آموزش رایگان تبلیغات در گوگل

مجموعه : دنیای آنلاین
آموزش رایگان تبلیغات در گوگل

امروزه همه به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند و بدون شک یکی از روش های سنتی برای این کار تبلیغات است. ولی به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین چرا باید تبلیغات در گوگل را انتخاب کنید؟

 

چرا گوگل ادز بهترین روش تبلیغات در دنیا است؟ آیا تبلیغات رایگان در گوگل امکان پذیر است؟ در این مطلب می خواهیم به این مسائل رسیدگی کنیم.

 

ابتدا می گوییم چرا تبلیغات در گوگل می تواند فعالیت شما در محیط آنلاین را متحول کند.

 

تبلیغات در گوگل هدفمند است

گوگل زمان استفاده از سرویس گوگل ادز به کاربران خود اجازه می دهد تنها کاربرانی را هدف قرار دهند که دقیقا به دنبال خدمات آن ها می گردند.

 

نکته مثبت تبلیغات در گوگل به این شکل این است هزینه ای که به ازای تبلیغات پرداخت می کنید تنها برای افرادی است که کلمه کلیدی مورد نظر شما را جستجو می کنند. به عبارت دیگر تبلیغات هدفمند به شما اجازه می دهد تبلیغ در همان لحظه ای به کاربران نشان داده شود که به آن نیاز دارند.

 

تبلیغات در گوگل به معنای هزینه کردن بهینه است

زمان استفاده از کمپین های گوگل ادز تنها به ازای کلیک هایی که روی متن تبلیغ می شود مجبور به پرداخت هزینه هستید، یعنی نمایش تبلیغ هزینه ای ندارد. به عبارت دیگر تنها بابت افرادی که روی لینک شما تبلیغ کردند هزینه پرداخت می کنید.

 

اما باید توجه کنید مدیریت این کار بسیار مهم است و باید از کمک یک شرکت حرفه ای استفاده کنید.

 

مزیت دیگر این نوع تبلیغات اندازه گیری ملموس آن است. می توانید هر زمانی که خواستید تعداد کاربرانی که روی تبلیغات شما کلیک کردند و به سایتتان وارد شدند را ببینید. علاوه بر این گزارش های ماهیانه و روزانه برایتان فراهم است تا ساعات و روزهایی که بیشترین بازخورد را به همراه داشته اند بررسی کنید.

 

افزایش فروش از همان آغاز

شاید مهمترین خصوصیات تبلیغات در گوگل این است پس از تایید تبلیغ شما توسط این شرکت فورا می توانید افزایش فروش را تجربه کنید. تبلیغات گوگل یکی از استراتژی های موثر برای بازده سریع است.

 

روی هزینه تبلیغات مدیریت دارید

از مزیت های دیگر گوگل ادز این است که می توانید روزانه برای آن سقف تعیین کنید. مهم نیست چقدر بودجه دارید، مهم این است چطور آن را مدیریت کنید تا بابت هر کلیک هزینه مورد نظر خود را تنها پرداخت کنید.

 

گرچه باید اشاره کنیم گوگل می تواند به صورت خودکار روی کلمات برای شما قیمت گذاری کند. به علت اهمیت مدیریت های مالی کمپین های تبلیغات گوگل مجددا تاکید می کنیم باید از کمک یک شرکت معتبر بهره ببرید.

آموزش رایگان تبلیغات در گوگل

از رقبا عقب نمی مانید

کافی است کلمه کلیدی خود را در گوگل جستجو کنید تا متوجه شوید رقبایتان چقدر از گوگل ادز استفاده می کنند. بدون شک برگشت سرمایه تبلیغات در گوگل بالا است و کسی دوست ندارد از رقیب خود عقب بماند.

 

شما با استفاده از این سرویس یک قدم از شرکت هایی که هنوز از آن استفاده نمی کنند جلو هستید.

 

شاید فکر کنید به علت حضور گسترده شرکت های دیگر ممکن است پول خود را دور بیاندازید ولی در واقع در هر حوزه ای فعالیت کنید، سهم خود را از بازار هدف خواهید داشت.

 

همچنین برای افرادی که فکر می کنند نیاز به تبلیغات گوگل ندارند و ترجیح می دهند به صورت طبیعی و از طریق سئو به رتبه های بالا دست پیدا کنند باید بگوییم اول از همه تبلیغات به معنای از بین بردن اهمیت بهینه سازی یک سایت نیست. ثانیا در خوشبینانه ترین حالت بسته به سختی کلمات کلیدی ممکن است از 3 ماه تا حتی بیشتر از یک سال طول بکشد تا به جایگاه های بالاتر نتایج موتورهای جستجو برسید.

 

تعداد کلمات کلیدی که سایت شما می تواند در صفحه اول گوگل داشته باشید کم است. علاوه بر این رقبا بیکار نمی شینند و فعالیت آن ها روی رتبه شما نیز تاثیر می گذارد و ممکن است حتی جای شما را بگیرند. اما با تبلیغات در گوگل و پرداخت هزینه عالی می توانید مطمئن شوید بالاتر از تمامی آن ها قرار می گیرید.

 

از طرف دیگر می توانید تبلیغات خود را برای کاربران کشورهای خاصی نشان دهید، در حالی که اگر به دنبال تنها نتیجه گیری از سئو هستید قرارگیری در رتبه اول نتایج جستجوی کشورهای دیگر به آسانی میسر نخواهد بود.

 

آموزش تبلیغات رایگان در گوگل

حالا می خواهیم به شما بگوییم تبلیغ در گوگل می تواند رایگان باشد. گوگل گاهی اوقات بین افرادی که حساب گوگل ادز دارند ووچر یا کوپن توزیع می کند. این اعتبارهای تشویقی رایگان هستند و گوگل برای تبلیغات در اختیار افراد قرار می دهد.  

 

آموزش رایگان تبلیغات در گوگل

البته باید بگوییم گاهی اوقات اکانت های قدیمی نیز از لطف گوگل برخوردار می شوند. سیاست گوگل در ارائه این کوپن های تبلیغاتی تشویق مشتریان جدید گوگل ادز برای پرداخت هزینه بیشتر برای تبلیغات کلیکی است.

 

به عنوان مثال ممکن است یک پیشنهاد با 25 دلار، 50 دلار دریافت کنید. زمانی که 25 دلار در حساب خود داشته باشید گوگل برای تبلیغات 50 دلار بیشتر به شما هدیه می دهد.

 

این کوپن در اکانت های جدید خود به خود با دریافت اولین کلیک فعال می شود. پس از اولین تبلیغ و کلیک شما 1 ماه فرصت دارید تا سقف تعیین شده بودجه مصرف کنید و پس از 1 ماه گوگل به میزان مصرف بودجه شما و تا سقف تعیین شده به شما اعتبار رایگان می دهد.

 

باید توجه کنید برای هر کمپین تبلیغاتی می توانید از یک کد اعتبار تشویقی استفاده کنید و بیشتر از یک کد می تواند حساب شما را معلق کند. هر چه زودتر برای تبلیغات در گوگل اقدام کنید، زودتر می توانید از تبلیغات رایگان در این غول دنیای جستجو استفاده کنید.

 

نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که هر فردی کمپین گوگل ادز داشته باشد قادر به استفاده از این ووچرها است. ولی متاسفانه برخی از افراد به منظور کلاه برداری و سوء استفاده از سایرین این کوپن ها را دریافت می کنند و با دریافت مبلغی به آن ها می فروشند.

 

برای استفاده از ووچرها و کوپن گوگل همچنین باید به چند نکته دقت کنید:

باید حتما یک حساب گوگل داشته باشید تا به کمک این حساب بتوانید از این کوپن استفاده کنید.

به هیچ وجه به حرف افرادی که سعی دارند با دریافت پول از شما کوپن رایگان تبلیغات در گوگل را به شما بفروشند نخورید. اگر قصد خرید دارید حتما به شرکت هایی اعتماد کنید که از شهرت و اعتبار آن ها مطمئن هستید.

نکته دیگری که نباید فراموش کنید تاریخ انقضاء کوپن ها است. به عبارت دیگر این ووچرهای تبلیغاتی همیشگی نیستند و برای ادامه تبلیغات گوگل باید یک اکانت گوگل و حساب با پرداخت مشخص داشته باشید.