کسب درآمد واقعی با استفاده از اینترنت در امکادو

مجموعه : دانش و فناوری
کسب درآمد واقعی با استفاده از اینترنت در امکادو

شاید شما هم سال هاست به دنبال درآمدی ثابت و مناسب هستید در این مقاله قصد داریم به مدرن ترین و آسان ترین روش کسب درآمد در منزل بدون سرمایه اولیه و دانش فنی بپردازیم از این جهت از شما دعوت میکنیم که این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

امروزه در جهان مدرن تمامی مردم تلاش میکنند تا کسب و کاری داشته باشند اما تمام کسب و کارها نیاز به سرمایه اولیه و مجوزهای مربوطه دارد و در کنار موارد ذکر شده نیازمند دانش فنی برای مدیریت کسب و کار هستند.

 

از این جهت شما هم به سرمایه اولیه و به دانش فنی و البته مجوزهای مربوطه نیاز داری

 

امکادو بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات دانلودی در ایران:

کاربران ایرانی به دلیل محدودیت دسترسی، پرداخت ارزی، زبان انگلیسی و قیمت دلاری محصولات دانلودی نمی‌توانند از سایت‌های مرجع خارجی، خرید خود را انجام دهند. دراین ‌بین امکادو به‌ عنوان بزرگ‌ ترین مرجع وب فارسی، قالب سایت (قالب وردپرس و جوملا)، افزونه سایت (افزونه وردپرس و جوملا)، دوره آموزشی، سورس، قالب html، اسکریپت، گرافیک، پادکست، کتاب و… را به‌صورت کاملاً اورجینال، فارسی شده و به همراه پشتیبانی رایگان عرضه کرده است، که میتوانید در فروشگاه امکادو همه را مشاهده کنید.

 

علاوه بر این تمامی افراد علاقه مند به تولید محصولات دانلودی نیز میتوانند محصولات خود را تهیه کرده و در امکادو به فروش برسانند، این نکته شایان ذکر است که معمولا افراد نسبت به محصولات بومی علاقه بیشتری نشان میدهند.

 

امکادو در اصل یک پلتفرم کسب درآمد بسیار بزرگ است که انجام هر عملی در آن باعث کسب درآمد میشود.

 

ذکر این نکته الزامی است که امکادو تنها در دامنه emcado.ir برای کلیه کاربران در دسترس است و دیگر سایت ها با نام های مشابه تحت مدیریت این مجموعه نیستند.

کسب درآمد واقعی با استفاده از اینترنت در امکادو

­

روش های کسب درآمد در امکادو:

در امکادو میتوانید به چندین روش متفاوت به کسب درآمد بپردازید. در هرکدام از روش ها نیاز به تخصص خاصی است اما در اکثر روش ها میتوانید بدون سرمایه اولیه و دانش فنی به کسب درآمد بپردازید.

در ادامه به این روش ها خواهیم پرداخت و هر کدام را جداگانه برای شما شرح خواهیم داد.

 

1-  فروش انواع فایل:

شما میتوانید در امکادو به دو روش متفاوت به فروش انواع فایل بپردازید.

 

روش اول: در روش اول در صورتی که شما طراح هستید میتوانید به آسانی محصولات خود را با علم و دانش خود بسازید و در امکادو منتشر کنید.

 

در این روش کافی است محصولات خود را بسازید و سپس مستندات کافی برای تایید محصول به عنوان یک محصول بومی و محصول آماده شده را برای امکادو ارسال کنید.

 

روش دوم: در روش دوم شما میتوانید محصولات خارجی و به زبان های دیگر را دریافت کنید و به زبان فارسی ترجمه کنید سپس در امکادو منتشر کنید.

 

در این روش کافی است محصولات خارجی را به کمک سایت های واسطه از سایت های مرجع خارجی خریداری کنید سپس با استفاده از آموزش های رایگان درون امکادو نسبت به فارسی سازی آنها اقدام کنید و هرچه سریع تر محصولات خود را آماده کنید.

 

2-  مقاله نویسی:

شما میتوانید در امکادو با توجه به علاقه خود مقاله های مختلفی در زمینه های مختلف کاری تهیه کنید و آنها را در امکادو منتشر کنید، این نکته شایان ذکر است که تمام مقالات در بلاگ امکادو قابل مشاهده است.

در این روش کافی است با استفاده از خلاقیت خود در امکادو شروع به نوشتن در دسته های مختلف کنید.

 

3-  تدریس دوره آموزشی:

شما میتوانید در امکادو با توجه به علاقه خود آموزش های مختلفی در زمینه های مختلف کاری تهیه کنید و آنها را به صورت یکجا و یا جلسه ای در امکادو منتشر کنید.

کافی است با استفاده از تلفن همراه خود و یا لوازم های حرفه ای تر شروع به ضبط ویدئو های آموزشی کنید و تبدیل به یک مدرس حرفه ای شوید.

 

4-  همکاری در فروش:

شما میتوانید در امکادو به کمک شبکه های اجتماعی و با یک تلفن همراه میان رده به کمک بازاریابی به کسب درآمد بپردازید.

در این روش کافی است لینک شخصی خود را دریافت کنید سپس محصولات امکادو را با استفاده از لینک شخصی خود در شبکه های اجتماعی، گروه های دوستانه، خانوادگی و… منتشر کنید و باعث فروش بیشتر امکادو شوید سپس به آسانی میتوانید پورسانت خود را از هر فروش دریافت کنید.

 

5- دعوت از دوستان:

کاربران این نوع کسب درآمد را در امکادو با نام درآمد ثابت میشناسند، زیرا شما میتوانید با دعوت دوستان خود به یک درآمد ثابت و بالا دست یابید.

در این روش کافی است دوستان خود را با لینک شخصی خود و یا کد معرف خود به امکادو دعوت کنید، و از هر خرید آن ها کسب درآمد کنید، به این شکل که اگر کاربر طی سال ها از امکادو خرید کند شما پورسانت خود را از تمام خریدهای او دریافت خواهید کرد و به آسانی به درآمد ثابتی دست خواهید یافت.

 

کسب درآمد واقعی با استفاده از اینترنت در امکادو

مزایای کار در امکادو:

شاید مهم ترین سوالی که در ذهن شما آمده است، این باشد: چرا امکادو؟ در ادامه به معرفی چند مورد از مهمترین قابلیت های امکادو خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

 

بدون سرمایه اولیه و دانش فنی: در امکادو به هیچ سرمایه اولیه و دانش فنی نیاز ندارید، زیرا همه چیز برای شما رایگان است و هرچه برای یادگیری نیاز دارید در پایگاه دانش موجود است.

 

مورد تایید جمهموری اسلامی ایران: امکادو دارای نماد اعتماد وزارت صنعت، معدن، تجارت و نماد طلایی تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد، از این جهت کاملا مورد تایید جمهوری اسلامی ایران است و تمامی عملکردهای امکادو تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.

 

قوانین: امکادو داری قوانین درونی است که مختص کارکنان (کسانی که به کسب درآمد میپردازند) میباشد و این قوانین نیز بسیار محکم است و به تایید ارگان های مورد نظر رسیده است.

 

پنل کاربری: امکادو داری پنل کاربری فوق حرفه ای است که کاربران میتوانند به آسانی تمامی عملکردهای خود را انجام دهند و بدون هیچ مشکلی همه چیز را ثبت و مشاهده کنند و ریز درآمد های خود را برحسب نوع محصول، ارجاع های بازرایابی و… مشاهده و کنترل کنند.

 

پشتیبانی کارکنان: امکادو برای تمامی کارکنان پشتیبانی رایگان دائمی از طریق تیکت در نظر گرفته است.

 

تسویه حساب فوری: امکادو در کوتاه ترین زمان ممکن درآمد شما را به حساب بانکی شما واریز میکند.

اپلیکیشن موبایل: امکادو دارای اپلیکیشن موبایل است که به کاربران این امکان را میدهد تا بدون رایانه شخصی به کسب درآمد بپردازند.

مدال های کارکنان: امکادو به تمامی کارکنان خود مدال اعطا میکند که این مدال ها باعث فروش بیشتر فروشندگان و اعتماد مشتریان به فروشندگان میشود.

مدال های محصولات: امکادو به تمامی محصولات خود مدال اعطا میکند که این مدال ها باعث فروش بیشتر محصولات و اعتماد مشتریان به محصولات میشود.

 

چطور در امکادو به کسب درآمد بپردازم؟

برای شروع کسب درآمد در امکادو کافی است مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول: در امکادو به آدرسemcado.ir  ثبت نام کنید.

مرحله دوم: درخواست ارتقا حساب کاربری خود را راسال کنید.

مرحله سوم: اطلاعات خود را برای کارشناسان امکادو ارسال کنید تا هویت شما تایید شود.

مرحله چهارم:  کار تمام است شما آماده کسب درآمد هستید.

نکته: تمامی مراحل کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

 

در امکادو بیش از 3000 محصول فارسی، بیش از 500 شرکت و برند، بیش از 10000 طراح و برنامه‌ نویس مشغول به فعالیت هستند. این آمار با توجه به استقبال کاربران برای کسب درآمد در منزل روز به‌ روز در حال افزایش است. قوانین حمایت از طراح و خریدار، ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی رایگان محصولات باعث جلب اعتماد مشتریان و تکرار خرید آن‌ها گشته است. شما هم می‌توانید با مراجعه به امکادو از محصولات جدید و تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید همچنین به کسب درآمد بپردازید، شما میتوانید برای ورود به امکادو روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

همین حالا شروع به کسب درآمد کنید

برچسب‌ها: