بهترین برنامه های موبایل در سال 2021 که هر خانم باید از آن استفاده کند

مجموعه : دانش و فناوری
بهترین برنامه های موبایل در سال 2021 که هر خانم باید از آن استفاده کند

اپلیکیشن‌ها اگر درست و بر اساس نیازهای واقعی زنان طراحی شوند، می‌توانند انتخاب‌هایی عالی برای بالا بردن کیفیت زندگی باشند و پاسخگوی نیازهای متنوعی باشند.

 

در این مقاله شش اپلیکیشن بسیار جذاب و کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم که هم هوای سلامت روان‌تان را دارند، هم به فکر سلامت جسم‌تان هستند و هم مراقب دخل و خرج‌تان. این اپ‌ها را از دست ندهید.

 

Headspace

این روزها که فشار و استرس بیشتر از هر وقت دیگری خودنمایی می‌کند، زیاد می‌شنویم که باید به سلامت روان اهمیت بیشتری داد و به ویژه از تکنیک‌های مدیتیشن استفاده کرد؛ اما کمتر کسی دقیقا می‌داند چطور باید مدیتیشن کرده و ذهنش را از این همه فشار و استرس آزاد کند. اپلیکیشن Headspace یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای خانم‌هایی است که می‌خواهند اصولی مدیتیشن کنند.

 

این اپ نه تنها تکنیک‌های مدیتیشن را به شما آموزش می‌دهد؛ بلکه دارای جلساتی است که از طریق آن‌ها می‌توانید بر احساساتی مثل خشم و عصبانیت خودتان هم غلبه کرده و احساسات‌تان را کنترل کنید.

 

شما از طریق هد اسپیس می‌توانید مدت زمان دلخواه‌تان را برای انجام مدیتیشن مشخص کنید و هر روز بخشی از زمان‌تان را به برگرداندن آرامش روان خودتان اختصاص دهید. همچنین اگر فرزندان کوچک دارید این اپ روش‌هایی برای مدیتیشن کودکان هم آموزش می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های این اپ داشتن امکان کمک فوری یا SOS برای لحظاتی است که ممکن است با انبوه احساسات ناخوشایند به صورت ناگهانی احاطه شده باشید.

 

بهترین برنامه های موبایل در سال 2021 که هر خانم باید از آن استفاده کند

Clue

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای سلامت بانوان اپلیکیشن Clue است. با نصب این اپلیکیشن می‌توانید تاریخ عادت ماهانه‌تان را وارد کنید و بقیه کارها مثل یادآوری زمان مجدد در ماه بعد، یادآوری قرص پیشگیری از بارداری، زمان تخمک گذاری و حتی مراحل بارداری‌تان را به عهده این برنامه موبایل بگذارید. همچنین با نصب این نرم افزار می‌توانید به انواع مقاله‌های علمی جذاب در رابطه با سلامت زنان دسترسی پیدا کرده و اطلاعات‌تان را به روز نگه دارید.

 

Workout for Women

ورزش باید بخشی از زندگی روزمره هر خانمی باشد که به سلامتی‌اش اهمیت می‌دهد و در عین حال دوست دارد تناسب اندام خود را حفظ کند. در این روزها که باشگاه‌های ورزشی یا تعطیل هستند یا خطرناک، استفاده از برنامه‌های ورزشی برای موبایل‌های هوشمند می‌تواند ایده خوبی برای کسانی باشد که دوست دارند ورزش را در خانه پیگیری کنند.

 

اپلیکیشن ورزش برای زنان یا Workout for Women هر روز به شما یادآوری می‌کند که حداقل هفت دقیقه را به ورزش کردن اختصاص دهید و برای خودتان وقت بگذارید. با استفاده از این اپ می‌توانید هدف‌تان را مشخص کنید؛ برای مثال آیا می‌خواهید از دست چربی‌های شکمی خلاص شوید یا قصد دارید بازوهایی خوش فرم‌تر داشته باشید. برنامه ورزشی شما طبق هدف‌تان ارائه می‌شود. استفاده از این اپ رایگان است و هم برای کابران اپل طراحی شده و هم برای کاربران اندروید. بنابراین فرقی نمی‌کند از یک مدل از بین مدل های جدید گوشی Huawei استفاده می‌کنید یا یک مدل ارزان قیمت اپل، در هر حال  بدون پرداخت می‌توانید از انواع حرکت‌های ورزشی مناسب استفاده کنید و لذت ببرید.

 

Mint

هر خانمی باید بتواند از نظر اقتصادی وضعیت خودش را مدیریت کرده و از پس شرایط مختلف مالی برآید. اپلیکیشنی که برای این مورد به شما معرفی می‌کنیم، اپلیکیشنی  Mint است با بیش از 24 میلیون کاربر در سراسر جهان و درصد بالای رضایت.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید درآمد ماهانه خود را وارد کرده و حساب و کتاب مخارج و پس انداز خود را به طور دقیق نگه دارید.همچنین می‌توانید تاریخ سررسید قبض‌های پرداختی مختلف خود را یادآوری کنید و از کنترل کرده امور مالی‌تان لذت ببرید.

علاوه بر این اپلیکیشن، در این مطلب به معرفی سایر نرم افزارهای مشابه برای مدیریت هزینه‌ها نیز پرداخته شده است.

 

بهترین برنامه های موبایل در سال 2021 که هر خانم باید از آن استفاده کند

Water Reminder

حتما شما هم شنیده‌اید که باید در طول روز به اندازه کافی آب بنوشید تا هم سلامت ارگان‌های داخلی‌تان به خطر نیفتد و هم پوست شاداب و جذابی داشته باشید؛ اما واقعیت این است که بسیاری از خانم‌ها نوشیدن آب کافی در طول روز را فراموش می‌کنند. برای حل این مسئله و رساندن آب کافی به بدن‌تان اپلیکیشن Water Reminder را نصب کنید.

این اپلیکیشن نه تنها زمان نوشیدن آب را به شما یادآوری می‌کند؛ بلکه میزان آب مورد نیاز بدن‌تان را هم محاسبه کرده و اطلاعات لازم را به شما خواهد داد. همچنین می‌توانید ساعت خواب و بیداری‌تان را به این اپ داده تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری به شما ارائه کند.

 

Sleep Cycle

خواب خوب و با کیفیت نقشی اساسی در سلامت عمومی شما و حال و هوای هر روزتان ایفا می‌کند و اپلیکیشن چرخه خواب یا Sleep Cycle برای برگرداندن این کیفیت به خواب شما طراحی شده است. با داشتن یک خواب خوب کمتر دچار اضافه وزن، تغییر خلق و خو یا مود پایین و خستگی ظاهری می‌شوید و می‌توانید کیفیت زندگی‌تان را بالا ببرید.

با استفاده از این اپ می‌توانید آمار و گراف‌های شامل جزئیات مربوط به خواب‌تان را به صورت روزانه دریافت کنید. این اپ با استفاده از اختراع جدیدی که به کمک تکنولوژی صدا کار می‌کند، خواب شما را آنالیز کرده و به شما کمک می‌کند خواب بهتری را تجربه کنید.

 

نکته مهم درباره اپ‌های بانوان

بیشتر اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، رایگان هستند؛ اما بعضی امکانات درون برنامه‌ای یا اپ‌های دیگر هستند که به پرداخت نیاز دارند. برای استفاده از این امکانات شما می‌توانید از طریق مراکزی مثل فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا که به فروش گیفت کارت برای برنامه های مختلف می‌پردازند، خرید لازم را انجام دهید. انواع گیفت کارت‌ها با قیمت های متنوع وجود دارند، که می‌توانند به کمک رفع نیازهای شما در فضای فعلی آمده و تجربه کاربری شما را بهبود بخشند. آیتونز، استیم، گوگل پلی و … تنها چند نمونه از گیفت کارت‌هایی هستند که می‌توانند به کمک شما بیایند.

برچسب‌ها: