اکستنشن مژه یا لیفت مژه؟ کدامیک برای شما مناسب تر است؟

اکستنشن مژه یا لیفت مژه؟ کدامیک برای شما مناسب تر است؟

داشتن مژه های بلند و پرپشت تاثیر بسیار چشمگیری بر زیبایی چهره و به ویژه چشم ها دارد. به همین دلیل بسیاری از خانم هایی که مژه های طبیعی آن ها بلند و پرپشت و خوش حالت نیست، به دنبال روش هایی برای زیباتر کردن مژه ها و چشم های خود هستند.

 

امروزه روش های مختلفی برای تقویت و پرپشت شدن مژه ها وجود دارد. اما این روش ها به صبر و حوصله زیادی نیاز دارند و همیشه جواب نمی دهند. اما راه های سریع تری نیز وجود دارند که شما می توانید ظاهر مژه های خود را بهبود بخشید مانند کاشت مژه یا لیفت و لمینت مژه.

 

هر دوی این روش ها جزو رشته های آرایشگری هستند و افراد متخصص در این زمینه پس از گذراندن دوره آموزش اکستنشن مژه و لیفت مژه می توانند در کوتاه ترین زمان مژه های دلخواه شما را برایتان ایجاد کنند. اما آیا شما درباره اکستنشن و لیفت مژه به اندازه کافی اطلاعات دارید؟ آیا می دانید که کدام یک برای شما مناسب تر است؟ اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن به تارهایی از جنس الیاف مصنوعی می گویند که شبیه به تار مژه ساخته شده و لابه لای مژه ها با چسب مخصوص چسبانده می شوند. شاید به نظر برسد اکستنشن مژه نیز شبیه به مژه مصنوعی است. اما در واقع اینطور نیست و تفاوت های بسیاری بین این دو روش وجود دارد.

 

با چسباندن اکستنشن بین مژه ها، ظاهر کار بسیار طبیعی شده و به سختی می توان آن را تشخیص داد. همچنین، این روش دوام بیشتری دارد و مدت زمان بیشتری روی مژه های شما سالم بافی می ماند. اما مژه مصنوعی ظاهری غیرطبیعی دارد و به راحتی کنده می شود.

 

ماندگاری اکستنشن ها معمولا یک ماه است و با ریزش طبیعی مژه ها، اکستنشن چسبیده به آن ها هم می افتند. برای اینکه بتوانید عمر مفید اکستنشن های خود را بیشتر کنید، باید تمام نکات مراقبتی آن را رعایت کنید.

 

آیا اکستنشن مژه برای شما مناسب است؟

اگر مژه های کوتاه، بد حالت، و کم پشتی دارید، این روش برای شما بسیار مناسب است و می تواند مژه های دلخواه شما را برای شما ایجاد کند. اما توجه داشته باشید که اگر مژه های ضعیفی دارید، ممکن است چسباندن اکستنشن های زیادی مابین مژه هایتان باعث ریزش مژه های شما شود.

 

همچنین، ممکن است چشم شما به مواد چسب حساسیت داشته باشد و باعث سوزش، آبریزش، و التهاب شود. بنابراین، قبل از شروع کار حتما با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا از بروز عوارض احتمالی جلوگیری کنید.

 

اکستنشن مژه یا لیفت مژه؟ کدامیک برای شما مناسب تر است؟

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه نیز یکی از روش های زیبایی مژه هاست که برای یادگیری آن باید به یک آموزشگاه آرایشگری معتبر مراجعه کنید. در این روش، بر خلاف اکستنشن مژه، هیچ چیز مصنوعی و اضافه ای به مژه های شما چسبانده نمی شود. بلکه فقط با مواد و تکنیک های مخصوصی به مژه های شما فرم داده می شود و آن را به مژه هایی فر و رو به بالا تبدیل می کند.

 

اگر می خواهید مژه های شما تقویت شده و پرپشت تر دیده شوند، می توانید لمینت مژه را نیز انجام دهید. با این کار ابروهای شما پررنگ تر و ضخیم تر شده و پرپشت تر دیده می شوند.

 

با این روش، مژه ها نسبت به روش کاشت حالت طبیعی تری دارند. همچنین، نه تنها دچار ریزش نمی شوند، بلکه با سرم های مخصوص تقویت شده و ضخیم تر و زیباتر نیز می شوند.

 

لیفت مژه در صورت نگهداری درست، به مدت ۶ تا ۸ هفته دوام دارد و پس از این مدت باید برای ترمیم به آرایشگر خود مراجعه کنید.

 

آیا لیفت مژه برای شما مناسب است؟

اگر مژه های نسبتا پر و بلندی دارید، لیفت مژه می تواند شما را از فرمژه و ریمل زدن رها کند و برای مدت طولانی چشم های زیبا و بدون نیاز به آرایش را به شما بدهد. اما اگر مژه های شما بسیار کم پشت و کوتاه است، پیشنهاد می کنیم که از روش اکستنشن مژه استفاده کنید. زیرا لیفت چیزی به مژه های شما اضافه نمی کند و نمی تواند کم پشتی آن ها را جبران کند.

اکستنشن مژه یا لیفت مژه؟ کدامیک برای شما مناسب تر است؟

معرفی آموزشگاه دترلند

نکته بسیار مهمی که برای انجام لیفت و اکستنشن مژه باید در نظر بگیرید، این است که به یک فرد متخصص و آموزش دیده مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید و دچار عوارض احتمالی آن نشوید. زیرا چشم یکی از اعضای فوق العاده حساس است و نباید در مراقبت از آن لحظه ای کوتاهی کنید.

 

متخصصانی که در آموزشگاه آرایشگری دترلند آموزش دیده اند، دارای مهارت بالا، اطلاعات کافی، و تجربه زیادی هستند. زیرا این آموزشگاه هنرجویان خود را به بهترین شکل تعلیم می دهد و به اندازه کافی فرصت تمرین و تجربه را در اختیار آن ها می گذارد.

 

دترلند علاوه بر رشته های کاشت و لیفت مژه، دوره آموزش سایر رشته های مهم و پرطرفدار آرایشگری از جمله آموزش تاتو ابرو، رنگ مو، پاکسازی پوست، کاشت ناخن و … را نیز با بهترین کیفیت برگزار می کند و هنرجویان را برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده می کند.

 

آموزشگاه دترلند با سال ها تجربه در زمینه آموزش رشته های آرایشگری، تاکنون توانسته است هنرجویان زیادی را آموزش داده و آن ها را به متخصص های حرفه ای در زمینه فعالیت خود تبدیل کند. از جمله ویژگی های بسیار مهم این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سال ها تجربه درخشان در زمینه آموزش آرایشگری که خود گویای توانایی و کیفیت بالای آموزش در این آموزشگاه است.

ارائه سرفصل های آموزشی استاندارد. این سرفصل ها از سوی سازمان فنی و حرفه ای و متناسب با نیاز بازار تعیین می شوند.

بهره گیری از بهترین و باتجربه ترین اساتید که می توانند دانسته ها و تجربیات خود را در اختیار هنرجویان قرار دهند.

استفاده از ابزار و تجهیزات با کیفیت و جدید برای آموزش.

شهریه مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش و خدمات در این آموزشگاه.

برگزاری کلاس های آموزشی در روزهای تعطیل برای افراد شاغل و کسانی که ساکن شهرستان هستند.

 

شما‌ ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید‌ ‌در‌ ‌هر‌ ‌ساعت‌ ‌از‌ ‌شبانه‌ ‌روز‌ ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در‌ ‌سایت‌ ‌دترلند‌ ‌به‌ ‌آدرس‌ Deterland.com‌ ‌‌اقدام‌ ‌نمایید‌ ‌و‌ ‌یا‌ ‌در‌ ‌ساعات‌ ‌کاری‌ آموزشگاه‌ ‌با‌ ‌شماره‌ ‌تلفن‌  ‌۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲‌ ‌برای‌ ‌مشاوره‌ ‌و‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌تماس‌ ‌بگیرید.‌