چرا در تابستان به کیش سفر کنیم؟

مجموعه : گردشگری
چرا در تابستان به کیش سفر کنیم؟

فصل تابستان یکی از بهترین زمان ها برای تفریح و گشت و گذار است. بیشتر گردشگران فصل تابستان را بخاطر وجود تعطیلات و همچنین آب و هوایی مناسب برای گردشگری انتخاب می کنند.

دغدغه ی بیشتر مسافران انتخاب مقصدی جذاب و در عین حال ارزان است که بتوانند هزینه های سفر را تا حدودی مدیریت کنند. اگر شما هم خودتان را برای سفر تابستانی آماده می کنید و در عین حال می خواهید که با کمترین هزینه سفر کنید باید پیش از سفرتان به نکاتی توجه کنید.

مسافرت به جزایر جنوبی ایران یکی از محبوب ترین ها در میان گردشگران است. همانطور که می دانید تورهای مسافرتی کیش یکی از پرطرفدارترین و در عین حال گران ترین تورهای مسافرتی داخلی است، پس اگر قصد سفری ارزان به این جزیره را دارید فصل تابستان بهترین زمان برای مسافرت به کیش است.

کیش جاذبه های تفریحی و توریستی زیادی دارد که در کنار مراکز خرید مدرن، هتل های لوکس و رستوران های متنوع باعث شده در صدر مقاصد گردشگری داخلی قرار گیرد به طوریکه عنوان چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا از سوی سازمان گردشگری را داراست.
کیش مقصدی لوکس و جذاب است که هزینه های سفر به آن بالاست و برای سفر ارزان بهتر است که در زمان هایی از سال که گردشگران کمتری به این جزیره سفر می کنند عازم سفر شوید. همچنین می توانید از تورهای لحظه آخری برای رفتن به کیش استفاده کنید که در برخی موارد هزینه های این تورها تا 70 درصد کمتر از تورهای عادی است.

تابستان های کیش بسیار گرم است از این رو مسافران کمتری به این جزیره سفر می کنند، اگر شما هم طاقت هوای گرم را ندارید بهتر است در فصول سرد سال که کیش آب و هوایی مناسب گردشگری دارد به این جزیره سفر کنید، البته با هزینه ای بالاتر!

کیش مقصدی فوق العاده است که با تماشای آب های نیلگون خلیج فارس، هوای پاک و بدون آلودگی شهر، آسمان آبی و ابرهای سفید، آرامشی بی نظیر را به شما هدیه می کند. جزیره ای تمیز و سرسبز با وجود نخل های سر به فلک کشیده که تماشای طلوع و غروب خورشید در این جزیره یکی از زیباترین مناظری است که در خاطراتان می ماند.

چرا در تابستان به کیش سفر کنیم؟

چرا در تابستان به کیش سفر کنیم؟

این سوالی است که اغلب مسافران می پرسند، همانطور که در بالا اشاره کردیم در تابستان بخاطر گرمای هوا کیش مسافران کمتری دارد و اگر شما تحمل هوای گرم را دارید می توانید این جزیره را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید.
جزیره ی کیش در تابستان ها برای جذب بیشتر مسافران فستیوال و جشنواره های تابستانی برگزار می کند و در این زمان می توانید در کنسرت های شبانه و تخفیفات تابستانی بهره ببرید.

همانطور که گفتیم آب و هوای جزیره کیش در فصل تابستان بسیار گرم و شرجی است و زمان مناسبی برای شنا در دریا و همچنین برای تجربه ی ورزش های آبی بهترین زمان است.

ساحل این جزیره ی زیبا از آن دست سواحل استثنایی است که در فصول گرم و سرد سال امکان هر گونه تفریح دریایی برای گردشگران در آن فراهم شده است. تفریحاتی چون شنا، غواصی، پاراسل سواری، شاتل، بنانا، فلای بورد، کیبل اسکی . اسکوتر زیردریایی را در این جزیره تجربه کنید.

جزیره کیش پلاژهای ساحلی ای را برای بانوان و آقایان در نظر گرفته است که تابستان می توانید برای آفتاب گرفتن در این جزیره اقدام کنید. اگر قصد آفتاب گرفتن را دارید وسایل لازم را به همراه داشته باشید و از عینک های آفتابی که جاذب اشعه ماوراء بنفش است استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که بهترین زمان برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید حوالی ساعت نه صبح یا سه بعداز ظهر به بعد می باشد. در میانه ی روز قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث آفتاب سوختگی می شود.

با توجه به این که معمولا سفر به کیش، به دلیل وجود جاذبه ها و تفریحات فراوان صورت می گیرد، اما برخی از گردشگران این جزیره را برای خرید انتخاب می کنند. همانطور که می دانید کیش جزو مناطق آزاد به شمار می آید که شما می توانید خریدی مناسب و ایده آل را در مراکز خرید مدرن این جزیره تجربه کنید. اگر که به قصد خرید سفر می کنید تور قشم ارزان هم گزینه ی مناسبی برای سفرتان می باشد. سفر به جزیره ی قشم نیز در فصل تابستان ارزان تر از سایر زمان ها خواهد بود و قشم نیز مانند کیش مقصدی ساحلی و جذاب است که علاوه بر اینکه نسبت به کیش ارزان تر است، این جزیره آرامش خاصی را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آژانس مسافرتی آرشین پرواز مراجعه کنید.