افزایش فروش پیتزا های نیمه آماده در دوران کرونا

افزایش فروش پیتزا های نیمه آماده در دوران کرونا

پیتزاهای نیمه آماده منجمد «پمینا» بدون هیچ گونه دخالت انسانی و کاملا به طور مکانیزه و مدرنیزه از ابتدا تا انتهای خطوط تولید، مسیر خود را طی کرده و در بسته بندی های پاکیزه به سمت قفسه های فروش درسراسر کشور راهی می شوند و از این نظر انتخاب و مصرف پیتزاهای منجمد نیمه آماده «پمینا» یکی از راه های اصلی برای دوری از کرونا هم خواهد بود.

 

نگاهی به فیلم ها، سریال ها، محتواهای بارگذاری شده درشبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و نظایر آن نشان می دهد که مصرف پیتزا به نوعی نماد لذت جویی و تنوع طلبی نسل حاضر، بویژه نسل جوان امروز در سراسر دنیا از جمله ایران بدل شده است.

 

اما موج دیگری نیز در این زمینه راه افتاده است. اطلاعات آماری موجود، رشد بسیار زیادی را در مورد مصرف فست فود و لذت پخت ساده و سریع  با پیتزاهای آماده را نشان می دهد. محصولی که به مصرف کننده نسل جوان این فرصت را می دهد که علاوه بر امکان بهره بردن از یک وعده غذایی خوشمزه، وقت قابل ملاحظه ای را برای رسیدگی به سایر علاقه مندی ها و امور زندگی خود اختصاص دهند.

 

داده های آماری دقیقی از بازار ایران هم برای پیتزاهای نیمه آماده منجمد موجود نیست؛ اما نگاهی به دگرگونی های فرهنگ مصرفی و سبدهای خرید خروجی از فروشگاه ها و مال ها نشان می دهد که برخلاف گذشته، پیتزاهای نیمه آماده در اغلب موارد از جمله انتخاب های روتین حتی برای خانم های خانه دار است. خانم های خانه داری که شاید قبل از این هیچ وقت به چیزی بیش از سبزی های منجمد تابستانی برای تامین مواد اولیه خورش ها در فصل زمستان نمی اندیشیده اند.

 

البته این روزها عامل دیگری هم باعث افزایش فروش پیتزاهای منجمد نیمه آماده در سبد خرید خانوارها شده است که همانا عامل فراگیری کروناست.

 

اگر به همه این ها تازگی، حفظ ارزش های غذایی مواد اولیه، خوشمزدگی و خلاقیت در بسته بندی و طعم های متفاوت را هم اضافه کنیم، احتمالا باید منتظر موج بلندی از افزایش مصرف پیتزاهای نیمه آماده و منجمد «پمینا» درآینده باشیم.

 

برچسب‌ها: