کرونا فست فود محبوب را صدرنشین کرد رشد مصرف پیتزای منجمد پمینا

کرونا فست فود محبوب را صدرنشین کرد رشد مصرف پیتزای منجمد پمینا

اکثر مردم به جهت حفظ سلامتی کمتر به رستوران‌ها مراجعه می‌کنند و بیشتر سعی دارند تا از محصولاتی که از نظر کیفیت و بهداشت مورد تایید هستند استفاده کنند.

 

ویروس کرونا در جهان بر سبک زندگی بسیاری از مردم تاثیرگذار بوده و مردم ایران نیز از این قاعده مسثنی نیستند. یکی از حوزه‌هایی که می‌توان گفت به شکل فزاینده‌ای تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته، صنعت غذایی کشور است.

 

اکثر مردم به جهت حفظ سلامتی کمتر به رستوران‌ها مراجعه می‌کنند و بیشتر سعی دارند تا از محصولاتی که از نظر کیفیت و بهداشت مورد تایید هستند استفاده کنند. جالب است، یکی از این خوراکی‌هایی که مورد توجه قرار گرفته و اتفاقا از محبوبیت بالایی در میان مردم برخودار است پیتزاست.

 

این غذای فست‌فودی با پنیر و انواع و مخلفات دل بسیاری از مردم ایران را برده است. اما با وجود ویروس کرونا کمتر خانواده‌ای حاضر است که به رستوران مراجعه کند و پیتزای مورد علاقه خودش را دریافت کند. اینجاست که پیتزای منجمد وارد میدان می‌شود.

 

فرض کنید روزی هوس پیتزا به سرتان زده است، اما با توجه به شرایط بهداشتی جامعه بیرون رفتن از خانه ریسک سلامتی شما را به همراه خواهد داشت. اینجاست که پیتزای منجمدی که با فناوری‌های روز تهیه شده می‌تواند به راحتی مشکل شما را حل کند.

 

رشد مصرف پیتزا منجمد در کشورهای پیشرفته که در ده سال گذشته ادامه داشته، با شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی عاشقان پیتزا، در سال 2020 رشد میانگین 30 درصدی و در اوج خود رشد مصرف 117درصدی را تجربه کرده است و ایران هم در این زمینه پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

کرونا فست فود محبوب را صدرنشین کرد رشد مصرف پیتزای منجمد پمینا

سادگی در پخت، رعایت بهداشت در تولید، تمایل به در دسترس بودن غذای محبوب در منزل، آشنایی اکثر مردم با تازگی این غذا بر خلاف باور عمومی، تغییر سبک زندگی و نیاز به سرعت بیشتر، افزایش کیفیت و تنوع محصولات منجمد، خرید آسان از فروشگاه‌های معتبر و در نهایت تبلیغات وسیع برندها باعث شده پیتزای منجمد جای خود را در فریزر و در کنار غذاهای آماده‌ی مصرف دیگر در خانواده‌ها باز کند.

 

بسیاری از مصرف‌کنندگان که خصوصا سبک زندگی شلوغی هم دارند معتقدند که صرفه اقتصادی پیتزای منجمد در کنار دیگر ویژگی‌های آن می‌تواند شرایطی بهتر را چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ بهداشتی و خاطر اطمینان مشتری برای آنها رقم بزند.

 

این در شرایطی است که تنها برخی برندهای مطرح این حوزه، از فرآیندهای انجماد فوق سریع، برای محصولات خود استفاده می‌کنند که خود باعث تازگی محصول در زمان مصرف و عدم استفاده از مواد نگهدارنده برای آن می‌شود.

 

نکته‌ای که در پایان باید به آن اشاره کرد این موضوع است که جهان با سرعت عجیبی در حال حرکت است و اگر می‌خواهید از این قافله عقب نمانید باید بهترین و سریعترین راه ممکن را برای تهیه خوراک خود را پیدا کنید.