بازی گنشین ایمپکت چقدر طول می کشه تا تموم بشه؟

مجموعه : دانش و فناوری
بازی گنشین ایمپکت چقدر طول می کشه تا تموم بشه؟

گنشین ایمپکت یک بازی در سبک RPG و اکشن ماجراجویی است که داستان آن در دنیا فانتزی روایت می‌شود. گرافیک انیمه ای، جهان باز بودن، گیم پلی خاص و جذاب، امکان تجربه چند نفره و… از مهم‌ترین دلایلی هستند که باعث شده تا گیمرها جذب این بازی شده و تبدیل به یکی از گیمرهای بازی گنشین ایمپکت شوند.

 

در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که گیمرها در مورد بازی گنشین ایمپکت مطرح می‌کنند این است که چقدر طول می‌کشد تا بتوان بازی گنشین ایمپکت را به صورت کامل تمام کرد؟ به منظور پاسخ به این سوال با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

 

داستان بازی گنشین ایمپکت

بازی گنشین ایمپکت چقدر طول می کشه تا تموم بشه؟

پیش از آن که بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که بازی گنشین ایمپکت چقدر طول می‌کشد تا تمام شود، نیاز است تا در مورد داستان این بازی صحبت کنیم. بازی گنشین ایمپکت در دنیایی به نام Teyvat اتفاق می‌افتد.

 

در این بازی شما به عنوان مسافر، در جستجوی خواهر و یا برادر دو قلو گمشده خود در بازی هستید. در این بازی با گذشت زمان در طول جستجوی خود، داستان بازی گسترده‌تر خواهید شد و در آن شما می‌توانید با طیف وسیعی از شخصیت‌ها رو به رو شوید که هر یک داستان‌های منحصر به فردی دارند.

 

این مسئله باعث شده تا در کنار داستان اصلی بازی در دنیا بازی گنشین ایمپکت نیز شاهد ماموریت های فرعی مختلفی نیز هستیم که طی کردن آن‌ها نیز نیاز به زمان طولانی دارد و برای آن که بتوانید به صورت کامل بازی گنشین ایمپکت را تمام کنید، نیاز است تا این ماموریت‌های فرعی را نیز انجام دهید. در بخش‌های بعدی به صورت کامل در مورد مدت زمانی که طول می‌کشد تا تمامی بخش‌های بازی گنشین ایمپکت را تمام کنید صحبت خواهیم کرد.

 

چقدر طول می‌کشد تا ماموریت هایArchon در بازی گنشین ایمپکت تمام شود

بازی گنشین ایمپکت چقدر طول می کشه تا تموم بشه؟

به صورت کلی بازی گنشین ایمپکت یک خط داستانی اصلی دارد و برای تمام کردن آن نیاز است تا ماموریت های Archon Quests را انجام دهید. این ماموریت ها روایت اصلی ماجراجویی شما را در دنیا بازی گنشین ایمپکت تشکیل می‌دهد و همچنین برای دسترسی به مناطق مختلف بازی، و Domainهای جدید و همچنین دسترسی به شخصیت‌های جدید نیاز است تا این ماموریت ها را انجام دهید.

 

در واقع دسترسی به مناطق مختلف و شخصیت‌های جدید به صورت زنجیره ای به ماموریت هایArchon وابسته است، بنابراین اگر شما جز گیمرهایی هستید که قصد دارید تا قفل و محدودیت‌های بازی گنشین ایمپکت را در سریع‌ترین زمان ممکن باز کنید، نیاز است تا روی این ماموریت ها تمرکز کنید.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده و نظرات کاربران، در صورتی که تنها بر روی تمام کردن داستان اصلی بازی گنشین ایمپکت تمرکز کنید، حدود 47 ساعت طول می‌کشد تا بتوانید بخش اصلی بازی گنشین ایمپکت را تمام کنید.

 

در صورتی که قصد دارید تا ماموریت های Mondstadt را انجام دهید، باید حدود 17 ساعت زمان صرف این کار کنید، این در حالی است که برای تمام کردن ماموریت های Archon Liyue نیاز به 20 ساعت بازی کردن است و در نهایت برای آن که بتوانید ماموریت های Inazuma را انجام دهید نیز باید 10 ساعت زمان صرف کنید تا بتوانید در نهایت بخش داستانی بازی گنشین ایمپکت را تمام کنید.

 

چقدر طول می‌کشد تا ماموریت های فرعی در بازی گنشین ایمپکت تمام شود

پس از آن که بیان کردیم که برای تمام کردن ماموریت های اصلی و داستان کلی بازی گنشین ایمپکت نیاز است تا چقدر زمان صرف کنید، حال نیاز است تا به این سوال پاسخ دهیم که چقدر طول می‌کشد تا ماموریت های فرعی در بازی گنشین ایمپکت تمام شود؟

 

به منظور بررسی این مسئله باید گفت که در کل برای آن که بتوانید به تمامی ماموریت های فرعی در بازی گنشین ایمپکت دسترسی پیدا کنید، نیاز است تا ماموریت های اصلی بازی را نیز انجام دهید تا بتوانید ماموریت های فرعی را نیز انجام دهید.

 

آمار ارائه شده نشان می‌دهد که حدود 97.5 ساعت طول می‌کشد تا بتوانید هم روند اصلی بازی گنشین ایمپکت و هم ماموریت های اضافی این بازی را انجام دهید. البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مدت زمانی که طول می‌کشد تا بتوانید تمامی ماموریت های بازی گنشین ایمپکت را تکمیل کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. همان طوری که در جهان این بازی سفر می‌کنید، تجربه ای به دست خواهید آورد که به شما امکان می‌دهد تا لول شخصیت خود را ارتقا دهید و بتوانید به بهترین شکل ممکن با دشمنان خود در این بازی مبارزه کنید. در این بین لول شخصیت‌های شما در مقایسه با دشمنانی که با آن‌ها روبرو می‌شوید، تاثیر بسیار زیادی بر روی زمانی که باید برای اتمام بازی صرف کنید ایفا می‌کند. البته اگر قصد دارید تا با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت کنید، می‌توانید با خرید کریستال گنشین ایمپکت به این هدف دست پیدا کنید.

 

البته تنها سطح و لول شخصیت‌های شما نیست که بر روی زمان اتمام بازی تاثیر گذار است. تیم شما، سطح هم تیمی‌هایتان، سلاح‌ها و… نیز تاثیر بسیار گذاری بر روی مدت زمان انجام بازی گنشین ایمپکت ایفا می‌کند.

 

چقدر طول می‌کشد تا به صورت کامل بازی گنشین ایمپکت تمام شود

بازی گنشین ایمپکت چقدر طول می کشه تا تموم بشه؟

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به صورت کلی نمی‌توان به این سوال پاسخ داد که چقدر طول می‌کشد تا به صورت کامل بازی گنشین ایمپکت تمام شود چرا که همیشه در دنیا بازی گنشین ایمپکت کاری برای انجام دادن وجود دارد.

 

با این حال اگر قصد دارید تا برای یک بار تمامی بخش‌های بازی گنشین ایمپکت را تجربه کنید نیاز است تا هر یک از Domainهای بازی را یک بار تکمیل کرده، با Bossهای هر جهان یک بار مبارزه کرده، با Bossهای هفتگی یک بار مبارزه کرده و در نهایت رویدادهای hangout events را به صورت کامل انجام دهید.

 

اگر بخواهید تمامی این فعالیت‌ها را در بازی گنشین ایمپکت انجام دهید، نیاز است تا 153 ساعت در دنیا بازی گنشین ایمپکت زمان صرف کنید.

 

نکات مهم برای تمام کردن بازی گنشین ایمپکت

در صورتی که قصد دارید تا بازی گنشین ایمپکت را تمام کنید، نیاز است تا به چند نکته مهم توجه کنید. در وهله اول باید گفت که گنشین ایمپکت یک بازی بی نظیر است. هر روز به این بازی محتواهای جدیدی اضافه می‌شود و در هر هفته چالش‌های جدید نیز به گیمرها معرفی می‌شود تا بتوانند این چالش‌ها را انجام دهند.

 

در واقع می‌توان گفت گنشین ایمپکت یک بازی است که دائماً در جریان بوده و با هر به روزرسانی جدید، مأموریت‌های جدید، مأموریت‌های داستان تازه و محتواهای اضافی نظیر باس‌ها، دامنه‌ها یا ماموریت های جدید به این بازی اضافه می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر یک بار تمامی بخش‌های بازی گنشین ایمپکت را انجام دادید، پس از چند هفته دوباره به این بازی سر بزنید تا اگر محتواهای جدیدی به این عنوان اضافه شده باشد، بتوانید این بخش‌ها را نیز امتحان کنید.

 

همچنین پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا با سرعت بیشتری بازی گنشین را تمام کنید، در کنار خرید کریستال گنشین ایمپکت، در مورد ماموریت ها و نکات مهم برای انجام این بازی تحقیق کنید تا بتوانید سرعت پیشرفت در بازی گنشین ایمپکت را به طرز چشمگیری افزایش دهید.