از تبریز تا تهران با اتوبوس چند ساعت است

مجموعه : نکات سفر
از تبریز تا تهران با اتوبوس چند ساعت است

تهران در طول جغرافیایی 51.39 و عرض جغرافیایی 35.69 در ایران واقع شده است . تبریز در طول جغرافیایی 46.27 و عرض جغرافیایی 38.1 در ایران واقع شده است.

فاصله رانندگی: 630 KM و 863 متر / 392 مایل.

فاصله خط مستقیم: 527 کیلومتر و 800 متر / 328 مایل.

زمان سفر: 12 ساعت و 30 دقیقه.

جهت و تحمل: ضلع شمال غربی ، 300 درجه.

 

فاصله بین تهران و تبریز

فاصله کل خط مستقیم بین تهران و تبریز 527 کیلومتر (کیلومتر) و 800 متر است. فاصله  فاصله از تهران تا تبریز 328 مایل است. این مسیری یک خط مستقیم است و بنابراین بیشتر اوقات ممکن است فاصله واقعی سفر بین تهران و تبریز به دلیل انحنای جاده بیشتر باشد یا متفاوت باشد.

فاصله رانندگی یا فاصله سفر بین تهران تا تبریز 630 کیلومتر و 863 متر است. مسافت پیموده شده مسافت بین این دو نقطه سفر 392 مایل است.

 

تفاوت زمانی بین تهران و تبریز

اختلاف زمان طلوع خورشید یا تفاوت زمانی واقعی بین تهران و تبریز 0 ساعت ، 20 دقیقه و 27 ثانیه است . توجه: محاسبه زمان تهران و تبریز براساس زمان UTC در شهر خاص انجام می شود. ممکن است از زمان استاندارد کشور، زمان محلی و غیره متفاوت باشد.

از تبریز تا تهران با اتوبوس چند ساعت است

زمان سفر به تهران تا تبریز

تهران در فاصله 527 کیلومتری تبریز واقع شده است بنابراین اگر با سرعت مداوم 50 کیلومتر در ساعت حرکت کنید می‌توانید در 12 ساعت و 30 دقیقه به تبریز برسید. زمان سفر شما در تبریز ممکن است به دلیل سرعت اتوبوس، سرعت قطار یا بسته به وسیله نقلیه مورد استفاده شما متفاوت باشد. خرید بلیط اتوبوس تبریز تهران از علی بابا می‌توانید با استفاده از اتوبوس به این شهر زیبا سفر کنید.

 

نقطه میانه بین تهران تا تبریز

میانه راه یا محل نیمه راه یک نقطه مرکزی بین محل مبدا و مقصد است. نقطه میانه راه بین تهران و تبریز در عرض جغرافیایی 36.919952433251 و طول جغرافیایی 48.871835023548 واقع شده است. در صورت نیاز به نوسازی ، می توانید بعد از بررسی ایمنی ، امکان سنجی و غیره ، در اطراف این مکان میانه متوقف شوید.

در ماگرتا بخوانید : جاذبه های دیدنی مسیر تهران تبریز با اتوبوس

 

نقشه راه تهران به تبریز

تبریز تقریباً در ضلع شمال غربی تهران واقع شده است. درجه تحمل از تهران تا تبریز 300 درجه است. جهت شمال غربی از تهران تقریباً تقریبی است. نقشه گوگل داده شده مسیری را نشان می دهد که در آن خط رنگ آبی نشانگر اتصال جاده به تبریز است. در نقشه سفر به سمت تبریز می توانید هتل‌هایی از مسیر، مکان‌های توریستی، مکان پیک نیک، پمپ بنزین و اماکن مذهبی مختلف پیدا کنید. نقشه google داده شده راحت برای دیدن همه مکان‌ها مطابق انتظار شما مناسب نیست و سپس نقشه‌های خیابان را مشاهده می‌کنید ، مکانهای محلی نقشه دقیق ما را در اینجا مشاهده کنید.

 

جهت رانندگی تهران به تبریز

مسیر جهت بندی زیر شما را برای رسیدن به تبریز از تهران راهنمایی می کند. فاصله خط مستقیم ما ممکن است به فاصله Google متفاوت باشد.

 

مسیر تبریز تهران چند کیلومتر است: مسیر تبریز به تهران حدود 627 کیلومتر است و شما حدودا 8 ساعت در راه هستید.

 

چه شرکت‌هایی در این مسیر فعالیت می‌کنند: شرکت‌های مسافربری مسیر تبریز تهران: آسیا سفر – همسفر – رویال سفر. با خرید بلیط اتوبوس تهران تبریز از علی بابا می‌توانید از هرکدام از این شرکت‌ها به خرید بلیط اتوبوس خود بپردازید و سفر تبریز خود را شروع کنید.

 

هر نفر مجاز به حمل چه مقدار بار در اتوبوس تهران تبریز است: طبق قوانین سازمان حمل و نقل جاده ای کشور، هر مسافر می تواند تا میزان 20 کیلوگرم بار همراه خود داشته باشد. در صورتی که بیشتر از 20 کیلوگرم بار همراه دارید، باید با شرکت مسافربری مورد نظر، هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

از تبریز تا تهران با اتوبوس چند ساعت است

فاصله سفر از تهران

فاصله سفر به بعد ممکن است از فاصله رو به پایین به دلیل جاده ترافیکی یک طرفه متفاوت باشد. این وب سایت اطلاعات سفر و مسافت را برای کلیه شهرهای جهان ارائه می دهد. به عنوان مثال اگر پرس و جوهایی دارید مانند فاصله بین تهران و تبریز چیست؟ و تهران تا تبریز تا چه حد فاصله دارد ؟. فاصله رانندگی بین تهران و تبریز. فاصله تهران تا تبریز با جاده. فاصله بین تهران و تبریز 529 KM / 328.8 مایل است. فاصله بین تهران و تبریز با جاده.

 

پایانه های مسافربری اتوبوسرانی در تهران و تبریز:

از جمله پایانه های مسافربری که در استان تهران قرار دارد و از طریق آن ها می توان به بلیت سفر به تبریز را تهیه نمود عبارت است از:

 

پایانه مسافربری بیهقی(آرژانتین)

پایانه جنوب ( خزانه )

پایانه غرب ( آزادی )

خرید بلیط اتوبوس تبریز تهران از علی بابا به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اتوبوس‌هایی با کیفیت را در این مسیر رزرو کرده و به سفر و گشت و گذار خود در شهر زیبایی‌های یعنی تبریز بپردازید و از سفر به آن لذت ببرید.