیم و البته نکات مهمی درباره خرید یخچال از بانه را هم ذکر کنیم. توصیه می‌کنیم تمام بخش‌های این مطلب را بخوانید تا در نهایت انتخابی دقیقی و خریدی مطمئن داشته باشید.

 

در ادامه متن به بیان اطلاعاتی از یخچال فریزرهای مختلف می‌پردازیم تا شما مخاطب گرامی بتوانید ضمن مطالعه و مقایسه این موارد به بهترین انتخاب برسید.

 

مقایسه سه یخچال ساید بای ساید برتر در بازار ایران

یخچال ساید بای ساید ال جی

شاید بتوان به جرأت گفت که در حوزه لوازم خانگی هیچ برند و نشانی به اندازه ال جی در ایران شناخته شده و محبوب نیست. ال جی به عنوان یک کمپانی و مجموعه خوش نام همواره محصولاتی زیبا را روانه بازار می‌کند؛ به گونه ای که زیبایی بصری محصولات این شرکت همواره زبانزد بوده و هست.

 

همین طراحی‌های نوین و جذاب می‌تواند، ظاهر آشپزخانه شما را هم عوض کند، چیزی که برای هر بانوی خانه دار موضوعی با اهمیت فراوان است. یخچال 32 فوت مدل J247 یکی از جمله محصولاتی است که اگر قصد خرید یخچال از بانه را داشته باشید می‌توانید آن را انتخاب کنید. این محصول که طراحی با حالت door in door دارد، از سیستم Hygiene Fresh بهره می‌گیرد و البته بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا را هم در خود جا داده است.

 

خرید این محصول جدای از اینکه می‌تواند جذابیت‌‌های چشم نواز خاصی به آشپزخانه شما ببخشد، می‌تواند یک صرفه جویی اقتصادی را هم برای شما به ارمغان آورد. این روزها که قیمت همه چیز روی روند افزایشی قرار دارد، شاید کاهش مبلغ قبض برق یکی از صرفه جویی‌های غیر ممکن به نظر برسد. اما یخچال ساید بای ساید ال جی به کمک بهره گیری از کمپرسور خطر اینورتر، مصرف انرژی را به شدت کاهش داده و به این ترتیب جلوی مصرف اضافه برق را می‌گیرد. این محصول که می‌توانید با خرید یخچال از بانه آن را به خانه خود بیاورید، علاوه بر کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، عمری طولانی هم دارد که آن هم ناشی از همین کمپرسور خطری اینورتر آن است.

 

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل J247 طراحی door in door هم دارد و به این ترتیب دسترسی به فضای بیشتری در فضای این یخچال مقدور خواهد بود. از جمله مشخصات دیگر این مدل از یخچال هم باید مواردی به شرح زیر را ذکر کرد؛

 

دارای ظرفیت کل ۶۶۳ لیتر معادل۳۰ فوت

دارای ظرفیت ۴۱۶ لیتر برای یخچال

دارای ظرفیت ۲۴۷ لیتر برای فریزر

مجهز به صفحه کنترل LED

مجهز به سیستم تهویه مطبوع

ابعاد ۹۱۲ × ۱،۷۹۰ × ۷۱۷ میلیمتر

مجهز به بهره وری انرژی +A

قابل اتصال به آب شهری

مجهز به آبریز و یخ ریز اتوماتیک

قابلیت یخ پودری و مکعبی

مجهز به سنسور هشدار باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای رنگ سیلور

 

یخچال فریزر سامسونگ

مقایسه سه یخچال ساید بای ساید برتر در بازار ایران

قیمت یخچال در بانه و به خصوص قیمت یخچال فریزر سامسونگ در بانه یکی از پر جستجوترین عنواین این روزهاست. در این قسمت از مطلب سعی داریم در راه ارائه اطلاعات مهمی پیرامون خرید یخچال از بانه به معرفی مشخصات یکی از پر طرفدارترین، بهترین و البته مدرن ترین محصولات کمپانی سامسونگ بپردازیم که آن هم یخچال ساید بای ساید مدل « Samsung RH77H90507F» است. این یخچال از ظرفیتی معادل 768 لیتر بهره می‌برد و برای خانواده‌های پرجمعیت و سرحال طراحی شده است.

 

پیش از آنکه بخواهیم درباره قیمت یخچال فریزر سامسونگ در بانه نکته‌ای بیان کنیم باید به این مورد هم اشاره شود که در زمان حضور این یخچال در منزل شما بدون شک طراحی چشم نواز و خوش تراش این مدل از یخچال‌های سامسونگ نظر هر میهمانی را به خود جلب می‌کند و حس خوبی برای شما هنگام میزبانی ایجاد خواهد کرد.

 

حال که به دنبال خرید یخچال از بانه هستید باید این نکته را از این مدل سامسونگ را هم بگوییم که طراحی درهای این محصول به صورت دو تکه انجام شده و شما با باز کردن در بیرونی یخچال در پس در شیشه‌ای شما با نمایشگاهی از خوراکی‌های داخل یخچال مواجه می‌شوید. جالب اینجاست که برای این در بیرونی هم سیستم سرمایشی مد نظر قرار گرفته تا سرمادهی طی فرآیندی به نحو احسن انجام شود. این ویژگی جالب توجه اصطلاحا Food Showcase نامیده می‌شود و برای ما ایرانی‌ها که همیشه یکی از سرگرمی‌هایمان تماشای مواد غذایی داخل یخچال است(!) قابلیت جذابی است.

 

این را هم باید گفت که این مدل از یخچال‌های سامسونگ قابلیت اتصال به آب شهری هم دارد و می‌توانید با بهره گیری از سیستم آبریز آن و یخ ریز اتوماتیک آن، هر زمانی که اراده کردید، آب خنک نوش جان کرده و یخ مکعبی و حتی پودری در اختیار داشته باشید. دسترسی به تنظیمات این بخش از طریق یک پنل کنترل لمسی روی در یخچال به سهولت قابل دسترسی است. خرید یخچال از بانه آنهم برای محصولی با چنین مشخصاتی به مراتب با صرفه اقتصادی همراه خواهد بود که در ادامه نکات مهمی درباره خرید مطمئن و قیمت یخچال فریزر بانه بیان خواهد شد.

 

یخچال ساید بای ساید هیتاچی

پیش از آنکه بخواهیم سراغ معرفی راهی مطمئن برای خرید یخچال از بانه برویم باید یکی دیگر از محصولات پرطرفدار بانه را هم به شما معرفی کنیم و نگاهی هرچند اجمالی به آن داشته باشیم. شرکت هیتاچی سال‌هاست که ماموریت ویژه‌ای برای خودش تعریف کرده و آن هم فراهم آوردن یک زندگی هوشمند برای مردم دنیاست. یخچال ساید بای ساید هیتاچی مدل RW760 یکی از محصولات همین کمپانی است که سعی در محقق کردن شعار مهم این شرکت دارد. در ادامه نگاهی اجمالی به مشخصات این محصول خواهیم داشت، با ما همراه باشید. این مدل از یخچال ساید بای ساید هیتاچی در زمره یخچال‌های فرنچ ساید بای ساید قرار می‌گیرد و به این ترتیب می‌تواند با کمترین میزان مصرف انرژی و همچنین نرساندن ضرر به محیط زیست دوست داشتنی انسان‌ها، با زیبایی چشم نوازش، نظر همه را به سمت خود جلب کند.

مقایسه سه یخچال ساید بای ساید برتر در بازار ایران

مدل یاد شده از یخچال ساید بای ساید هیتاچی دارای چهار در بوده و کمپرسور خطی اینورتر هم بهره می‌گیرد. این ویژگی جلوی هدر رفت انرژی تا 32 درصد را می‌گیرد و البته تا 25 درصد نسبت به مدل‌های دیگر سر و صدای کمتری هم دارد. اینورتر قلب تپنده هر یخچالی به شمار می‌رود و کارکرد مناسب و کم مصرف آن می‌تواند عمر دستگاه شما را افزایش دهد. هیتاچی در این مدل از یخچال‌هایش سنسورهای دقیقی برای اندازه گیری محیط قرار داده است که اصطلاحا به آنها Eco Tempo گفته می‌شود. این سنسورها به مواد غذایی داخل یخچال کمک می‌کند تا همیشه سالم بمانند و تحت تاثیر تفاوت‌های دمایی داخل و بیرون یخچال قرار نگیرد.

مدل 760 از یخچال ساید بای ساید هیتاچی از فن‌های مجزا برای یخچال و فریزر بهره می‌گیرد تا بتواند با کمک آنها و با سرعت بیشتری دمای داخل یخچال کاهش پیدا کند. یکی از ویژگی‌های خارق العاده این یخچال عایق بندی خاص آن است به گونه‌ای که مطابق آزمایش‌های انجام شده از سوی شرکت هیتاچی، اگر تا 12 ساعت هم برق به یخچال نرسد، باز هم دمای داخل آن خنک خواهد ماند. از دیگر مزایایا این محصول به انتخابی بودن حالت کشوهای آن است و شما می‌توانید بسته به قرار دادن سبزیجات و یا گوشت در هر کشو، حالت به خصوص و دمای ویژه آن را انتخاب کنید. این ویژگی اصطلاحا Fresh Select نامیده می‌شود. این مدل که از طریق خرید یخچال از بانه می‌توانید آن را با صرفه اقتصادی بخرید، ویژگی‌های دیگری از جمله بهره گیری از مخزن آبریز دستی که مخزنی قابل دسترسی و جداسازی برای آن تعبیه شده و همین طور دارا بودن صفحه نمایش لمسی هم است. 

 

 

یک راهکار ساده و مطمئن برای خرید یخچال از بانه

خرید لوازم خانگی و خاصه یخچال از بانه همیشه به خاطر تفاوت قیمتی آن و صرفه اقتصادی که دارد، مورد توجه است و همه سعی دارند چنین خریدی را تجربه کنند. اما مهم ترین چالش بر سر خرید یخچال از بانه شاید شناخت اندک خریدار از فروشنده و نداشتن حسن اعتماد به اوست. اینجاست که اگر مجموعه معتبر و با سابقه‌ای وجود داشته باشد که بتواند امکان خرید کالا از بانه را فراهم کند، این نقطه ضعف هم بر طرف شده و مردم می‌توانند به راحتی نسبت به خرید از بانه اقدام کنند.

مقایسه سه یخچال ساید بای ساید برتر در بازار ایران

بانه بازرگان دقیقا همین مجموعه است که با استفاده از تجربه و اعتباری که در این زمینه دارد، وب سایت جذابی برای عرضه محصولات خود تعریف کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه ضمن مشاهده مشخصات و قیمت یخچال فریزر بانه ، به مقایسه آنها با هم بپردازید و دست آخر با اطمینان کامل نسبت به خرید یخچال از بانه اقدام کنید.