دو آتیشه ترین طرفدار هری پـــاتـــر( تصویری)

دو آتیشه ترین طرفدار هری پـــاتـــر( تصویری)

هری پاتر، پسری که زنده ماند یا بهتر بگویم نامی که جاودان شد. هری پاتر اولین کتابی بود که خواندم، آن موقع من فقط کودکی در فکر بازی های بچه گانه بودم که کتاب خواندن را بیهوده ترین کار دنیا می دانست، اما هری پاتر نظرم را عوض کرد و شاید دلیلی شد که من بعد ها هم کتاب بخوانم، دلیلی شد برای اینکه کتاب را یک رفیق خوب و دوست داشتنی ببینم و از غول کتاب های مدرسه رد شوم (همون لول آپ خودموندو آتیشه ترین طرفدار هری پـــاتـــر( تصویری) ).

نمی دانم خبر دارید یا نه، امروز روزیست که افسانه هری پاتر با اکران آخرین فیلم از این مجموعه، تمام می شود و به گفته جی.کی.رولینگ (نویسنده هری پاتر) دیگر کتابی از این نویسنده با اسم هری پاتر نوشته نخواهد شد، برای منی که با هری بزرگ شده ام چیز جالبی نیست ولی خوب هر شروعی را پایانی ست، بنابراین تصمیم گرفتم پستی برای خداحافظی با هری بدهم و البته یک جایزه هم برایش انتخاب کردم.

دو آتیشه ترین طرفدار هری پـــاتـــر( تصویری)

خیلی ها هری پاتر را دوست دارند و می توان گفت محبوبیت آن در بین جوان ها غیر قابل انکار است ولی به نظر شما بزرگترین فن بوی هری کیست؟

استیو پاتریک 22 ساله از پیتسبورگ، پنسیلوانیا توانسته لقب “بزرگترین طرفدار هری پاتر” را به خود اختصاص دهد؛ استیو زمانی که فقط 11 سال داشت و بعد از شکست سختش در امتحان زبان انگلیسی و درست وقتی که پدر و مادرش او را از بازی کردن منع کرده بودند با هری پاتر آشنا شد و معتقد است بیشتر از هر چیز یا کسی در زندگی اش، از این سری کتاب ها چیز یاد گرفته است.

اما چطور استیو پاتریک بزرگترین طرفدار هری پاتر شده است؟ او 12 سال گذشته را مشغول جمع آوری هر چیزی بوده که نام هری پاتر را یدک می کشیده، برای مثال پر هدویک (جغد هری)، پر ققنوس (پرنده دانبلدور)، نسخه امضا شده هری پاتر و یادگاران مرگ و … . قیمت آرشیو استیو حدود 13,000 دلار تخمین زده می شود.

او همچنین دارای چهار خال کوبی عجیب پاتر مثل: تاج هاگوارتز بر روی شانه، شماره های زندان سیریوس بلک در پشت گردن و امضا رولینگ بر روی ساعد خود و … هست.

دو آتیشه ترین طرفدار هری پـــاتـــر( تصویری)

استیو ادعا می کند تا به حال بیش از 100 بار کتاب های رولینگ را خوانده و در تمامی مسابقاتی که برای هری پاتر برگزار شده شرکت داشته، او حتی در مسابقه برترین طرفدار هری پاتر در آمریکا که سال پیش برگذار شد، مقام نخست را کسب کرد.

دو آتیشه ترین طرفدار هری پـــاتـــر( تصویری)دو آتیشه ترین طرفدار هری پـــاتـــر( تصویری)دو آتیشه ترین طرفدار هری پـــاتـــر( تصویری)

 

منبع : fullnet.ir

 

راست و دروغ (طنز)
عکسهای جالب از درخت تخم مرغی
درباره جمله الهی ۱۲۰سال زنده باشی !!
روشهای مختلف تدفین مرده در جهان
دختری پسرنما در امارات !+ عكس
نكته آموزنده درباره زلزله ژاپن
نصیحت های آموزنده سقراط
آیا سیزده بدر نحس است !!
ضرب المثل های جالب درباره ازدواج
۱۰ زلزله مهیب و بزرگ تاریخ + عکس
تخم مرغ رنگی های ما در مقابل تخم مرغ های ادرار پز!
پیرزن 69 ساله پیرترین دی.جی جهان + عکس
چهره های مشهوری که در سال 89 درگذشتند ( تصویری)
این مرد تایوانی 14 سال حامله است + عکس !
دستشویی هایی که آرامش را از شما میگیرد (عکس)
5 شهر بزرگ و زلزله ‌خیز دنیا
نترس ترین نظافتچی های دنیا +عکس
بدترین مکان ها برای بعضی وسیله ها (+عکس)
خودروی تک چرخ راحتی (+عکس)