آرامش، هدیه محصولات آی‌رست به شما

مجموعه : پزشکی و سلامت
آرامش، هدیه محصولات آی‌رست به شما

امروزه به دلیل شیوه زندگی‌ای که به الاجبار انتخاب کرده‌ایم، عضلات بدن ما همواره در مقابل آسیب‌ها و تنش‌ها قرار دارد. رانندگی‌های طولانی مدت و اعصاب خرد کن، نشستن‌های اشتباه به دلیل شرایط کاری به خصوص در کارمندان و دانشجویان که همیشه گردنشان خمیده است، فشارهای زیاد بر کمر و عضلات بدن و فشارهای عصبی که گریبان‌گیر زندگی همه افراد است همگی جزو دلایلی است که آرامش و آسایش را از افراد گرفته است.

 

حس کم‌نظیر آرامش با ماساژورهای آی‌رست

در میان این همه دغدغه بهتر است کمی به آرامش و تسکین عضلات و اعصاب خود فکر کنید. یکی از روش‌های موثر برای رسیدن به آرامش و تسکین دردهای عضلانی ناشی از شیوه زندگی ماشینی، استفاده از ماساژ درمانی است. ماساژ درمانی به عنوان یک تسکین دهنده موثر می‌تواند شما و بدنتان را از شر دردهای عضلانی و عصبی خلاص کند.

 

تسکین دردهای مزمن، از بین بردن استرس، کاهش دردهای عضلانی از فواید اصلی مساژ و ماساژ درمانی هستند. از دیگر فواید ماساژ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

رفع اختلالات گوارشی

درمان کامل انواع سردرد

درمان بی خوابی مربوط به استرس

بهبود صدمات بافتی

بهبود آسب‌های ورزشی

درمان دردهای گیجگاهی

 

اهمیت و تاثیرات ماساژ و ماساژتراپی بر هیچکس پوشیده نیست به همین جهت هر فرد باید، استفاده از ماساژ را جز اصول و عادت‌های زندگی‌اش قرار دهد. اگر زمان کافی برای انجام ماساژ را ندارید یا به هر دلیلی نمی‌توانید به مراکز حرفه‌ای ماساژ بروید، بهترین گزینه استفاده از دستگاه‌های ماساژ است. تاثیرات و فواید ماساژ به قدری فوق‌العاده است که خرید ماساژور و وجود آن در منزل هرکس باید جزو اهمیت‌دار ترین مسائل مدرنیته باشد.

 

مجموعه آیرست، با هدف ارتقا و بهبود سطح سلامت و کیفیت زندگی مردم و کمک به دوری از استرس‌های زندگی امروزی و با ارائه انواع دستگاه‌های ماساژور اعم از دستی و صندلی با شعار “ما دوست داشتیم میان مشغله‌های روزانه همه طعم آرامش را احساس کنند” تاسیس شد.

 

این مجموعه در سال ۱۳۸۳ با نام شرکت خدمات ماساژ طبی اسپیتمان آسا افتتاح شد. آیرست کار خود را ابتدا با یک دفتر در تهران آغاز کرد و به مرور زمان و با اعتماد مشتریان، شعبات خود را در تهران و شهرستان‌ها گسترش داد. این مجموعه با انتخاب بهترین پرسنل برای ارائه خدمات بهتر و ایجاد لحظه‌های آرام برای مشتریان، گامی بلند در پیشرفت و ارائه بهترین‌ها برداشت. آیرست معتقد است ارتباط با مشتری و رضایت آن‌ها از خرید می‌تواند هم خود و هم مشتریان را به سمت تجربه بهترین اتفاق‌ها سوق دهد به همین جهت، با راه اندازی سرویس rest service برای پشتیبانی و پاسخگویی مشتریان، اعتقاد خود را به عمل تبدیل کرد.

 

آیرست در تمامی نقاطی که دارای نمایندگی است، محصولات و خدمات خود را در عرض ۲۴ ساعت انجام می‌دهد و در نقاط فاقد نمایندگی حداکثر تا ۷۲ ساعت خدمات خود را ارائه می‌دهد. آیرست در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، کرمانشاه، قزوین، یزد، زاهدان، بیرجند، ارومیه، قم، سنندج و بوشهر دارای نمایندگی است.

 

مجموعه آی رست، تمامی صندلی‌های خود را با دو سال بیمه ایران، ارائه می‌دهد.

 

آیرست دارای محصولات متنوع و با کیفیت است که در ادامه با سه نمونه از آن‌ها آشنا می‌شوید.

آرامش، هدیه محصولات آی‌رست به شما

دستگاه ماساژور مخصوص پای آیرست

مراقبت از پا، می‌تواند عامل پیشگیری و درمان کننده بسیاری از اختلالات و بیماری‌ها باشد. امروزه به دلیل عدم رعایت رژیم غذایی و شیوه نامناسب زندگی، افراد اکثرا دارای اضافه وزن هستند که می‌توان فشارهای زیادی به پای انسان وارد سازد و در نتیجه باعث کوفتگی و خستگی آن شود. استفاده از ماساژور پا می‌تواند به طور کامل مشکلات به وجود آمده در قسمت پا را درمان کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت آیرست مراجعه کنید.

آرامش، هدیه محصولات آی‌رست به شما

دستگاه ماساژور مخصوص گردن آیرست

همانطور که از اسم این محصول مشخص است، این محصول آیرست مخصوص استفاده در گردن است. اختلالات گردن به موجب نشستن‌ها و خوابیدن‌های غلط و فشارهای سنگین به عضلات گردن اتفاق می‌افتد. ماساژور گردن می‌تواند به عنوان یک یار همیشگی شما، در کنار شما باشد. طراحی این محصول طوری است که کاملا با ساختار گردن و شانه‌ها مطابق است و هیچ فشاری را در این نواحی به عضلات شما وارد نمی‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت آیرست مراجعه کنید.

 

در بالا دو نمونه پر طرفدار از محصولات و دستگاه‌های دستی آیرست را معرفی کردیم. یکی دیگر از محصولات اصلی آیرست، صندلی‌های ماساژ می‌باشد.

 

صندلی ماساژ یا همان مبل ماساژور که بیشتر در هتل‌ها، فرودگاه‌ها یا بیمارستان‌های مجهز مشاهده کرده‌اید، یکی از کاملترین انواع محصولات آیرست می‌باشد. این دستگاه‌ها تقریبا تمامی اندام بدن را مورد پوشش خود قرار می‌دهند و می‌توان گفت که یک ماساژ کامل را اجرا می‌کنند. این نوع ماساژورها بسته به مدل خود دارای برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای اجرای انواع مختلف ماساژ هستند. اگر بودجه کافی برای خرید دستگاه ماساژور را دارید حتما این نوع را انتخاب کنید تا از یک ماساژ کامل و برنامه‌ریزی شده لذت ببرید و از فواید محتلف آن نیز بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر به سایت آیرست مراجعه کنید.