ایشومر فروشگاه بزرگ و معتبر ایرانی

مجموعه : مجله خبری
ایشومر فروشگاه بزرگ و معتبر ایرانی

ایشومر

ایشومر یکی از بهترین فروشگاه هایی است که شما می توانید در ایران از آن خرید کنید. همه ی ما دوست داریم خریدهایی را انجام بدهیم که با حوصله انتخاب شده باشند.

 

فروشگاه اینترنتی ایشومر در زمینه اکسسوری آقایان به صورت تخصصی عمل کرده و شما میتوانید محصولاتی از قبیل: دستبند مردانه ، گردنبند مردانه و سنجاق کت را با تنوع بسیار بالا انتخاب و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

 

در ایشومر این امکان برای شما محیا شده که علاوه بر خرید در هر ساعت از شبانه روز ، بتوانید بدون عجله انتخابتان را انجام بدهید و البته محصول مورد نظرتان را با دیگر محصول ها مقایسه کنید.

 

در وب سایت ایشومر تنوع محصولات و اصل بودن آنها به مشتریان عزیز این اطمینان را میدهد که بهترین تجربه خرید را بدست بیاورند. ایشومر برای پرداخت وجه نیز روش های متنوعی را پیاده سازی کرده است که شامل پرداخت آنلاین و پرداخت درب منزل می باشد.

 

شما می توانید در هر جایی دنیا که هستید و در 24 ساعت از شبانه روز از فروشگاه اینترنتی ایشومر خرید کنید خوشبختانه شما با هر سلیقه ی که باشید نیز می توانید بهترین خرید را از ایشومر داشته باشید چرا که ایشومر تنوع محصول را در اختیارتان قرار داده است.

 

البته برای آن دسته از عزیزانی که هنوز هم به فروشگاه های اینترنتی اعتماد ندارند این مژده را می دهیم که فروشگاه ما دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک به فروشگاه های اینترنتی نوعی هویت می دهد که حیطه فعالیت و محل کسب آنها را مشخص می کند.

 

ویژگی های ایشومر

1)ارسال سریع و رایگان

2)پرداخت در محل

3) ده روز ضمانت بازگشت

4)تضمین بهترین قیمت

 

چگونه در ایشومر عضو شوم؟

در صورتی که می خواهید در فروشگاه ایشومر عضو شوید کافیست به وب سایت ایشومر مراجعه کنید و بر روی گزینه عضویت کلیک نمایید و سپس یک ایمیل و گذرواژه را برای خودتان وارد نمایید و کلید عضویت را کلیک کنید.

 

پس از اینکه در وب سایت ایشومر عضو شدید می توانید وارد حساب کاربری تان شوید و پیگیری سفارش هایتان را انجام بدهید. دقت داشته باشید برای اینکه خریدتان را به صورت نهایی ثبت کنید حتما باید در ایشومر عضو باشید.

 

علاقه مندی ها : اگر محصولی در ایشومر مورد علاقه تان است می توانید آن را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید تا بتوانید تغییرات آن را مشاهده کنید. در لیست علاقه مندی ها شما می توانید از موجودیت کالا یا آخرین قیمت آن مطلع باشید.اگر هم محصول دیگر مورد علاقه تان نیست می توانید آن را از لیست حذف نمایید.

 

جستجوی محصول در ایشومر : اگر محصول خاصی را مد نظر دارید ، می توانید از قسمت جستجوی محصول در ایشومر آن را جستجو نمایید.

 

مقایسه محصول : ایشومر این امکان را به مشتریان عزیز داده است تا بتوانند محصول مورد نظرشان را با دیگر محصول ها نیز مقایسه کنند.

 

مشاهده جزئیات کامل محصول: اگر محصولی را از ایشومر انتخاب کرده اید می توانید بر روی آن کلیک نمایید تا جزئیات کاملی (شامل قیمت، موجودی انبار ، ویژگی ها و …) از آن را مشاهده نمایید و البته دیدگاه دیگر مشتریان را نسبت به محصول نیز ببینید.

 

ایشومر در رابطه با محصولات توضیحات کاملی را به مشتریان ارائه میدهد که آنها بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.