اندر باب لایحه تجدید فراش مردان (طنز)

مجموعه : مطالب طنز
اندر باب لایحه تجدید فراش مردان (طنز)

بدین وسیله از لایحه حمایت از خانواده (موسوم به لایحه حمایت از مردان خانواده!) کمال تشکر را داریم. بی شک اینگونه لایحه ها میتواند به استحکام خانواده کمک شایانی بکند.

باور بفرمایید مدتها بود که منتظر یک طرح و لایحه مردانه بودیم تا به یاد دهه های طلایی "مرد سالاری" و "سبیل" و "کمربند چرمی" و "چایی را بریز بیار بینیم با" و غیره بیفتیم! اصلا" هم با این سازمانهای حمایت از حقوق زنان خانه دار و بی خانه و انجمن فمینیستهای تهران و شهرستانها و … هم نوا نمیشویم! تا کی باید از حق و حقوق شرعی خودمان برای ژست های روشنفکری بگذریم؟!

البته ما مردان زحمت کش و رنج کشیده،ت قاضا داریم نمایندگان محترم یک بندی اضافه نمایند تا این مهریه هم یک جوری بمالــد! (در راستای استحکام هر چه بیشتر خانواده) چون اگر فردا مرد گردن شکسته ای بخواهد برود لایحه را اجرایی کند و یک زوجه اختیار نماید بی شک سخن از عند المطالبه بودن مهریه به میان خواهد آمد و نهاد خانواده متزلزل میشود. مثلا" بفرمایید مهریه عند الاستطاعة است. اینطوری بهتر است…

عدالت هم اجرا میشود؛ البته اگر خود این بانوان اجازه بدهند. مثلا" اگر عباس آقا شنبه میرود پیش زری خانم و دو تا لبخند میزند،یکشنبه میرود پیش پری خانم و همان دو لبخند را میزند! کاری ندارد که…همه را کارشناسی میکنیم و بروشورش را میدهیم به این قشر. کاری ندارد. کلا" از زمانی که جناب آقای احمدی نزاد شده مجری عدالت در داخل و خارج و شعارهای عدالت طلبانه میدهد ما دریافتیم که عدالت همچین هم سخت نیست…

اصلا" تعدد زوجات خیلی به محکم شدن نهاد خانواده کمک مینماید. حالا یادم نیست این را کدام اندیشمندی گفته بود، ولی مهم این است که درست گفته.ما قبول داریم.

حالا همه اینها به کنار،علاوه بر 4 تا ازدواج دائم، دوستان بندی را هم به لایحه اضافه نمودند که ازدواج موقت را هم تسهیل میکند. اصلا" من لذت میبرم از اینم لایحه! واقعا" موجبات تسهیل خانواده را مهیا کرده است. باثبت رسمی هم مخالفت شده. (چون قصد حمایت از خانواده است)

البته خاک بر پیکر آن عده که با برخی از بندهای این لایحه مخالفت میکنند و اتفاقا" خودشان هم مرد هستند. یک قیافه روشنفکرانه به خودشان میگیرند و کلام به مخالفت باز میکنند.وای بر شما! شما مسئولی برادر من…

اصلا" بگذارید بنده یک جور دیگر برای خانمهای عزیز بیان بکنم. ما اعتقاد داریم که پشت هرمرد موفق یک زن موفق است؛ حالا شما حساب کنید که پشت یک مرد دو تا زن باشد! بی شک موفقیت تسهیل تر میشود! لازم به تذکر نیست که 4 زن در پشت یک مرد چه پیشرفتهایی میتواند برای یک مرد به همراه داشته باشد. حالا اگر این افراد در پشت مرد دچار مشکلات و دعوا شوند مشکل از ما نیست. مشکل از شما عزیزان است که همراهی نمی فرمایید.

اگر باز هم اعتراض دارید ما بر طبق شرع حق داریم و قانونش هم میآید بیرون! حالا من میخواهم ببینم کی میخواهد جلوی جامعه مردان را بگیرد؟! بیایید منطقی باشیم و به استحکام خانواده فکر کنیم!

 
در ضمن مشكل كمبود سركه برای انداختن دختر ترشیده نداریم.اوا خواهر!
 
یك بند یادم رفت اگر اضافه بشه خیلی خوبه چون تو حق ما ظلم میشه هر زن باید خرج خودش رو دربیاره و همین طور باید خرجی مرد را ماهیانه بدهد.