ایده های جذاب طراحی تم تولد هیجان انگیز و لباس مجلسی با سورپلاس

ایده های جذاب طراحی تم تولد هیجان انگیز و لباس مجلسی با سورپلاس

اگر از آن گروه مادرانی هستید که ترجیح می دهید برگزاری مراسم تولد کودک دلبندتان را به یک تیم برگزار کننده جشن تولد بسپارید، باید بگوییم که بهتر است بجای خواندن این مطلب زمان خود را صرف انجام کار دیگری بکنید!

 

اما اگر از آن دسته مادرهایی هستید که کودک درونشان همچنان در حال جنب و جوش است و دوست دارند هنر و ذوق مادرانه خود را با کمی شیرینی، شکلات و بادکنک، چاشنی علایق کودک درونشان کنند و یک تم تولد جذاب و هیجان انگیز برای کوچولویشان طراحی کنند، با ماه همراه شوید؛ چون قرار است ترفندهایی را به شما آموزش دهیم که قطعا اجرای آنها، روز تولد کودک دوست داشتنی شما را به یکی از بیاد ماندنی ترین خاطرات عمرش تبدیل خواهد کرد.

 

تم تولد را متناسب با علاقه کودک طراحی کنید

همانطور که می دانید تم تولد مجموعه ای از المان هایی است که در کنار هم یک دکور جذاب و اختصاصی را برای تولد تشکیل می دهند. بادکنک آرایی، میز آرایی، اقلام پذیرایی و کیک تولد المان های اصلی، و تابلوی خوشامدگویی، کارت دعوت، بشقاب، قاشق، نی، ظرف پاپ کرن، جعبه دستمال کاغذی، رومیزی، استند اسم، استند شخصیت کارتونی و … المان های فرعی یک تم تولد هستند.

 

در طراحی تم تولد، علاوه بر توجه به ذوق مادرانه خود حتما به علایق کودکتان دقت کنید. برای پی بردن به علایق کودک، لازم است بدانید او به چه شخصیت انیمیشنی علاقه بیشتری دارد یا مثلا هوادار کدام تیم ورزشی است، چه رنگی را بیشتر دوست دارد و قهرمان او کدام یک از شخصیت های سینمایی است. رسیدن به پاسخ هر کدام از این سوالات، بهترین راهنمای شما برای انتخاب شخصیت اصلی طراحی تم تولد است.

ایده های جذاب طراحی تم تولد هیجان انگیز و لباس مجلسی با سورپلاس

انتخاب شخصیت اصلی تم تولد، به شما کمک خواهد کرد تا هر کدام از المان های این مجموعه را با توجه به شکل ظاهری، رنگ، لباس و… این شخصیت طراحی کنید. مثلا فرض کنید دختر کوچولوی شما عاشق شخصیت سفید برفی است و قرار است این شخصیت کارتونی محور اصلی تم تولد کودک شما باشد، حالا باید از کجا شروع کنید؟ بله! دقیقا، درست حدس زدید.

 

باید از مرور داستان و شخصیت های قصه سفید برفی شروع کنید و تک تک آن ها را لیست کنید. سپس یک لیست از لوازمی که برای طراحی تم در نظر گرفته اید (مانند: میز کیک، استند نام کودک، بادکنک آرایی، کارت دعوت، لیوان، و…) تهیه کنید و هر کدام از آنها را با توجه به سلیقه خودتان با یکی از شخصیت ها، رنگ ها و حتی فضای داستان سفیدبرفی تزیین کنید.

 

البته اگر خودتان به طراحی وارد هستید، می توانید تمامی برچسبها و کارت هایی که باید روی وسایل نصب شود را دقیقا همانطور که دوست دارید طراحی کنید و روی کاغذ استیکر چاپ کنید. سپس استیکرها را روی وسایل نصب کنید و از دیدن هنرنمایی خود در جشن تولد دلبندتان لذت ببرید.

