پاسخ اخرین اپدیت فندق اذر 97

مجموعه : مجله خبری
پاسخ اخرین اپدیت فندق اذر 97

تقریبا کسی را نمی توان پیدا کرد که به بازی های سبک کلمات و دانستنی ها علاقه مند نباشد. همه دوست دارند در این بازی ها به موفقیت برسند و رکودهای بهتری برای خود به ثبت برسانند.

 

یکی از بازی های موفق این سبک فندق می باشد. با این که جواب بازی فندق در اینترنت پیدا می شود و بسیاری از سایت ها نیز این جواب ها را برای کاربرانشان به اشتراک گذاشته اند، هنوز عده زیادی از بازی کنندگان این بازی دوست دارند خودشان بازی فندق را به صورت انفرادی و بدون کمک دیگران به پایان برسانند. ما نیز منکر آن نیستیم که این کار امکان پذیر است ولی خودب به نظر نمی رسد که کار آسانی بیش روی این افراد باشد.

 

فندق را می توان از بازی های موفق ایرانی دانست که بر خلاف انتظار و بدون حواشی بالا آمده و بین کاربران ایرانی معروف شده اند. با این که تبلیغات برای این بازی تقریبا زیاد بوده است اما به نظر می رسد چیزی به غیر از این تبلیغات راه را برای بازی فندق هموار کرده باشد و آن هم اهمیت ویژه این بازی به کاربرانش می باشد.

 

در رسیدن به جواب بازی فندق هم باید باهوش عمل کنید و هم کمی از کلیشه ها فاصله بگیرید. در بازی فندق بر خلاف سایر بازی های هم سبکش خبری از کارهای کلیشه ای و دردسر ساز نیست و هر کس می تواند تمامی تمرکز خود را به روی مرحله های جذاب این بازی گذاشته و از آن نهایت لذت را ببرد.

 

از آن طرف اگر بخواهیم به موفق ترین بازی این سبک اشاره کنیم باید جا برای بازی آمیرزا همیشه خالی باشد. آمیرزا تجربه بسیار شیرینی را به کاربرانش انتقال می دهد که این تجربه به علت تعداد زیاد مرحله های بازی کمی طولانی نیز خواهد شد.

 

پاسخ بازی آمیرزا نیز همانند بازی فندق در سایت های اینترنتی به سادگی قابل دریافت است اما شما نیز باید به عنوان یک گیمر انتخاب کنید که دوست دارید این بازی را با راهنمایی دنبال کنید و یا این که از صفر تا صد ماجرا را خودتان به پایان برسانید. شاید گزینه اول عاقلانه تر باشد و گزینه دوم هیجان انگیزتر. باز هم تصمیم نهایی با خود شما است.

 

آمیرزا را شخصیت های جذابی احاطه کرده اند که به راحتی می توانید به آن ها علاقه مند شوید. بسیاری از بازی سازان تازه کار ایرانی در حال حاضر که نمی توانند ایده پردازی های هوشمندانه انجام دهند، معمولا بازی های موبایلی موفق را بررسی کرده و با اعمال تغییراتی آن ها را وارد بازار می کنند.

 

یکی از بزرگ ترین تغییراتی که در بازی ها به چشم کاربر می آید کارهای گرافیکی است که در بازی آمیرزا به تعداد قابل توجهی قابل مشاهده می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت پاسخ بازی آمیرزا نه تنها سایت های مجاز اقدام به انتشار این پاسخ ها کرده اند بلکه می توانید این پاسخ ها را در بازی و به کمک قسمت راهنمایی ها نیز دریافت نمایید. آمیرزا برای شما که جزئی از طرفداران بی شمارش هستید همه کارها را راحت تر کرده است.

 

پاسخ اخرین اپدیت فندق اذر 97

اما اگر بازی هایی هم چون آمیرزا و فندق برای شما سرگرم کننده نیست، هنوز بازی هایی هستند که در همین سبک تولید شده اند ولی با تغییراتی کوچک گوی رقابت را از حریفان خود ربوده اند.

 

باقلوا یکی از همین بازی ها می باشد که تعداد البته زیادی از کاربران به دنبال حل مراحل باقلوا می باشند. همان طور که می دانید بازی های کلمات و دانستنی ها معمولا اعتیادآور بوده و ربایش زیادی به سمت خود دارند.

 

به همین علت است که زمانی که شروع می کنید و می خواهید چند مرحله از بازی را انجام دهید، ناگهان به خودتان می آیید و می بینید که تمام مرحله های یک فصل را رد کرده اید و هنوز هم دوست دارید به بازی کردن ادامه دهید. این خصویت اصلی بازی های حدس کلمات می باشد.

 

باقلوا در تمامی فصل های بازی شما را در مسیری مشخص پیش خواهد برد و اگر کمی زرنگ باشید و راه را فرا بگیرید تمامی راه پیش رو برایتان مثل آب خوردن آسان خواهد شد. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما در حل مراحل باقلوا اصولی وجود دارد که اگر به آن ها آگاه باشید بازی برایتان آسان تر دنبال خواهد شد. این اصول را می توانید در همان مرحله ها و فصل های اولیه هم فرا بگیرید و به سادگی بازی را تا انتها ادامه دهید. به ازای دعوت دوستان خودتان به بازی هم سکه های رایگان دریافت کنید که برای کمک گرفتن در طول مراحل بازی به کارتان خواهد آمد.

 

این ها تماما بازی هایی بودند که در سبک محبوب حدس کلمات می توانستید دریافت کنید و از آن ها لذت ببرید اما بازی دیگری نیز برای معرفی وجود دارد که اگر چه با بازی های گفته شده هم سبک نیست اما می تواند در جذاب بودن کاملا با آن ها رقابت کند.

 

بازی دوست داشتنی و خلاقانه آفتابه که سال هاست بین کاربران ایرانی دست به دست گشته و هر روز بیشتر از روزهای قبل به موفقیت می رسد. موفقیت های بازی آفتابه آن قدر زیاد شده است که چندین بازی دیگر نیز از روی این ایده کپی برداری کرده اند و در آینده نیز به طور حتم بیشتر از این دسته بازی ها خواهیم دید.

 

در بازی آفتابه تصاویر به صورت ترکیبی دارای مفاهیم جذابی می شوند که وظیفه شما در طول بازی این است که این مفاهیم را پیدا کرده و از مرحله های بازی عبور کنید. شما برای آن که بتوانید در بازی آفتابه بدون مشکل پیش بروید باید حتما دید خود را به برخی امور به طور کلی تغییر دهید. یکی دیگر از توانایی هایی که در طول انجام این بازی بسیار موثر خواهد بود دانستن معانی مختلف از کلمات است.

 

در این بازی کلمات به صورتی استفاده شده اند که تمامی معناهای دیگر آن ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. پس زمانی که یک مفهوم را به طور کامل دریافتید می توانید تمامی معناهای مختلف را برای آن مورد امتحان قرار دهید و در نهایت به پاسخ صحیح دست پیدا کنید.