احسان کرمی از راز لاغری و کاهش وزن خود می گوید

احسان کرمی از راز لاغری و کاهش وزن خود می گوید

احسان کرمی مجری توانمند و دوست داشتنی کشورمان که اخیرا کاهش وزن زیادی داشته است از رازهای این کاهش وزن و لاغری پرده برداری می کند.

 

احسان کرمی متولد تیر ماه سال ۱۳۵۹ در محله قیطریه تهران است ، متاهل است ، کاردانی تشریفات خوانده ، دوره فیلم سازی را در انجمن فیلمسازی جوان گذرانده و بعد دوره بدن و بیان تئاتر را هم پیش میکائیل شهرستانی آموخته ،کارش را از سال۸۵ با رادیو تهران شروع کرد.

 

اما طی این مدت اخیر چه اتفاقی افتاده که احسان این طوری تغییر کرده و تجربه چند بار افزایش و کاهش وزن و لاغری را داشته است؟

 

اولین بار کی احساس کردی چاق شدی؟
این احساس خیلی وقت است که با من است! (می خندد) ولی هفت سال پیش چند ماه بعد از ازدواجم یک مرتبه دیدم جدی جدی خیلی چاق شده ام و به ۹۲ کیلو رسیده ام.

احسان کرمی از راز لاغری و کاهش وزن خود می گوید

موقع ازدواج چند کیلو بودی؟
زمان ازدواجم ۸۱ یا ۸۲ کیلو بودم که البته آن هم زیاد بود.

 

مرسی دستپخت همسر!
دستپخت همسر که اصلی ترین دلیلش بود واقعا! ولی خب هی از این مهمانی به آن مهمانی و مسافرت می رفتیم، ورزش هم نمی کردم، کارم هم جوری نبود که بتوانم تحرک زیاد داشته باشم، برای همین یک مرتبه چشم باز کردم و دیدم ۹۲ کیلو شده ام.

 

92 کیلو به چشم بقیه هم می آمد یا خودت بیشتر متوجهش بودی؟
نه، به چشم بقیه هم می آمد. همه می گفتند تو چرا این جوری شده ای؟ چه خبرت است؟!هر کی می دید می گفت مثل اینکه اول شکمت می آید توی خانه و بعد خودت می آیی! به خصوص وقتی خودم را توی تلویزیون دیدم بیشتر متوجه شدم. برنامه نقره اولین برنامه تلویزیونی ام بود که اجرا کردم. یک دفعه دیدم با چه غولی طرفم! خیلی چاق شده بودم. انگار که ورم داشتم.

 

احسان کرمی از راز لاغری و کاهش وزن خود می گوید

 

چرا با رژیم غذایی دکتر موفق نشدی؟
دکترها برای اینکه به شما خیلی فشار نیاید در رژیم های شان وعده های کوچک، سبک و کم کالری می گنجانند ولی چون من اشتیاق خوردن دارم وقتی غذا می خورم دلم می خواهد ادامه دهم بنابراین، این دفعه خودم رژیم گرفتم و دوازده کیلو کم کردم ولی چون دقیقا خورد به شب عید و برنامه سال تحویل بعد هم نوروز و سفر یزد بود و دوباره چاق شدم.

 

چقدر چاق شدی؟
فکر کنم چهار کیلو در شب عید چاق شدم. این اواخر رسیدم به ۸۸ کیلو و ۸۰۰ گرم که همزمان شد با تئاتر کار کردنم. بعد شروع کردم به تماشا کردن فیلم نمایش هایم و دیدم واقعا وحشتناک است. با این بدن نمی شود تئاتر کار کرد و سخت است. بعد یکی دو بار سعی کردم باز با رژیم دکتر لاغر کنم. از ایالات متحده رژیم فرستادند و از دوبی یک دکتری رژیم فرستاد و از این قصه ها. اما دیدم هر کاری می کنم نمی توانم با رژیم دکتر لاغر کنم. این دفعه یک تصمیم خیلی محکم گرفتم و اصلا به دکتر کاری نداشتم. شروع کردم به کم خوری و ورزش زیاد و این طوری توانستم ۱۳ کیلو کم کنم.

احسان کرمی از راز لاغری و کاهش وزن خود می گوید

نگران نبودی این برنامه سرخود کار دستت بدهد؟
در همین دوره ای که هی مثل بادکنک باد شدم و خالی شدم تقریبا فهمیده بودم که چه کار باید انجام دهم تا به بدنم آسیب نرسد. واقعا هم به بدنم آسیب نرسید. چون من هم ورزش می کردم و هم حجم نسبتا زیادی از سالاد و سبزی می خوردم. به نظرم خیلی هم برای بدنم خوب بود. ولی بعضی ها هستند که واقعا هیچی نمی خورند. من این جوری نبودم و تا مرز اینکه مراقب باشم یک وقت اتفاقی برای بدنم نیفتد پیش می رفتم.