 

ایده های جذاب طراحی تم تولد هیجان انگیز و لباس مجلسی با سورپلاس

کیک تولد را به زیباترین شکل تزیین کنید

یکی از جذابترین و هیجان انگیزترین قسمت های جشن تولد، کیک تولد است. حتما شما بهتر از هر کسی می دانید که بچه ها چقدر از دیدن کیک تولدشان لذت می برند، مخصوصا اگر شکل ظاهری کیک، آنها را سر ذوق بیاورد.

 

پس قبل از اینکه کیک را سفارش دهید، برای انتخاب طرح و تزیین آن حسابی زمان بگذارید. برای هماهنگی بیشتر بین تم تولد با کیک تولد، بهتر است رنگ و لعاب ظاهری کیک با تم تولد هماهنگ باشد. کیک های طبقاتی، یا کیک هایی که با بادکنک، ترافل های رنگی و اکلیل تزیین شده باشند، جذابیت بیشتری دارند.  

 

ایده های جذاب طراحی تم تولد هیجان انگیز و لباس مجلسی با سورپلاس

لباس جشن تولد کودک را با دقت انتخاب کنید

با توجه به حُسن سلیقه ایی که از مادران ایرانی سراغ داریم، قطعا لباسی که برای تولد فرزندانشان انتخاب می کنند بسیار زیبا و برازنده خواهد بود، اما اگر بخواهیم کمی ریزبینانه تر به قضیه نگاه کنیم، لباس کودک هم بخشی از تشکیلات تولد است! بنابراین بهتر است به جای پوشیدن لباس مجلسی، لباسی را انتخاب کنید که رنگ، مدل و حتی جنس آن با شخصیت اصلی تم تولد هماهنگ باشد.

 

مثلا اگر تم تولد گل پسر شما، شخصیت مرد عنکبوتی است، بهتر است او در این جشن لباس مرد عنکبوتی را بپوشد یا حداقل تن رنگ لباس های اون مشابه رنگ لباس مرد عنکبوتی باشد.

 

اگر حوصله و ذوق بیشتری به خرج دهید، حتی می توانید جزییات لباس این شخصیت را نیز روی لباس پسرتان پیاده کنید. با اجرای این ترفند مطمئن باشید حسابی دل پسر کوچولویتان را شاد، و جشن تولدش را به روز تحقق رویای یکی شدن با قهرمان درونش تبدیل خواهید کرد.

ایده های جذاب طراحی تم تولد هیجان انگیز و لباس مجلسی با سورپلاس

لباس مجلسی مناسب جشن تولد بپوشید

بعد از نهایی کردن تم تولد، اقلام پذیرایی جشن تولد و لباس کودک، نوبت به لباس خودتان می رسد. شما به عنوان یک مادر خلاق و مدیر طراحی و اجرای این جشن هیجان انگیز، باید بهترین و زیباترین لباس خود را به تن کنید.

 

اگر این لباس با تم تولد هماهنگ باشد، که چه بهتر! اما اگر تمایل به پوشیدن لباس مجلسی دارید، لباسی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی بکنید.

 

فراموش نکنید شما قرار است حسابی شیطنت کنید و پا به پای کوچولوها خوش بگذرانید، بنابراین لباس های شلوغ و پر زرق و برق گزینه مناسبی برای این مراسم نیستند، بهتر است از لباس های ساده با رنگ های شاد یا رنگ های متناسب با تم تولد استفاده کنید.

ایده های جذاب طراحی تم تولد هیجان انگیز و لباس مجلسی با سورپلاس

همان طور که در این مطلب خواندید، خلاقیت شما می تواند در اجرای یک تم تولد هماهنگ با سلیقه فرزندان، غوغا به پا کند. پس زودتر دست به کار شوید و برای دیدن دنیایی از ایده های متنوع و خلاقانه برای طراحی تم تولد، تزیین کیک تولد و اجرای این جشن دوست داشتنی، از صفحه سورپلاس دیدن کنید.

 

مطمئن باشید دست خالی باز نخواهید گشت و با دیدن تصاویر متنوع و زیبا، بهترین انتخاب را خواهید داشت. ما هم برای مادر خلاقی مانند شما، آرزوی موفقیت می کنیم.