استفاده از آبرسان پوست و محصولات مراقبتی که برای هر خانمی واجب است

استفاده از آبرسان پوست و محصولات مراقبتی که برای هر خانمی واجب است

پیری بخشی از مسیر زندگی هر فردی است که به‌صورت کاهش سطح کلاژن، سفت شدن و چاقی پوست مشاهده می‌شود. با کمک لوازم بهداشتی و مراقبتی می‌توان سیر این روند را کند کرد. جوان‌سازی و آب‌رسانی پوست می‌تواند به شما ظاهری زیبا و دل‌نشین دهد. اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی اورجینال برای جوان‌سازی پوست خود هستید، با ما همراه شويد.

 

انواع محصولات مراقبت از پوست

عادات روزانه شما روی کیفیت پوست صورت و بدن بسیار موثر است. ازنظر متخصصان، تنها راه کاهش سرعت روند پیری پوست، استفاده از محصولات مراقبتی پوست است. استفاده از محصولاتی چون ضد آفتاب، سرم پوست، مرطوب‌کننده و آب‌رسان، لایه‌بردار و… ضروری است.

 

شوینده‌های پوست

شوینده پوست باعث شستشوی پوست شده و آلودگی، چربی، مواد آرایشی و سلول‌های مرده را از بین می‌برد. این محصول حاوی مواد خاصی است که سبب بسته شدن منافذ پوست شده و از بروز بیماری‌های پوستی مانند آکنه جلوگیری می‌کند، که درمجموع باعث تمیز و شادابی پوست می‌شود. همچنین بیشتر شوینده‌ها حاوی مواد مرطوب‌کننده نیز هستند تا از خشکی پوست جلوگیری کنند. این محصولات، به‌صورت مایع و جامد در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

 

ضد آفتاب

ضد آفتاب مهم‌ترین محصول درزمینه مراقبت از پوست است، چون مانع آسیب اشعه نور خورشید به سلول‌های پوست می‌شود و از پیری زودرس، ایجاد لکه قهوه‌ای و سرطان پوست (ملانوما) جلوگیری می‌کند. ضد آفتاب‌ها بر اساس نوع پوست، آب‌وهوا و مدت‌زمان قرارگیری در معرض آفتاب انتخاب می‌شوند. ویژگی SPF در ضد آفتاب نشان‌دهنده میزان محافظت آن در مقابل اشعه ماوراءبنفش است.

 

مرطوب‌کننده پوست

مرطوب کننده‌ها دارای انواع ترکیبات آب‌رسان بوده و رطوبت پوست را افزایش می‌دهند تا ظاهری صاف و بی‌نقص به پوست ببخشند. این محصولات با داشتن مواد خاصی جایگزین چربی درون‌پوست شده و از پوست در برابر عوامل حذف رطوبت، محافظت می‌کنند. امروزه انواع ابرسان پوست به‌صورت لوسیون و کرم در بازار موجود است.

 

سرم پوست

سرم پوست یک محلول غلیظ است که باعث افزایش آب‌رسانی، کاهش لک‌ها و بهبود بافت پوست می‌شود. سرم پوست انواع مختلفی دارد و هریک فرمول خاصی دارد که با توجه به نیاز فرد قابل تهیه است. به‌طور مثال، سرم‌های ویتامین C برای محافظت پوست در برابر اشعه ماورا بنفش و رادیکال‌های آزاد کاربرد دارد و نیز سبب روشنایی بیشتر پوست می‌شود. سرم‌های رتینول و هیالورونیک اسید در جوان‌سازی پوست تاثیر زیادی دارند.

 

ماسک صورت

ماسک‌های صورت انواع مختلفی دارند و برای آب‌رسانی، از بین بردن چربی اضافی و بهبود منافذ پوست مورداستفاده هستند. که هر یک با توجه به ترکیبات موجود در آن‌ مزایای متفاوتی دارند. برای مثال، ماسک‌های دارای اسید هیالورونیک به آب‌رسانی، سفتی و شفافیت پوست کمک می‌کنند. ماسک‌های ژلی حاوی اسیدهای پلی هیدروکسی، عصاره‌های دریایی و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که باعث آب‌رسانی پوست شده و به بهبود سلامت پوست کمک می‌کنند. ماسک‌های موجود در بازار به‌صورت کرمی یا آماده در بسته‌های استریل به فروش می‌رسند.

استفاده از آبرسان پوست و محصولات مراقبتی که برای هر خانمی واجب است

کرم دور چشم

کرم‌های دور چشم بیشتر برای آب‌رسانی مورداستفاده قرار می‌گیرند و از پیری زودرس و چروک دور چشم جلوگیری می‌کنند. استفاده از این محصولات باعث بهبود گردش خون در ناحیه زیر چشم شده و سیاهی و پف زیر چشم را محو کرده و نیز سبب روشن‌تر شدن این نواحی می‌گردد. اگر کرم دور چشم را با کرم‌های روز و شب استفاده کنید، بخش‌های زیر چشم سلامت و شادابی خود را به دست می‌آورند.

محصولات دور چشم ازنظر بافت به دو صورت ژل و کرم در بازار موجود است، اما ویژگی‌های مشترک زیادی دارند. هردو دارای بافتی بسیار سبک هستند، به صورتی که روی پوست چشم خود احساس وزنی نخواهید داشت و بعد از استفاده نیز به‌سرعت جذب می‌شوند. ژل دور چشم بافتی سبک‌تر دارد و تسکین‌دهندگی بیشتری داشته و به بهبود کیسه و سیاهی زیر چشم کمک می‌کند. کرم زیر چشم تمایل بیشتری به آب‌رسانی پوست خشک و حذف پیری و چروک پوست، نسبت به ژل‌ها را داراست.

 

کانتور پوست خشک

آرایش پوست خشک، به دلیل ویژگی‌های پوست، کمی سخت است. آرایش روی پوست خشک خوب جذب نمی‌شود و پوسته‌پوسته می‌شود. کاربرد کانتور، در زاویه سازی و ایجاد سایه طبیعی روی پوست است. اگر نوع پوست شما خشک است، یک کانتور کرمی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

 

خرید لوازم آرایشی معتبر

لوازم آرایشی خانم‌ها تقریبا هرروز مورداستفاده قرار می‌گیرد، اما برای داشتن یک آرایش تمیز و بی‌نقص باید با هر یک از لوازم آشنایی کافی داشته باشید. محصولات زیبایی و بهداشتی انواع مختلفی دارند که بیشتر برای صورت، چشم و ابروها کاربرد دارند. با توجه به گرانی لوازم آرایشی و حضور برندهای مختلف و تنوع محصولات، بهتر است بعد از آشنایی با کاربرد هر یک؛ فهرستی از لوازم‌آرایش موردنیاز خود را تهیه و طبق آن خرید نمایید.

 

ست لوازم آرایش ازجمله لوازم ضروری برای خانم‌های شیک‌پوش است. لوازم‌آرایشی زنانه به حدی تنوع دارد که اگر تمام آن‌ها را لیست کنیم باز ممکن است چیزی کم باشد. ازجمله لوازم پرکاربرد میکاپ می‌توان به کرم پودر، پنکیک، ریمل، خط چشم، رژ لب، رژ گونه، کانتور چرب، کانتور خشک، قلم، ست براش و… اشاره کرد.

 

نکته مهم دیگر خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل در تهران، خرید از مراکز معتبر است. چون با بی‌دقتی در انتخاب لوازم‌آرایش استاندارد، ممکن است آسیب‌های جدی به پوست و سلامتی شما وارد شود.

 

استفاده از آبرسان پوست و محصولات مراقبتی که برای هر خانمی واجب است

به‌طورکلی خرید تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی باید از برندهای معتبر و استاندارد باشد، چون زیبایی و سلامتی از نعمات مهم است. پس با استفاده از لوازم نامرغوب سبب خدشه‌دار شدن پوست صورت خود نشوید. یکی از خرید‌های ضروری در خرید نوعروسان، لوازم آرایش عروس است، که پیشنهاد می‌کنیم حتما از بهترین مارک‌های ابزار آرایشی انتخاب نمایید.

 

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی اکسیژن شاپ یکی از مجموعه‌های معتبر در ایران است که در زمینه عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی برندهای معروف دنیا در حال فعالیت است. در این مجموعه انواع لوازم آرایش صورت، چشم، ابرو، لب، ناخن، بدن ابزارها و… موجود است. شما با خیال راحت از کیفیت و اصالت محصول می‌توانید کالای موردنظر خود را با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری کنید. همچنین برای رفع مشکلات آرایشی و درباره محصولات نیز با شماره ۰۲۱۲۲۱۴۷۹۱۲ جهت مشاوره و پشتیبانی تماس بگیرید و از راهنمایی‌های رایگان مجموعه بهره ببرید.