بهترین راهنمای نصب آسانسور

مجموعه : مجله خبری
بهترین راهنمای نصب آسانسور

در صفحات اینترنت درباره نصب آسانسور توسط خودتان مقالات مختلفی وجود دارد. اما در این باره سوالات مختلفی وجود دارد. گرچه شاید وسوسه کننده باشد اما آیا خودتان از عهده اش بر می آیید؟ در اینجا این موضوع را بررسی می کنیم.

 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید هزینه نصب آسانسور را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال نصاب آسانسور در تهران باشید می‌توانید درخواست نصب آسانسور ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

 

امنیت نصب توسط خودتان

پیش از آماده کردن ابزارهای لازم باید ببینید آیا این کار تصمیم خوبی است. برخی از پروژه ها اگر بد انجام شوند بد پیش می روند. درباره آسانسور اگر کاری بد پیش رود به قیمت جان افراد تمام می شود. انتخاب ابزار اشتباه هم می تواند جان عزیزان شما را به خطر بیندازد. سالانه افراد زیادی در آسانسورهای قدیمی یا خراب کشته می شوند. مسلما نمی خواهید چنین بلایی سر خانواده شما بیاید. 

بهترین راهنمای نصب آسانسور

قطعات، تعمیرات و ضمانت

نصب آسانسور توسط خودتان علاوه بر امنیت مسافرین بر هزینه ها هم تاثیر دارد. بنابراین باید قطعات، تعمیرات و ضمانت را درنظر بگیرید. 

مسلما اگر آسانسور توسط شما نصب شود ضمانتی نخواهد داشت. چون این کار ضمانت را از بین می برد. در این صورت با بروز هر سانحه و نبود ضمانت عمر آسانسور کم می شود. 

برای تعمیر هم باید از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید. البته می توانید این کار را خودتان انجام داده و یا از یک تعمیرکار معمولی استفاده کنید. 

 

ارزش ملک

گرچه نصب حرفه ای آسانسور ارزش ملک را افزایش می دهد، عکس آن نتیجه برعکس دارد. هیچکس دوست ندارد خانه ای با آسانسور بدون ضمانت را خریداری کند. چون چنین آسانسوری توسط بازرس بررسی نمی شود. 

بهترین راهنمای نصب آسانسور

مسائل مربوط به بیمه

با وجود جراحات و سوانح آسانسور، شرکت های بیمه در صورت بروز سانحه زیاد حساسیت به خرج می دهند. در صورتی که بازرس آسانسور را بررسی نکند هیچ بیمه ای آن را پوشش نمی دهد. بنابراین اگر خودتان آسانسور را نصب کنید بیمه از آن حمایت نخواهد کرد. 

 

بالابر پله چی؟

بالابر پله از آسانسور ساده تر بوده و ظاهرا خودتان از عهده نصب آن برمی آیید. درست است؟ نه. اما این کار مهارت می خواهد و آنقدرها هم کار ساده ای نیست. 

 

علاوه بر آن باید امنیت مسافر،قطعات، تعمیرات و ضمانت را هم درنظر بگیرید چون نصب آن سخت تر از آن است که تصور کنید. چون این بالابر باید وزن زیاد مسافر را تحمل کرده و آن را روی یک قطع صاف حمل کند. در صورت وجود یک مشکل ممکن است به قیمت جان افراد تمام شود.

برچسب‌ها: