اجاره دیزل ژنراتور در تهران

مجموعه : مجله خبری
اجاره دیزل ژنراتور در تهران

امروزه با پیشرفت صنعت کشور در زمینه های پتروشیمی و ساختمانی و کارخانه جات تولیدی و عدم پاسخگویی برق سراسری به این صنعت ، اجاره دیزل ژنراتور برق در تهران به صورت سوخت دیزلی برای مشتریان تامین می گردد.

 

اجاره دیزل ژنراتور مورد استفاده با مصرف سوخت گازوییل کار نموده و از نظر فنی سالم و نیاز مشتریان را در طول مدت اجاره در ماه یا سال به خوبی جواب گو می باشد. یکی از خدمات اصلی مجموعه، اجاره دیزل ژنراتور در تهران است، که توسط کارشناسان مجرب صورت می گیرد. دیزل ژنراتور دستگاهی است که از بخش های آلترناتور و موتور دیزلی تشکیل شده و جهت تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد. سوخت دیزل ژنراتور گازوئیل بوده که به دلیل شرایط مناسب نگهداری گازوئیل در مخزن سوخت دستگاه، مناسب ترین ابزار برای تأمین برق اضطراری می­باشد.

 

از کاربردهای اجاره دیزل ژنراتور در تهران، می توان به تأمین برق به صورت دائم در صورت عدم دسترسی به سیستم برق شهری و تأمین برق اضطراری در شرایطی که امکان قطع برق وجود دارد اشاره کرد. ، مقدار آمپر مصرفی، زمان کارکرد، سلامت دستگاه، سرویس دهی، میزان سوخت مصرفی و اپراتوری منظم باید هنگام اجاره دیزل ژنراتور مورد توجه قرار گیرد.

 

اجاره دیزل ژنراتور در تهران، شامل اجاره انواع برندهای دویتش، ولوو، کامینز، پرکینز، لوول، مک آلته، استنفورد و کاترپیلار می باشد که جهت استفاده در هتل ها، بیمارستان ها، پروژه های ساختمانی، پروژه های صنعتی، سمینارها و مراکز اداری ارائه می شود. در صورتی که نیاز به تأمین برق در دوره زمانی مشخصی دارید، می توانید از خدمات اجاره دیزل ژنراتور در تهران بهره مند شوید. با اجاره دیزل ژنراتور در تهران، دیگر نگران عملیات نگهداری، اپراتوری و بروز اشکالات فنی و احتمالی عملکرد دیزل ژنراتور و تأمین برق نخواهید بود.

 

اجاره دیزل ژنراتور در تهران

هزینه اجاره دیزل ژنراتور در تهران

هزینه اجاره دیزل ژنراتور در تهران ، به عوامل و مولفه های مشخصی بستگی دارد. از جمله عوامل تأثیر گذار در هزینه اجاره دیزل ژنراتور در تهران، قدرت و توان دیزل ژنراتور اجاره گرفته شده، مکان نصب دیزل ژنراتور مورد اجاره، مدت زمان اجاره به صورت روزانه یا ماهیانه، سایلنت بودن دیزل ژنراتور، نحوه نگهداری و سرویس دیزل ژنراتور(ساعتی یا دوره ای و تابلو برق اتوماتیک) زمان قطع برق می باشد.

 

به طور کلی هزینه اجاره دیزل ژنراتور در تهران به توان، مدت اجاره و سایلنت بودن دیزل ژنراتور بستگی دارد. به این معنی که با افزایش تعداد ماه های اجاره دیزل ژنراتور، هزینه اجاره دیزل ژنراتور در تهران نیز افزایش می یابد. هزینه اجاره دیزل ژنراتور در تهران در صورتی که دیزل ژنراتور سایلنت و بی صدا باشد، نسبت به ژنراتور بدون کانوپی سایلنت بیشتر می باشد.

 

همچنین از عوامل تأثیر گذار بر هزینه اجاره دیزل ژنراتور در تهران، قدرت و توان دستگاه است که با توجه به افزایش یا کاهش قدرت دستگاه متفاوت می باشد. از مولفه ها و اجزای مختلف دیزل ژنراتور که در افزایش یا کاهش هزینه اجاره دیزل ژنراتور در تهران نقش دارند می توان به برند موتور دیزل، برند ژنراتور، مدل و توان موتور، مدل و توان ژنراتور، متعلقات جانبی، کانوپی سایلنت، ضمانت کالا و خدمات پس از فروش اشاره نمود.

 

قیمت اجاره دیزل ژنراتور در ماه در تهران

اجاره دیزل ژنراتور در توان 25 تا 50 کیلو وات : 1الی 1.5 میلیون تومان

اجاره دیزل ژنراتور در توان 50 الی 100 کیلو وات :2.5 الی 3 میلیون تومان

اجاره دیزل ژنراتور در توان 100 الی 150 کیلو وات : 3.5 میلیون تومان

اجاره دیزل ژنراتور در توان 150 الی 200 کیلو وات: 4 میلیون تومان

اجاره دیزل ژنراتور در توان 250 ای 300 کیلو وات : 5 میلیون تومان

اجاره دیزل ژنراتور در توان 300 الی 350 کیلو وات : 5.5 میلیون تومان

اجاره دیزل ژنراتور در توان 350 الی 400 کیلو وات : 6 میلیون تومان

اجاره دیزل ژنراتور در توان 400 الی 450 کیلو وات : 6.5 میلیون تومان

اجاره دیزل ژنراتور در توان 450 الی 500 کیلو وات : 9میلیون توان

اجاره دیزل ژنراتور در توان 500 الی 550 کیلو وات : 10 میلیون توان

اجاره دیزل ژنراتور در توان 550 الی 700 کیلو وات : 12 میلیون تومان

اجاره دیزل ژنراتور در توان 800 کیلو وات : 14 میلیون تومان

اجاره دیزل ژنراتور در تهران

نگهداری و سرویس دیزل ژنراتوردر تهران

تعویض روغن و فیلتر و سرویس دیزل ژنراتور برق در تهران با استفاده از تکنسین های مجرب صورت می گیرد. در شهرستان و نواحی دورتر به دلیل زمان بر بودن تردد، سرویس دیزل ژنراتور و نگهداری اجاره ژنراتور سه فاز به عهده مستاجر می باشد. استفاده از روغن و فیلتر مناسب و با کیفیت سبب کاهش خرابی در مدت اجاره دستگاه می شود.

افراد به منظور اجاره دیزل ژنراتور و ژنراتور سایلنت می توانند به سایت اینترنتی ما به آدرس (www.tavangostar.com) مراجعه و جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایند.