پاسخ اخرین اپیدت فندق ابان 97

مجموعه : مجله خبری
پاسخ اخرین اپیدت فندق ابان 97

زمانی که بازی های حدس کلمات در کشورمان به محبوبیت رسید بسیاری از بازی سازان معروف ایرانی ساخت چنین بازی هایی را در اولویت خود قرار دادند و با ساخت چنین بازی هایی برای خود اعتبار بیشتری به دست آوردند.

 

اگر شما به دنبال جواب بازی فندق باشید یعنی شما نیز از طرفداران چنین سبک هایی از این بازی ها هستید که در دنیا با نام بازی های Cross word شناخته می شوند.

 

همان طور که می دانید ایده چنین بازی هایی یک نمونه کپی برداری از بازی های خارجی است که با خلاقیت کمی از سوی این بازی سازان همراه شده است ولی با توجه به این که تیم تولید کننده بازی فندق همیشه به دنبال بهتر شدن است، شاهد پیشرفت های اخیر این بازی در آپدیت های جدیدش بوده ایم.

 

فندق دارای محیطی جذاب و ساده است که با موزیک های کاربر پسند برای کاربران این بازی جذابیت خاصی به ارمغان آورده است. بازی با مراحل کوتاه سه حرفی آغاز می شود.

 

یعنی به طور کلی در این مراحل سه حرف در اختیار دارید و باید به کمک این سه حرف جاهای خالی را پر کنید. این جای خالی ها حداقل سه و حداکثر بیش از سه حرف می باشند.

 

در مجموع با رسیدن به جواب بازی فندق نیز باز هم نمی توانید ادعا کنید چنین بازی هایی را به صورت کامل آموزش دیده اید چرا که این سبک از بازی ها به علت محبوبیت زیادی که دارند خیلی سریع رشد می کنند و در به روزرسانی هایشان شاهد تغییرات بزرگی خواهیم بود.

 

برای سرگرم شدن همیشه می توان روی بازی های موبایلی حساب ویژه ای باز کرد چرا که این بازی های به علت داشتن پتانسیل بالا، بهترین راه ها را برای ایجاد سرگرمی کاربران پیش پای برنامه نویسان قرار می دهند.

 

یکی دیگر از بازی های محبوب تلفن همراه بازی آمیرزا می باشد که برای رسیدن به پاسخ بازی آمیرزا راه بسیار طولانی را در پیش خواهید داشت. علت اصلی طولانی بودن این مسیر، تعداد مراحل زیاد بازی آمیرزا می باشد که تا به امروز از 500 مرحله نیز بیشتر شده است.

 

این تعداد مراحل برای برخی از افراد هیجان انگیز است و برای برخی دیگر خسته کننده.  با این حال آمیرزا تمام تلاش خود را به کار گرفته است که بازی به سمت تکرای بودن سوق نداشته باشد.

 

از ویژگی های بسیار خوب آمیرزا این است که برای تمامی سیستم عامل های محبوب تلفن همراه تولید و منتشر شده است. بازی آمیرزا در دو ورژن یکسان برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی شده است که این یک امتیاز مثبت به شمار می آید. برای دستیابی به پاسخ بازی آمیرزا بهتر است کمی بیشتر با لغات زبان شیرین فارسی و املای صحیح این کلمات آشنا شوید.

 

در چنین بازی هایی آگاهی داشتن از املای صحیح کلمات بسیار اهمیت دارد چرا که این آگاهی سرعت عمل شما را در این باره بسیار بالا می برد. اگر املای ضعیفی داشته باشید باید تمامی حالات ممکن را برای رسیدن به کلمات صحیح بازی مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت به پاسخ صحیح دست پیدا کنید.

 

از ادامه دهندگان دیگر این سبک از بازی ها، بازی پرطرفدار باقلوا می باشد. باقلوا نیز برای تمامی سیستم عامل های موبایلی طراحی شده است با این تفاوت که این بازی دارای دو نسخه متفاوت برای هر یک از سیستم عامل های ios و اندروید می باشد.

پاسخ اخرین اپیدت فندق ابان 97

برای حل مراحل باقلوا نیز باید حوصله و اعصاب کافی برای سر و کله زدن با حروف و کلمات را داشته باشید. اگر احساس می کنید در املای کلمات ضعیف هستید، همانند بازی آمیرزا این بازی را به صورت گروهی از دوستان و اقوام خود بازی کنید. تجربه نشان می دهد بازی کردن چنین بازی هایی در جمع، درصد موفقیت و سرعت عمل را تا چندین برابر بالا می برد.

 

باقلوا از شخصیت سازی های جذابی برای بازی خود بهره گرفته است که این کار معمولا برای تمامی سنین تاثیرگذار است. زمانی که بازی دارای محیط کاربری و گرافیک مطلوبی باشد، بسیاری از کاربران ترجیه می دهند پس از استراحت های کوتاه دوباره به بازی برگشته و به انجام آن بپردازند در حالی که اگر بازی محیطی ساده داشته باشد در صورت برخورد با مراحل سخت ممکن است دیگر برای همیشه برای برگشت به بازی رغبتی از خود نشان ندهند.

 

در هر صورت شما می توانید در حل مراحل باقلوا موفق باشید و در نهایت این بازی جذاب را به پایان می رسانید ولی باید توجه داشته باشید که هر چه سریع تر چنین بازی هایی را تمام کنین اعتماد به نفس بیشتری برای بازی های آینده خواهید داشت.

 

برای این که بتوان در بازی های این چنین خلاقیت بیشتری به نمایش گذاشت کافی است سبک انجام بازی را به گونه ای جدید تغییر داد. به طور مثال در بازی جدولانه شاهد چنین تغییرات جذابی بوده ایم.

 

در این بازی بسیار دوست داشتنی دیگر با حروف کاری نخواهید داشت و هدف اصلی حل جدول های شرح در متن می باشد. جدول هایی که از سال های دور تا به امروز همیشه در بین پرطرفدارترین سرگرمی ها بوده اند.

 

سازندگان بازی زیبای جدولانه به جای ساخت و تولید این بازی در ورژن های مختلف و به روزرسانی های پشت سر هم، سیاست های جذاب دیگری را به کار گرفته اند. در این سیاست بازی جدولانه به صورت بازی های جدا از هم با نوع های مختلف تولید شده است.

 

محبوب ترین نوع بازی این خانواده بدون شک بازی جدولانه کلاسیک می باشد که در کافه بازار نیز بالای 200 هزار طرفدار برای خود دست و پا کرده است. این بازی در ورژن های موفق دیگری با نام های جدولانه 1 و2 و جدولانه انگلیسی نیز وارد بازار شده است که بدون شک ورژن انگلیسی این بازی یکی از جدیدترین ایده ها برای بازی سازی ایرانی می باشد.

 

بازی جدولانه برای آن که بتواند به کاربران خود در محیط بازی راهنمایی های کاملی ارائه کند، چند مدل راهنمایی اختصاصی برای سوالات دشوار بازی قرار داده است. می توانید در صورت نیاز از این راهنمایی ها جهت عبور از مرحله هایی که در آن دچار مشکل شده اید کمک بگیرید.