اخذ نمایندگی فست فود

اخذ نمایندگی فست فود

چرا اعطای  نمایندگی فست فود می تواند یک گزینه جذاب برای سرمایه گذاری باشد؟

در دوران امروز و در این شرایط اقتصادی سرمایه گذاری یکی از بهترین راه های کسب درآمد بیشتر است. اما سرمایه گذاری مطمئن چگونه اتفاق می افتد؟در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

جمله ای قدیمی است که میگوید: «بیزینس شکم بهترین بیزینس است.»

اما این راه در دوران کنونی سخت و پیچیده شده است. با وجود بازاری بزرگ، رقبای تازه نفس و محیط رقابتی شدید فعالیت در این حوزه هر روز سخت تر می شود. در علم کسب و کار اصطلاحی وجود دارد به نام اقیانوس آبی و قرمز. فعالیت در حوزه فست فود شدیداً در محیط اقیانوس قرمز قرار دارد و بدون پشتوانه، امکان شکست بسیار زیاد است. از طرفی همه ما می دانیم که این صنعت، صنعت بزرگ و پرسودی است و می تواند ما را به درآمدهای خوب و قابل قبولی برساند.

 

 

فرانچایز به معنای مجوز یا حق امتیاز برای استفاده از برند دیگران گفته می شود. در همین معنا هم میتوان دید که اخذ نمایندگی می تواند ریسک های موجود شروع یک کسب و کار تازه را کمتر کند.

بر طبق آمارها، تقریبا 90% استارتاپ ها درهمان سال های اول راه اندازی شکست می خورند. دلیل اینکه مردم به همکاری با فرانچایز ها علاقه دارند هم همین است. زیرا صاحبان برندها راه های سخت را رفته اند و مسیر روبرو برای مردم مسیری هموار است..

 

زیرا برند عطاویچ این راه را رفته و اکنون استوار به مسیر خود ادامه میدهد و همراه شما است و با وجود شما بزرگ تر می شود.

 از دیگر مزیت های اخذ نمایندگی عطاویچ آموزش پرسنل و آشپزها و بازدید روزانه از شعب است.

بازرسان ما در تمامی روزها فعال هستند و اگر مشکلی برای شعبه ای به وجود آمده باشد در کمترین زمان ممکن این مشکل را برطرف خواهند کرد.

آموزش هم بخش جدایی ناپذیر از این روند است. با وجود آموزش، آشپزهای شما تحت استانداردهای دفتر مرکزی قرار می گیرند و شما می توانید مطمئن از طعم و مزه غذاهای خود باشید

 

اخذ نمایندگی فست فود

از طرفی دیگر باراه اندازی فست فود، به اقتصاد آن منطقه کمک کرده و باعث اشتغال زایی برای جوانان و افراد مستعد می شوید

در زمینه تامین مواد اولیه، کمترین نگرانی را شعبه دار تجربه می کند. زیرا تمامی مواد اولیه از طرف دفتر مرکزی برای تمامی شعب ارسال می شود. از نظر کیفیت مواد هم که دیگر صحبتی  نمی ماند. تمامی مواد اولیه به وسیله خود برند تولید شده و در دسترس شعبه داران قرار می گیرد. بنابراین نگرانی از بابت تامین مواد اولیه باقی نمی ماند.

عطاویچ همیشه درحال شنیدن دغدغه ها و نظرات شعبه داران خود است و آن ها را همیشه زیر چتر حمایت خود دارد.

علاوه بر تمامی موارد،تجهیز رستوران هم بانظر شما، می تواند توسط رستوران انجام شود.

از دیگر مزیت های شعبه دار بودن در عطاویچ، ریسک کمتر شکست شما و همچنین حمایت های مالی دفتر مرکزی از شماست.

اگر شما در شهرستان ها باشید، و یا خارج از کشور، میتوانید با برند عطاویچ همکاری کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخ شما را خواهند داد.

 

نکاتی مهم در راه اندازی فست فود: 

یکی از نکات مهم و قابل توجه در این صنعت، مدت زمان انجام آن است. در این حرفه ممکن است شخص کل روز خود را در رستوران سپری  کند و یا در ایام خاص مانند تعطیلات که همه در کنار خانواده هستند، شخص باید آماده ارائه خدمات به مشتریان خود باشد چرا که در ایام تعطیلات و  یا ساعت های ناهار و شام این شغل از استقبال بیشتری از طرف مشتریان روبه رو می شود.

یکی دیگر از نکات مهم در این حرفه، رعایت بهداشت و سلامت غذاهاست. چرا که شما بطور مستقیم با سلامت افراد درارتباط هستید. پس اگر در فکر راه اندازی فست فود هستید به این نکته توجه کنید.

شما در هر شغل و صنفی با چالش هایی روبه رو هستید و حتی ممکن است مسائلی اتفاق بیفتد که هیچ کس آن را پیش بینی نمی کند. اما فست فود از ریسک کمتری نسبت به بقیه شغل ها روبه روست. اما لازم به ذکر است که با ورود کرونا که باعث کاهش فروش چشم گیر بسیاری از شغل ها شد، ما در مجموعه رستوران های عطاویچ تدابیری برای این مهم اندیشیدیم تا بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی، هم چنان بتوانیم غذایی درخور مشتریان خود ارائه دهیم.

اخذ نمایندگی فست فود

از قوانین مربوط به کارکنان تا قوانین بهداشت غذایی، و قوانین جدید مثل استعمال دخانیات، درک و رعایت قوانین و مقررات و الزامات قانونی بر موفقیت فست فود شما تاثیر زیادی دارد.

البته که نقشه و طرح کسب و کار برای ارتباط با دیگران ضروری است مثل شرکا، سرمایه گذاران، مشتری. اگر می خواهید هر کدام از این ها شما را باور کنند، شما باید آن ها را متقاعد کنید که وقتی حرف کسب و کارتان می آید، حساب شده کار می کنید. می توانید از افراد متخصص برای پیاده سازی طرح کسب و کارتان استفاده نمایید.

ما در مجموعه رستوران های عطاویچ برنامه ها و اهداف زیادی را با کسب تجربه و استفاده از دانش متخصصین در این حوزه، در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم و با ایجاد جلسات متعدد و همراهی با شما عزیزان، می توانیم به کسب و کار شما رونق دهیم.