استخدام پرستار شبانه روزی برای سالمند

مجموعه : مجله خبری
استخدام پرستار شبانه روزی برای سالمند

استخدام پرستار شبانه روزی برای سالمند

استخدام پرستار شبانه روزی برای سالمندان مزیت های بسیار زیادی دارد و می تواند زمینه ای برای پاسخ به تمام نیازهای سالمندان باشد؛ همه ما در سن های مختلف با چالش های متفاوتی روبرو می شویم اما در دوران سالمندی نیاز به همدم و همراه بسیار مهم است و متاسفانه برخی از خانواده ها به دلیل مشغله های کاری نمی توانند به خوبی در کنار سالمند خود باشند و نیاز است که به منظور مراقبت از سالمند در منزل پرستار استخدام کنید؛ اگر سالمند شما ترجیح می دهد تا در خانه سالمندان در کنار هم سن و سال های دیگری نگهداری شود نیازی به استخدام پرستار ندارید.

فراموش نکنید که توجه به درخواست سالمند میتواند احساس استقلال و مستقل بودن او را حفظ کرده و در روحیه جسمی و روحی او نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

استخدام پرستار شبانه روزی برای سالمند

وظایف پرستار شبانه روزی سالمند

نگهداری از سالمند در منزل توسط پرستار این اطمینان را به شما می دهد تا خدمات مختلفی به سالمند شما ارائه شود که می توان به کمک به فعالیت های روزمره فرد سالمند، آماده کردن وعده های غذایی و کمک کردن در خوردن غذا، انجام فعالیت های مختلف نظیر سرگرمی و تفریحی، مدیریت دارو و…. اشاره کرد.

البته انجام امور خانه همانند پختن غذا و نظافت یا خریدهای هفتگی می تواند از دیگر از وظایف پرستار شبانه روزی سالمند باشد اما باید این موارد توافق شده و در قرارداد ذکر گردد.

 

بهترین پرستار برای نگهداری از سالمند در منزل

برای اینکه بتوانید بهترین پرستار را برای نگهداری از سالمند در منزل انتخاب کنید باید به نیازهای فرد سالخورده توجه کنید.

 برخی از سالمندان نیاز به مراقبت‌های پزشکی ویژه دارند یا حتی با اجاره تجهیزات پزشکی یا خرید آنها روند درمان یا پیشگیری از بیماری در منزل انجام میشود که باید پرستار در طی شرایطی به خوبی نحوه استفاده از این لوازم را بدانند تا مشکلی برای سالمند ایجاد نشود؛ در مقابل سالمندان دیگری فقط نیاز به هم صحبت و فردی برای انجام کارهای کارهای خانه و مدیریت دارو دارد.

 

استخدام پرستار شبانه روزی برای سالمند

چه زمانی نیاز به استخدام پرستار شبانه روزی سالمند وجود دارد؟

به صورت کلی انجام خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل به سالمند کمک می کند تا در رفاه و آسایش بهتری به زندگی ادامه بدهد و اگر نیاز به مراقبت شبانه روزی داشته باشند باید استخدام پرستار تمام وقت در نظر گرفته شود.

در صورتی که سالمند دارای بیماری های خاص یا آلزایمر باشد

شب بیدار بوده و کم خوابی دارد

کم تحرک و بی تحرک است و نمیتواند به تنهایی راه برود و یا فعالیتی انجام بدهند

امکان مراقبت تمام وقت توسط خانواده وجود ندارد

به تازگی از بیمارستان مرخص شده یا عمل جراحی انجام داده است

و….

موارد فوق می تواند از دلایل اصلی برای استخدام پرستار شبانه روزی به منظور انجام خدمات پرستاری در منزل برای نگهداری از سالمند در منزل باشد.

 

 

آرین طب

خانواده ها می توانند از انواع خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل نظیر ویزیت پزشک متخصص در منزل، فیزیوتراپی در منزل، اجاره تجهیزات پزشکی، تزریق سرم در منزل و… که توسط آرین طب ارائه می‌شود استفاده نمایند.

 

انجام خدمات پرستاری شامل پرستاری از کودک، سالمند، زنان باردار، بیماران می شود. تمامی خدمات به واسطه کارکنان حرفه‌ای و پزشکان متخصص به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود و همچنین خدمات اورژانس منجر به برطرف کردن معضلات ترافیک شهری و عدم نیاز به جابجایی بیماران شده که همگی در راستای رفاه و آسایش شما عزیزان صورت گرفته است.

 

وبلاگ و مقالات پزشکی آرین طب می تواند در راستای افزایش سطح آگاهی اطلاعات پزشکی شما موثر و مفید باشد،کافیست روزانه سری به آن بزنید و جدیدترین ها را مطالعه نمایید.

برچسب‌ها: