چه برندهایی، بهترین برندهای شیرآلات بهداشتی هستند؟

مجموعه : مجله خبری
چه برندهایی، بهترین برندهای شیرآلات بهداشتی هستند؟

چه برندهایی، بهترین برندهای شیرآلات بهداشتی هستند؟

تعویض شیرآلات بهداشتی خرج زیادی بر روی دست صاحبخانه می‌گذارد به خصوص اکنون که تحریم‌ها شرایط اقتصادی را تغییر داده‌اند و برای خرید هر چیزی مجبور هستیم مبلغ گزافی پرداخت کنیم.

 

اما اگر یکبار درست انتخاب کنیم و به سراغ بهترین برند شیرآلات برویم نه‌تنها تا چند سال به صورت مداوم از آن‌ها استفاده خواهیم کرد بلکه هیچ‌گاه از انتخاب خود پشیمان نخواهیم شد.

 

اما بهترین برند شیرآلات بهداشتی چیست؟ و هنگام خرید شیرآلات باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ ادامه این مقاله را از دست ندهید تا هم با نکاتی جدید که باید حین خرید شیرآلات به آن‌ها توجه کنید آشنا شوید و هم اینکه با بهترین برندهای شیرآلات بهداشتی آشنا شوید.

کدام یک از برندهای شیرآلات، ارزش خرید بالایی دارند؟
برندهای متعددی در زمینه شیرآلات بهداشتی وجود دارند که برخی از آن‌ها از کیفیت پایینی برخوردار هستند و پس از مدت زمان کوتاهی خراب و شکسته می‌شوند اما برخی دیگر از آن‌ها که بین مردم شناخته شده هستند از دوام و طول عمر بالایی برخوردارند به گونه‌ای که از انتخاب و خرید آن‌ها هرگز پشیمان نخواهید شد. ما نیز قصد داریم در ادامه این مطلب به شما بهترین و معروف‌ترین برندهای شیرآلات بهداشتی را معرفی کنیم که مطمعنا هیچ‌گاه از خرید آن‌ها پشیمان نخواهید شد چراکه از طول عمر و کیفیت بالایی برخوردارند.

شیرآلات قهرمان

امکان ندارد که نام برند شیرآلات قهرمان به گوش شما نخورده باشد. شیرآلات قهرمان به دلیل برخوردار بودن از متریال فوق‌العاده باکیفیتی نظیر آلیاژ برنج از دوام و استحکام باورنکردنی برخوردار هستند که شما را پس از چندین و چند سال ماندگاری شگفت‌زده می‌کنند.

 

شیرآلات شایان

شیرآلات شایان در بین مردم، قدمتی 30 ساله دارند. از این‌رو کمتر کسی است که از کیفیت بالا، خدمات پس از فروش بی‌نظیر و پشتیبانی فوق‌العاده این نوع شیرآلات بی‌خبر باشد. جالب است بدانید که قیمت شیرآلات شایان کاملا مقرون‌به‌صرفه و مناسب است از این‌رو بسیاری از مردم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود به سراغ شیرآلات شایان می‌روند.

شیرآلات راسان
یکی از باکیفیت‌ترین شیرآلاتی که تولید داخل است، شیرآلات راسان است که به دلیل برخوردار بودن از جنس بی‌نظیر در مدت زمان طولانی بهترین کارایی را خواهد داشت و به هیچ‌وجه دچار فرسودگی نخواهد شد.

شیرآلات KWC
می‌توان گفت که شیرآلات KWC، پیشرفته‌ترین شیرآلاتی هستند که کمک بزرگی به صرفه‌جویی در مصرف آب کرده‌اند چراکه از تکنولوژی مادون قرمز جهت جاری‌شدن یا نشدن جریان آب به صورت خودکار برخوردارند. درواقع تکنولوژی به کار برده شده در این نوع از شیرآلات موجب می‌شود که به صورت کاملا اتوماتیک و تنها با قرارگرفتن دست در زیر شیر آب، جریان آب جاری شود.

 

هنگام خرید شیرآلات بهداشتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

چه برندهایی، بهترین برندهای شیرآلات بهداشتی هستند؟

نوع جنس شیرآلات

همانطور که می‌دانید کیفیت بالای جنس شیرآلات نقش تعیین‌کننده‌ای در دوام و طول عمر بالای آن‌ها دارد. از این‌رو اگر جنس شیرآلات خوب نباشد خیلی زیاد عمر نخواهند کرد و شما باید خیلی سریع به فکر تعویض شیرآلات منزل خود باشید اما درصورتی که جنس شیرآلات خوب باشد دیگر نیازی نیست نگران خراب شدن آن‌ها باشید و تا چندین سال می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

توجه داشته باشید که شیرآلات بهداشتی از دو متریال شامل: آلیاژ برنج و سرب خشک طراحی و ساخته می‌شوند. بهترین متریالی که در شیرآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد، آلیاژ برنج است نه سرب خشک. بنابراین هنگامی که برای خرید شیرآلات به فروشگاهی مراجعه می‌کنید اولین سوالی که باید از فروشند بپرسید این است که:

 

جنس این شیرآلات چیست؟

تنها در صورتی که پاسخ شما، آلیاژ برنج بود آن شیرآلات را خریداری کنید چراکه شیرآلاتی که از سرب خشک طراحی و تولید شده‌اند، دوام بسیار کمی دارند و خیلی سریع دچار شکستگی می‌شوند. علاوه‌بر این روکش این نوع شیرآلات خیلی سریع از بین می‌رود که در این صورت برای سلامتی کاملا مضر هستند.

نوع جنس روکش شیرآلات
جدا از اینکه از آلیاژ برنج و سرب خشک برای ساخت شیرآلات بهداشتی استفاده می‌شود، هر یک از شیرآلات دارای روکشی هستند که متریال آن متفاوت است برای مثال برخی از شیرآلات بهداشتی دارای روکشی از جنس برنج هستند و برخی دیگر از شیرآلات دارای روکشی از جنس برنز، مس، استیل یا استیل ضدخش هستند. البته استفاده از روکش استیل ضدخش بیشترین استفاده و متقاضی را دارد چراکه هم بسیار زیباست و هم اینکه از دوام بسیار بالایی برخوردار است. از این‌رو پیشنهاد ما به شما انتخاب شیرآلاتی است که روکش آن‌ها استیل ضدخش باشد.

نوع روکش اتصالات

علاوه‌بر اینکه شیرآلات دارای روکش‌هایی از متریال‌های مختلف هستند، اتصالات، مغزی‌ها و کارتریج‌ها نیز دارای روکش هستند. درواقع دلیل اصلی ایجاد روکش برای انواع اتصالات و مغزی‌های شیرآلات، جلوگیری از خوردگی و فرسایش آن‌ها است. بهترین متریالی که به عنوان روکش در اتصالات شیرآلات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل: برنج، استیل و انواع سرامیکی است. از این‌رو هنگام خرید شیرآلات در کنار توجه به نوع روکش شیرآلات به نوع روکش اتصالات آن‌ها نیز توجه داشته باشید چراکه اگر متریال به کار برده شده در روکش آن‌ها باکیفیت نباشد، خیلی زود دچار خوردگی و فرسودگی می‌شود و شما مجبور می‌شوید مجددا برای خرید آن‌ها اقدام کنید.

نوع آبکاری شیرآلات
آبکاری شیرآلات نیز مانند جنس آن‌ها در دوام و طول عمر آن‌ها نقش بسزایی دارد. از متریال مختلفی شامل: مس، برنز، PVD و … برای آبکاری شیرآلات استفاده می‌شود. که بهترین آن‌ها PVD است. درواقع آبکاری PVD شیرآلات موجب دوام و طول عمر هر چه بیشتر شیرآلات می‌شود. بنابراین آخرین موردی که هنگام خرید شیرآلات باید به آن توجه کنید نوع آبکاری آن‌ها است.

چه برندهایی، بهترین برندهای شیرآلات بهداشتی هستند؟

برای خرید هر یک از شیرآلات باکیفیت و بی‌نظیری که به آن‌ها اشاره کردیم می‌توانید به فروشگاه آنلاین تکنوساخت مراجعه کنید. فروشگاه آنلاین تکنوساخت در زمینه فروش اینترنتی چسب، شیرآلات، پلاستیک و رنگ فعالیت دارد و به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی صنعت ساختمان شناخته می‌شود. راه‌های ارتباطی با این فروشگاه به شرح زیر است:

آدرس : تهران، فلکه دوم صادقیه،خیابان مرودشت، پلاک6، واحد 10 شرقی
شماره‌های تماس 021-44380745  :-   09129233778