با خدمات سامانه هوشمند لادا دیده شوید

مجموعه : مجله خبری
با خدمات سامانه هوشمند لادا دیده شوید

در سال های اخیر آموزش کاشت ناخن، کاشت مژه و میکروبلیدینگ در بین اکثر افراد جامعه مخصوصا خانم های جوان رواج بسیار زیادی پیدا نموده است. زیرا افراد زیادی در جامعه هستند که توانایی یا زمان کافی برای انجام این امور را در منزل ندارند. به همین علت این اقدامات را به کسانی که به صورت حرفه ای کاشت ناخن در اکباتان، کاشت مژه در اکباتان و میکروبلیدینگ در اکباتان را انجام می دهند، می سپارند. در این مقاله با ما همراه باشید.

 

کاشت ناخن در اکباتان

اغلب خانم ها بر این باورند که برای داشتن دست و پاهای زیبا نیاز است که حتما از کاشت ناخن استفاده نمایند. البته عده ای افراد به دلایل متفاوتی مانند عادت به جویدن ناخن، مشکلات ارثی ناخن، کوتاه بودن صدف ناخن و … مجبور به کاشت ناخن می باشند. به همین علت انجام کاشت ناخن طرفداران زیادی دارد.

 

همچنین قبل از هر بار کاشت ناخن، باید ناخن های دست و پا، مانیکور و پدیکور شوند. بدین معنی که سطح ناخن، دور تا دور ناخن و گوشت های اطراف ناخن توسط افراد حرفه ای با سوهان و قیچی های مخصوص کوتاه و یکدست شوند تا کاشت ناخن به روش های متفاوت، دست و پاهایتان را زیبا و ظریف نماید.

 

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن در اکباتان انواع مختلفی دارد که به شرح زیر می باشد:

 

کاشت ناخن قالبی

این روش با توجه به این که با سرعت بسیار بالایی انجام می شود، ولی بسیار نازک و شکننده است و دوام زیادی ندارد.

 

کاشت ناخن پودری

این روش پرکاربرد ترین و با دوام ترین روش کاشت ناخن در اکباتان است. همچنین صدف ناخن را کشیده تر و زیبا تر نشان می دهد. هر بار کاشت و یا ترمیم ناخن های پودری حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت زمان می برد.

 

کاشت ناخن ژله ای

این نوع کاشت با موادی مانند لاک انجام می شود که باید در دستگاه های UV خشک شود. حدودا 2 هفته دوام داشته و هیچ آسیبی به ناخن ها وارد نمی کند. این روش برای مناطقی که رطوبت بالایی دارند توصیه نمی شود.

 

کاشت ناخن میکس

این روش ترکیبی از روش پودری و ژله ای می باشد که دوام ناخن را بسیار را بالا می برد. در این روش لاک نهایی ( لاک ژل ) با استفاده از دستگاه UV خشک می شود.

 

کاشت ناخن فیبر یا گیاهی

در این روش برای کاشت ناخن به جای استفاده از تیپ از فیبر های بسیار نازکی استفاده شده و بر روی آن ها ژل گذاشته می شود. این روش نیز به دستگاه UV نیازمند می باشد.

 

کاشت ناخن بیبی بومر یا هایلایت

در این روش با استفاده از پودر های رنگی، هر ناخن را با دو رنگ پودر فرم می دهند. این دو رنگ به نوعی با هم استفاده می شود که در میانه ناخن رنگ ها در هم محو می شوند.

 

کاشت مژه در اکباتان

امروزه یکی از جدید ترین و بروز ترین ترفند هایی که خانم ها برای افزایش زیبایی چشم های خود از آن استفاده می نمانید، کاشت مژه به روش های مختلف می باشد. کاشت مژه همان طور که زیبایی چشم ها را چندین برابر می کند، اگر به دست افراد غیر حرفه ای یا با مواد نامناسب انجام شود، می تواند عواقب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. بهتر است کاشت مژه خود را به افراد حرفه ای کاشت مژه در اکباتان بسپارید.

 

نکات مهم برای استفاده مژه مصنوعی یا کاشت مژه طبیعی در اکباتان

بسیاری از چسب ها و موادی که برای کاشت مژه استفاده می شود باعث بروز علائم حساسیت و آلرژیک می شوند. از مژه ها و چسب های با کیفیت استفاده نمایید.

هرگز از مژه مصنوعی شخص دیگر یا مژه هایی که در هر بار کاشت از چشم هایتان می افتد برای مصرف بعدی استفاده ننمایید.

برخی افراد بعد از هر بار ترمیم کاشت مژه شاهد ریزش مژه های خود می باشند. به تقویت مژه های خود بپردازید.

بخاطر داشته باشید که یک مژه مصنوعی را فقط برای یک یا دو بار استفاده نمایید.

در کاشت های موقت و استفاده از مژه مصنوعی، استفاده از چسب های معمولی و غیر حرفه ای می تواند بینایی چشم را کم کرده و مشکلات زیادی به وجود آورد.

برخی افراد بعد از کاشت مژه های طبیعی یا چسباندن مژه مصنوعی دچار گل مژه می شوند که بسیار دردناک می باشد.

حدودا یک ماه بعد از کاشت مژه در اکباتان، نیاز است که برای ترمیم آن اقدام نمایید.

 

میکروبلیدینگ در اکباتان

میکروبلیدینگ در اکباتان یکی از اقدامی است که خانم ها و آقایان برای خوش فرم کردن و زیبا تر نمودن ابرو های خود انجام می دهند. این اقدام باعث می شود که تغییر زیبا و ظریفی در چهره مخصوصا چشم ها به وجود آید. زیرا همان طور که می دانید ابرو ها قاب چشم ها می باشند.

 

میکروبلیدینگ ماندگاری نسبتا طولانی تری نسبت به سایر روش های پر کردن ابرو دارد و ایرادات، نواقص و نامتقارن بودن ابرو را نیز بر طرف می نماید. در این روش به وسیله دستگاه های مخصوص میکروبلدینگ در اکباتان، خراش های بسیار کوچکی بر روی سطح پوست ابرو ایجاد می شود و با رنگ دانه های همرنگ موی ابرو یا طبق سلیقه مشتری پر می شود. در این صورت ابرو بسیار پر پشت، بدون ایراد و جذاب دیده می شود.

 

میکروبلیدینگ نسبت به تاتو، هاشور و … طبیعی تر و با دوام تر می باشد.

 

نکته بسیار مهمی که در میکروبلیدینگ ابرو باید به آن توجه نمود، این است که باید این کار توسط فردی ماهر و متخصص انجام شود تا ابرو هایی کاملا قرینه و یک شکل بدست آید. همچنین افراد متبحر و حرفه ای از مواد و دستگاه های به روز استفاده می نمایند و خطرات و بیماری های پوستی را به حداقل می رسانند.

 

به خاطر داشته باشید که میکروبلیدینگ بعد از 4 تا 6 هفته بعد از جلسه اول حتما نیاز به ترمیم دارد. البته افرادی که پوست چرب دارند زودتر نیاز به ترمیم پیدا می نمایند.