کارشناسی تخصصی و بررسی برج میلان و واحد هایش + سایر مشخصات دیگر

مجموعه : مجله خبری
کارشناسی تخصصی و بررسی برج میلان و واحد هایش + سایر مشخصات دیگر

پروژه های بقیه الله تا به امروز در 3 فاز اصلی در منطقه 22 شهرک چیتگر ساخته و در حال آماده سازی می باشند. تعاونی اصلی سازنده این پروژه، شرکت اریکه نامی پارسیان است که با گذشته خوب و منحصر به فرد خود اطمینان قابل توجه ای به خریداران این پروژه می دهد که در بهترین و لوکس ترین حالت ممکن بتواند این پروژه را به اتمام برساند.

 

این برج 26 طبقه ای که در خیابان اردستانی ورودی شهرک دانشگاه شریف نبش خیابان عباسپور قرار گرفته است دارای زیبایی قابل توجه ای است که در کنار مزایا و ویژگی های آن به یکی از بهترین و ایده آل ترین برج های منطقه از آن یاد می شود.

 

اگر قصد تهیه و خرید وحد های برج میلان را دارید با ما در این بخش همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص برج میلان، تعداد واحد هایش، مزایا و موقعیت جغرافیایی برج و… در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همچنین در ادامه می توانید تصاویر زیبایی از این برج را مشاهده کنید.

 

بررسی اطلاعات کلی برج میلان که باید بدانید!

در این برج 26 طبقه ای که هر واحد آن دارای متراژ های متفاوت و متنوع ای است، می توان شاهد 4 واحد در هر طبقه بود که متراژ های آن به 137، 173 و 177 متر می رسد که تنها واحئ های 137 متری آن دوخواب بوده و مابقی متراژ های به صورت 3 خوابه در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند. طبق بررسی های صورت گرفته، این پروژه در سال 1403 به صورت کامل به اتمام خواهد رسید.

 

چه امکاناتی در پروژه برج میلان یا بقیه الله 3 وجود دارد؟

در برج میلان ویژگی های قابل توجه ای وجود دارد که می تواند فرایند لذت بخشی از زندگی در برج های چند طبقه را برای شما شیرین سازد. از جمله این ویژگی ها می توان به سالن اجتماعات، سالن ورزشی، لابی مجلل، سیستم اطفا حریق، دوربین مدار بسته و هلی پد​​​​​​​ اشاره نمود.

 

کارشناسی تخصصی و بررسی برج میلان و واحد هایش + سایر مشخصات دیگر

نحوه پرداخت و پیش پرداخت خرید واحد های برج میلان به چه صورت است؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید به هنگام خرید یک برج به آن توجه داشته باشیم، نحوه پیش خرید واحد ها و همچنین تعداد اقساطی است که باید پس از خرید واحد به کارفرمای پروژه پرداخت شود. طبق بررسی های صورت گرفته، قیمت اولیه هر واحد به شرح زیر است:

137 متری: 360 میلیون تومان

173 متری: 456 میلیون تومان

177 متری: 465 میلیون تومان

 

موقعیت مکانی پروژه میلان در کجا قرار دارد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های این پروژه، قرارگیری در یک منطقه ایده آل و مناسب در منطقه 22 تهران است. این منطقه به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و همچنین دسترسی به اتوبان های اصلی تهران به نام همت و حکیم از برترین مناطق تهران برای سکونت هستند.

اگر بخواهید آدرس دقیق پروژه میلان را به دست آورید، می توانید به منطقه 22 خیابان شهید اردستانی –  ورودی شهرک دانشگاه شریف نبش خیابان عباسپور مراجعه کنید.

 

چطور می توانیم اطلاعات کامل تری در خصوص این برج به دست آوریم؟

برای آن که بتوانید اطلاعات کامل تری در خصوص برج میلان به دست آورید، می توانید به سایت دیار 22 مراجعه کنید! این سایت در واقع یک ساخت تخصصی در زمینه فروش انواع واحد های پروژه های در حال ساخت در منطقه 22 است که می تواند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد.

در همین خصوص لطفا از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، با مشاوران فروش این مجموعه در ارتباط باشید تا بتوانید اطلاعات کامل تری را در این خصوص دریافت کنید.

برچسب‌ها: