اعتماد به نفس، زیبایی و حس زنانگی با جراحی زیبایی سینه

مجموعه : بهداشت زنان
اعتماد به نفس، زیبایی و حس زنانگی با جراحی زیبایی سینه

اعتماد به نفس، زیبایی و حس زنانگی با جراحی زیبایی سینه

تناسب اندام و زیبایی با روش های مختلف جراحی پلاستیک باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد خصوصا در خانم ها خواهد شد . جراحی زیبایی سینه یکی از انواع جراحی های پلاستیک و زیبایی می باشد که رواج بسیاری پیدا کرده وهمه ساله تعاد بسیاری از خانم ها عمل جراحی پروتز سینه انجام می دهند .

 

عمده ترین دلیل خانم ها برای مراجعه به کلینیک جراحی زیبایی سینه بزرگ بودن سینه آن ها می باشد که در بیشتر موارد موجب گردن درد و شانه درد و کتف آن ها می شود . سینه بعضی از خانم ها نسبت به چثه ای که دارند خیلی بزرگتر به نظر می رسد که اینگونه افراد قادر به فعالیت های ورزشی و فعالیت های عادی روزانه نیستند و برای پوشیدن لباس های مختلف دردسر دارند .

 

و همچنین اعتماد به نفس پایینی دارند . جراحی زیبایی سینه به روش های مختلفی قابل انجام است  که در کوچک کردن سینه فرد می تواند قابلیت شیر دهی خود را حفظ کند مگر اینکه سینه هایی خیلی بزرگ داشته باشد و نیز افتادگی سینه بسیار شدید باشد که پزشک جراح مجبور است نوک و هاله سینه را بردارد و در محل جدید قرار دهد که در این صورت فرد قادر به شیردهی نخواهد بود .

 

این عمل جراحی زیبایی سینه برای افرادی است که تصمیم ندارند باردار شوند و یا از سن بارداری آنها گذشته است مناسب می باشد .خانم هایی هم هستند که از از شل بودن و فرم سینه خود رنج می برند و دوست دارند سینه هایی خوش فرم داشته باشند که با جراحی زیبایی سینه می توان سینه آن ها را بالا کشید و به فرم دلخواه در آورد .

 

شل شدن و افتادگی سینه ها با افزایش و کاهش وزن اتفاق می افتد و بعضی از خان ها که شیردهی انجام داده اند این اتفاق می افتد که برای زیباتر شدن آن می توان از جراحی زیبایی سینه استفاده کرد .کوچک شدن سینه با کم شدن وزن بوجود خواهد آمد و در بعضی از خانم ها به طور ژنتیکی این اتفاق می افتد که این مشکل نیز با جراحی زیبایی سینه حل خواهد شد .

 

قبل از عمل جراحی زیبایی سینه حتما با یک پزشک متخصص صحبت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . مهمترین  نکته در عمل جراحی زیبایی سینه سایز سینه بعد از عمل می باشد که سایز آن متناسب با اندام شما و نظر پزشک مشخص می گردد .اکثر افراد بعد از عمل جراحی زیبایی سینه راضی هستند و اعتماد به نفس و زیبایی اندام آن ها چند برابر خواهد شد .

 

به افرادی که سینه هایی خیلی کوچک و یا سینه هایی شل و بد فرم و یا حتی سینه هایی خیلی بزرگ دارند توصیه می شود عمل جراحی زیبایی سینه را انجام دهند.