درب های قدیمی را با درب ضد سرقت بدون تخریب و بنّایی تعویض کنید

درب های قدیمی را با درب ضد سرقت بدون تخریب و بنّایی تعویض کنید

افرادی هستند که مایل به تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت هستند ولی به دلیل هزینه های زیاد بازسازی و تخریب ساختمان از این کار امتناع می کنند. درب های معمولی و قدیمی در مقایسه با درب های ضد سرقت مشکلات زیادی دارند و مزایای درب ضد سرقت بسیاری از مردم را ترغیب کرده که درب های قدیمی را کنار بگذارند و این درب های ایمن را جایگزین آنها کنند.

 

انواع درب ضد سرقت در بازار ایران موجود هستند. ابعاد این درب ها متفاوت است و با توجه به ابعاد و ساختار این درها، می توان تعیین کرد که آیا بدون تخریب می توانید اقدام به تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت کنید یا خیر.

 

درواقع، تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت بدون تخریب و بنّایی با توجه به ابعاد چهارچوب انجام می شود. مهمترین فاکتور در انجام این کار، اندازه داخل به داخل چهارچوب درب قدیمی است.

 

متاسفانه در بعضی از ساختمان درب ایمن و مرغوب نصب نشده و گاهی حتی چارچوب درب نیز طبق استانداردها ساخته نشده است. اگر قصد داشته باشید بدون تخریب، درب ها را تعویض کنید لازم است ابعاد درب ضد سرقت را سفارش دهید و درب شما بر اساس این ابعاد سفارشی ساخته شوند.

 

معمولاً درهای پیش ساخته موجود در بازار ایران از نظر ابعاد به سه دسته درب های ضد سرقت ایرانی، ترک و چینی تقسیم می شوند.

 

درب های قدیمی را با درب ضد سرقت بدون تخریب و بنّایی تعویض کنید

مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت عبارتند از:

 

– اندازه گیری داخل به داخل چهارچوب در قدیمی توسط نصاب

– جوش دادن چهارچوب درب ضد سرقت روی چهارچوب درب قدیمی یا به جای آن

– پر کردن پشت چهارچوب درب ضد سرقت جهت افزایش مقاومت درب، با مصالح (مصالح ساختمانی مثل سیمان و ماسه، یا فوم فشرده پلی اورتان) و ملات

– نصب روکوب های چوبی بر روی چارچوب فلزی قدیمی جهت پوشاندن چهارچوب درب قدیمی

 

با توجه به کیفیت بالای درب هاص ضد سرقت ترک افراد زیادی تمایل دارند این درب ها را جایگزین درب های معمولی و قدیمی خود کنند. این درب ها بالاترین کیفیت را در بازار درب ضد سرقت ایران دارند و به نوعی انتخابی لوکس و با کیفیت بالا به شمار می آیند.

 

در بازار ایران با توجه به اهیمت ترک بودن درب ضد سرقت، به دو نوع در درب ترکیه ای گفته می شود. درب ضد سرقت ترک وارداتی (اصل) و درب ضد سرقت ترک مونتاژ ایران.

 

قیمت درب ضد سرقت ترک در مقادیر متفاوت تولید و عرضه می شود. برخی مدل ها قیمت بالاتری دارند و به نوعی درب هایی لوکس محسوب می شوند و برخی نیز قیمت های پایین تری دارند.

 

به طور معمول تبدیل درب های معمولی قدیمی به درهای جدید ضدسرقت گران و پر هزینه می باشد. اما همان طور که در مطالب بالا گفتیم، می توانید با هزینه ای کمتر و بدون نیاز به بازسازی و تخریب ساختمان یا کندن چهارچوب قدیمی، نسبت به تعویض درب های قدیمی با درب های ضد سرقت ایمن با ابعاد قابل سفارش اقدام کنید.

برچسب‌ها: