تاثیر لوازم آرایشی در افزایش چین و چروک صورت

مجموعه : آرایش صورت
تاثیر لوازم آرایشی در افزایش چین و چروک صورت

تاثیرات بد لوازم آرایشی بر روی صورت را حتما جدی بگیرید

 

شاید به همان اندازه که لوازم آرایشی بر روی زیبایی صورت و چهره شما تاثیر دارد، به چهره شما آسیب هم بزند.

 

دکتر رحیم نادری متخصص پوست و مو،با تاکید بر مراقبت های پوستی گفت: پوست خود را برای جلوگیری از هرگونه آسیب مرطوب نگه دارید. وی همچنین استفاده از کرم های ضد آفتاب را ضروری دانست و اظهار داشت: استفاده از کرم ضدآفتاب مانع خشکی، سوختگی و بروز اشعه خورشید به پوست می شود که البته به دلیل کاهش اثرات آن نباید بیش از 5 ساعت بر روی پوست بماند.

تاثیر لوازم آرایشی در افزایش چین و چروک صورت

آرایش صورت

این متخصص پوست و مو با بیان اینکه نرمش کردن یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر پوست است، بیان کرد: انجام نرمش های منقبض کننده و آزاد سازی عضلات باعث ورود اکسیژن به پوست می شود.

 

بعضی بانوان برای شاداب نگه داشتن پوستشان از لوازم آرایشی استفاده می کنند، سولفات موجود در لوازم آرایشی باعث چروک و پیری زودرس پوست می شود.این متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه یکی از راه های تعریق زیاد انجام ورزش است، افزود: در این زمان استفاده از لوازم آرایشی، باعث نفوذ مواد به پوست و ایجاد نقطه های سیاه بر روی آن می شود. دکتر نادری با بیان اینکه استفاده از مواد آرایشی مانع تنفس پوست می شود، تاکید کرد: جهت سلامت و جلوگیری از آسیب به پوست در حین انجام نرمش و ورزش از لوازم آرایشی استفاده نکنید. قبل از ورزش صورتتان را با استفاده از مواد تمیز کننده از آرایش پاکسازی کنید.