سوار شدن در آسانسورهای تفلیس رایگان نیست!

سوار شدن در آسانسورهای تفلیس رایگان نیست!

تفلیس بزرگترین شهر گرجستان می باشد که مورد توجه جهانگردان زیادی قرار گرفته است. این شهر با مناظر و تفریحات بی نظیری که دارد، شهری محبوب برای گردشگری به شمار می رود. یکی از نکاتی که در رابطه با این شهر دوست داشتنی وجود دارد و شما از آن بی خبر هستید، مجانی نبودن آسانسورها می باشد.

 

اغلب افرادی که با تور لحظه آخری به این شهر سفر می کنند بر اساس قوانین عمومی که در ایران دیده اند رفتار می کنند و ممکن است از شنیدن و دیدن برخی قوانین در تفلیس متعجب شوند.

 

سوار شدن در آسانسورهای تفلیس رایگان نیست!

اگر برای اقامتتان آپارتمان یا خانه ای اجاره می کنید که دارای پله های زیادی می باشد، توجه داشته باشید که هر بار برای استفاده از آن ها باید 3 الی 5 سنت بپردازید؛ در صورتی که این مبلغ را پرداخت نکنید آسانسور تحت هیچ شرایطی حرکت نمی کند. این امر برای کسانی که مدام در رفت و آمد هستند ناخوشایند به نظر می رسد.

 

مسافرانی که همراه با تور گرجستان به این شهر زیبا سفر می کنند، باید این نکته را در نظر داشته باشند و مبلغی را به این منظور کنار بگذارند تا دچار مشکل نشوند؛ البته ممکن است در ابتدا کمی تعجب نمایند ولی برای دفعات بعدی کاملا عادی با آن رفتار می کنند. البته راه دیگری هم وجود دارد و آن اجاره اتاق یا سوئیت در طبقات همکف یا ابتدایی می باشد تا مجبور به استفاده از آسانسور نشوید.

سوار شدن در آسانسورهای تفلیس رایگان نیست!

عکس این شرایط در کشور ارمنستان وجود دارد به گونه ای که مسافران تور ارمنستان به راحتی و با آزادی عمل می توانند هر چندبار که می خواهند از آسانسورها استفاده کنند بدون اینکه نیاز به پرداخت مبلغی باشد. در این کشور هم آپارتمان ها و خانه ها دارای طبقات زیادی هستند و طبیعتا استفاده از آسانسور زیاد می باشد.